اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة

ابن خالتي بيفرشني

  1. Y

    واقعية ابن خالتي خلاني لبوته

    طبعا عرفتوا قصتي وده جزء من حياتي بس حبيت يبقا لوحده احنا ك عيله اتربينا كلنا سوا ف اغلب الوقت ابن خالتي كان بيبقا موجود عندنا فالبيت وانا وهو كنا قريبين لدرجه محدش يتخيلها ف مره كنا بنتفرج ع فيلم ونايمين وهو نايم ورايا ولقيته بيقرب زوبره من طيزي واحده واحده عشان احس انه عادي، وميقصدش وراح...
أعلى