اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة

متسلسلة الحلاق ناكني بعد ما كنت بطلت (عدد المشاهدين 8)

ماجي سالب

ماجي سالب

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
1,071
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
كنت رايح احلق كالعادة يوم الخميس لأن كان شعري طول قوي وتعبني فقلت اروح اشيله عند س الحلاق.. هانفترض ان اسمه سيد.. في الوقت ده قلت خلاص انا هابطل بقى الحاجات اللي بعملها دي.. ويادوب لسه بقعد على الكرسي لقيت سيد الحلاق لازق فيا طبيعي علشان يحلقلي بس اللي مش طبيعي ان بتاعه تقريبا يبقى لازق في كوعي وانا حاولت اتجاهل واقول لنفسي عادي ده الوضع الطبيعي بتاع الحلاقين.. بس نسيت اقولكوا اننا كنا متأخر والمحل كان فاضي تقريبا.. المهم سيد كل شوية يقرب وهو بيقص لي شعري بيتهز وبيحك في كتفي وكوعي اكتر وانا بقيت حاسس ببطنه وحاسس ببتاعه بيترج تحت الهدوم وانا كنت بقالي فترة ما اتنكتش وحسيت بسخونة رهيبة ف جسمي وبقاوم نفسي بشكل صعب وبعد شوية وهو بيحلق حسيت ببتاعه بيقف فبدأت اخاف يبان عليا حاجة.. فغمضت عيني،
لقيته بيقول لي ايه يا استاذ شكلك مانمتش بقالك كتير..
قلت له بصراحة اه وكمان تعبان قوي فاعذرني لو ريحت شوية وانت شغال في شعري..
- ما تقلقش خد راحتك
انا بيني وبينكوا قلت انتهزها فرصة واعمل نفسي بريح وعملت ان راسي تقلت وميلتها سنة على بطنه لقيته بيعدلني بس بجسمه بحيث انه يلزق فيا اكتر وقال لي ما تخافش انا بعدل راسك علشان تنام براحتك واعرف احلق لك..
قلت له براحتك اعمل اللي انت عاوزه
طبعا انا كنت بتكلم وانا رايح خالص تقريبا كإني بقول له اعمل فيا اللي انت عاوزه انا مسلمه لك نفسي
بدات اريح اكتر واميل ايدي بحيث تسند على رجله بدل ما تسند على ايد الكرسي..
وكنت تقريبا لامس زبه بشكل كبير وحسيته بيقف وهنا اتأكدت ان سيد هاج عليا فعلا.. وراح مميل على ودني وقال لي انت نومك تقيل قوي وشكلك هاتتعبني معاك.
قلت له معلش اتحملني بقى
قال لي تعبك راحة.. براحتك خالص.. بس انا بس عامل على شكلك لو زبون دخل دلوقتي هايفهمنا غلط
قلت له اه صحيح عندك حق واحنا بصراحة بشكلنا ده نتفهم غلط وش يعني.. قلتها بدلع شوية وقلت ارمي له الكوره واشوف هايتصرف ازاي
قال لي عندي فكرة
اتفضل
ايه رأيك لو اقفل باب المحل علينا علشان ماحدش يزعجنا وتبقى على راحتك
وانا زي ما اكون ما صدقت وقلت له طبعا دي فكرة هايلة جدا
سيد كان شكله فرحان جدا بس في نفس الوقت كان محرج.. واصلا هو مش متخيل.. انا صحيح جسمي حلو وطيزي كبيرة وتهيج أي حد بس انا في منطقتي محترم جدا وعمري ما تخيلت اني اتشرمط كده على حد يعرفني في الحقيقة
المهم سيد راح يقفل المحل وهدى النور شوية عشان ما يبانش من بره ان في حد جوه
ورفع لي السنادة اللي ورا الراس بتاعة الكرسي شوية علشان تبقى مريحة ورجع الكرسي نفسه لوره شوية بحيث اني ابقى في وضع النوم اكتر
وبدأ يكمل حلاقة او يعني يعمل انه بيكمل حلاقة بس الحقيقة انه كان وهو بيحلق بيمرر ايده على رقبتي بشكل مثير قوي وهو بيظبط لي الجوانب وبعدين شوية ويلزق جسمه ف كتفي قوي كل ده وانا مغمض وعامل نفسي نايم علشان اسيب له نفسي.. وهو بيمشي ايده على رقبتي لقيتني اتنفست بحراره شوية لاني كنت سخنت قوي.. قال لي انا ضايقتك في حاجة.. كإنه عاوز تصريح مني انه يكمل.. قلت له بالعكس يا ريت كل الحلاقة تبقى بالمتعة دي.. اعمل اللي انت عاوزه براحتك خالص
تحت امرك... بس احنا محتاجين نغسل راسك دلوقتي وبعدين هاترجع تنام تاني معلش تعالى معايا.. وماتخافش هاشغل لك الماية السخنة.. دخلت معاه عند المكان اللي بنغسل فيه ورفع لي الكرسي وقعدت وكان هو جاي تقريبا من عند ضهري وانا موطي ع الحوض لكن كان غير كل مره.. كان زانقني قوي بجسمه في الحوض وبيضغط ببتاعه على ضهري وكإنه مش واخد باله وبيتحرك رايح جاي والحركة دي كإنها من تاثير انه بيغسل شعري.. وانا بروح بجسمي كله واجي معاه ومبسوطه قوي.. وفجأة طلعت مني اه غصب عني من المتعة لقيته بيقول لي.. ايه وجعتك..
قلت له لا ده جميل.. خليك كده
يعني مافيش حاجة بتوجعك خالص؟
قلت له بصراحة في حاجات كتير بتوجعني
قال لي فين؟
قلت له ايه هاتدلكني
قال لي انت ماتعرفش اني بعرف ادلك كويس وكنت بشتغل في المساج.. وعلى فكرة (وقرب مني) عندي سرير هنا جوه ممكن اريحك خالص
تريحني ازاي؟
مش انت بتقول انك موجوع
قلت له بصراحة قوي وخدت نفس عميق بدلع خالص
كان وقتها فهم كل حاجة وقال لي طب قوم معايا ماتخافش
ايه هتاخدني على فين..
بقولك تعالى ماتخافش
وراح واخدني من ايدي ومدخلني في الاوضة اللي جوه وفتح النور لقيت سرير كبير وحاجة يعني اخر دلع..
انا بصراحة كنت ما صدقت ونمت على بطني وقلت له تعالى ريحني بقى زي ما وعدتني
قال لي فين بيوجعك
قلت له جسمي كله بيوجعني يا ابو السيد
قال لي طب انا هاشتغل ازاي وانت بهدومك دي..
قلت له براحتك انا مش قادر اعمل حاجة
وبدأ يقلعني التيشرت والهدوم الداخلية من فوق وقعد يدلك ضهري شوية وبعد كده قال لي بصراحة انت مش هاترتاح غير لما اعمل لك مساج لجسمك كله ايه رأيك
قلت له.. يا عم ما انا قلت لك من الاول براحتك اعمل اللي انت عاوزه
قال لي تحت امرك.. بصراحة وقتها كان نفسي اقول له انا اللي تحت امرك
وقتها سيد عمل حاجة تبان بسيطة جدا بس هيجتني قووووي ودي هي اكتر حاجة بتتعبني وتبسطني.. لما فك لي حزام البنطلون ونزلهولي بالراحة.. فكرة ان راجل يقلعني البنطلون دي اصلا مثيرة جدا.. طبعا كنت لابس الاندر لسه لكنه قلعني البنطلون كله وكنت عريانه ملط قدامه
سيد كان اول مره يشوف جسمي وحسيت بالدهشة بتاعته برغم اني مدياله ضهري بس احساسه كان مغطيني لما وقف مساج
قلت له وقفت ليه مالك ماتمسك نفسك يا عم انت مش بتقول خبرة في المساج.. والا شكلك اول مره تشوف ضهر عريان
لا طبعا شوفت كتير بس ماشوفتش بالجمال ده
انا ما قدرتش امسك نفسي وقلت ااااه يا لهوي عليك انت شكلك هاتودينا ف داهية
قال لي احنا بالفعل جوه الداهية
...
استنوا الجزء التاني هاحكيلكوا فيه سيد عمل فيا ايه وازاي خلاني الشرموطة بتاعته

• أعجبني
التفاعلات: بدون حدود و ashrfzebo
ه

هل النيك حلو

سكساوي شايف نفسة
عضو
نقاط نودزاوي