اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة

اقصوصة

  1. LolaBanoty

    اقصوصة انا في وسط البلد ناووو

    انا ماشية ف الشارع ف وسط البلد، ازاي الف نظر اني سالب بنوتي وموافقة انا لابسة بروفل بنفسجي فاتح وجينز تلجي وبوت اسود
  2. كيس شيبسي بالجبنة المتبلة

    منقول اقصوصة ضوء في نهاية النفق

    كنت راكبة الطيارة ورايحة لبنان عشان اعمل عملية ترقيع وبفكر في الماضي بتاعي وحابه احكيلكم اللي حصل كنت راجعه انا و البيست من الكلية نرمين : بت يا منار هحكيلك علي حاجه حصلت امبارح رديت : حصل ايه يعني نرمين : لعبنا انا وانور عروسه وعريس انا : انور جوز امك؟ ، يبنت مينفعش نرمين : ليه مينفعش عادي ان...
أعلى