.بعد وفاة ابي و امي تركو لنا عماره فيها ٤ شقق فاضيه واحده شقة العيله و واحده لكل واحد فينا انا و اخوتي و الباقي ساكنه عادي اخواتي متجوزين و بعد وفاة اهلي عزلو و كانو بيأجرو شققهم قانون جديد و انا كمان لاني كنت لم اتزوج كنت قاعد في شقة العيله و اخواتي سايبين لي ايجار شققهم و في يوم كلمني واحد...