اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة

بنت البواب

  1. الزبيرR

    متسلسلة نكت بنت البواب ومراته

    الفصل الاول … في البدايه احب اوضح ان القصه دي فيها احداث حدثت بالفعل … كان عندنا شقه جدي و جدتي بعد وفاتهم دور ارضي مرتفع في حي راقي في عمارة من العمارات القديمه كنا بنأجرها لشركه و بعد انتهاء عقدها رفضنا نجددها لشكوي الجيران لانهم عملوها مخزن فقلنا نوضبها و نحط فيها عفش قديم و خلاص المهم لاقيت...
أعلى