أنا ياجماعه عايز انيك امي بقالي ٣سنين تمام حاولت كتير اوي وأبي متوفي من سنه و أنا هايج اوييييييي عليا و زبي وبسم اهدوها و اجبهم عليا كتير نار فا في حد قالي علي طريقه منوم أديها و انكها بس أنا خايف عشان البيت علطول مش فاضي دي الفكره و خايف تصحه وانا بنكها اعملي اي لو حد عندو حل يكتبو في التعليقات