اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة

الجزء الأول: (شباك الحرمان وجار السوء

  1. شمس النهار

    واقعية شباك الحرمان وجار السوء -

    الجزء الأول "أنا ليلى.. مطلقة وقشطة، وعايشة مع أمي 'الحاجة' في شقة واحدة. أمي فاكرة إني ست هادية وخلاص كبرت على الدلع، بس هي مش عارفة إن بنتها كل ليلة بتموت من 'العطش'. لما بدخل أوضتي وأقفل الباب، بقلع كل حاجة وأفضل أفرك في بظر كسي بـ 'غل'، وأتخيل زب فحل يشقني نصين، وأنا بطلع 'آهات' مكتومة في...
أعلى