الفصل الاول …
في البدايه احب اوضح ان القصه دي فيها احداث حدثت بالفعل …
كان عندنا شقه جدي و جدتي بعد وفاتهم دور ارضي مرتفع في حي راقي في عمارة من العمارات القديمه كنا بنأجرها لشركه و بعد انتهاء عقدها رفضنا نجددها لشكوي الجيران لانهم عملوها مخزن فقلنا نوضبها و نحط فيها عفش قديم و خلاص المهم لاقيت...