اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة
  • تم تغير عنوان الموقع من سكساوي الي نودزاوي لمزيد من التحديثات مع تغير رابط الموقع

قصص سكس قصيرة أمجد ومرات صاحب المحل ال*****🔥🔥 (عدد المشاهدين 5)

  • بادئ الموضوع المتحرش الرسمي HRM
  • تاريخ البدء
  • الوسوم
    hot
المتحرش الرسمي HRM

المتحرش الرسمي HRM

سكساوي بادئ الطريق
عضو
إنضم
28 مارس 2022
المشاركات
15
مستوى التفاعل
47
نقاط نودزاوي
7
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
أنا أمجد شاب عندي 34 سنة عرفت ستات كتير وبنات كتير مش بحب السكس التقليدي أو تقدرو تقولو زهقت منه فبحب كل حاجة جديدة فبطلت أجري ورا البنات العادي وبقى كل هدفي المنقبات المحتشمات جداً وبقى الموضوع دة هو المسيطر على تفكيري، في يوم واحد صاحبي حكى لي انه بيشتغل في البريد ولما ***** بتديله البطاقة بيقول لها ارفعي ال**** عشان يشوف وشها ويتأكد انها هي ومرة واحد صاحبي دكتور جلدية قال لي جت له واحدة ست ***** عندها حباية في وشها ولما رفعت ال**** عشان يشوف الحباية كانت زي القمر الحكايتين دول هيجوني فشخ على المنقبات.

في يوم كنت في السوبر ماركت اللي انا متعود اشتري منه وكانت جنبي واحدة ***** بتكلم صاحب المحل وبتهزر معاه وعرفت انها مراته كانت حاطة برفان وعنيها حلوة وانا من هيجاني عليها زبي وقف في المحل خرجت وانا خرجت وراها واتعمدت اخبطها بالشنط اللي معايا واعتذر لها وعرضت عليها أوصلها والغريب انها وافقت ودخلت تستأذن من جوزها وهو خرج يشكرني اني هوصلها وركبت معايا مشيت من شوارع زحمة عشان تفضل معايا أطول وقت ممكن ودخلت البنزينة أحط بنزين وانا بتكلم معاها طول المشوار واسألها عن عيالها والمدارس والحياة وكدة وعرفتها اني بشتغل في العقارات وزبون دائم عند جوزها فقالت لي اختها بتدور على شقة فقولت لها خلاص خدي الكارت بتاعي وكلميني نزلت من العربية وانا ببص على طيزها الجامدة ولاحظت حز الكلوت باين وزبي كان هيفرقع في البنطلون ولحظي الحلو وأنا ماشي لقيتها مش عارفة تفتح البوابة فنزلت أساعدها، مسكت المفتاح وحاولت أفتح لقيته مش بيفتح فقالت لي هو ديما يعمل معايا الحركة دي بس مفتاح جوزها بيفتح فقولت لها نرجع نجيب المفتاح عادي قعدت تشكرني ورفضت بس انا صممت، ركبت معايا تاني ورجعت المحل ونزلت تجيب المفتاح وانا مركز على طيزها اللي جننتني وخرجت متعصبة عشان جوزها زعق لها انها جت معايا تاني فقولت أستغل الفرصة فسألتها هو زعلان ليه عشان ركبتي معايا ولا عشان جينا تاني وعطلتيني وكدة فقالت لي لأ عشان عطلتك فقولت لها و**** أبداً أنا كنت مروح وفاضي انا ما بصدق الاقي حاجة تشغلني حياتي فراغ وعايش لوحدي فقالت لي هو انت مش متجوز فقولت لها لأ فقالت لي مع انك شاب شيك ومحترم وشكلك مرتاح مادياً فقولت لها مش لاقي اللي تخطفني وأقول هي دي فقالت لي البلد مليانة بنات فقولت لها انا عايز اتجوز واحدة مفيش زيها قالت لي يا سلام مفيش زيها في ايه يعني فقولت لها تبقى حلوة ودمها خفيف وجسمها حلو، فقالت لي كله بيبوظ بعد كدة فقولت لها لأ ما انتي متجوزة أهه وما شاء **** يعني، فقالت لي ما شاء **** ايه فقولت لها يعني لسة حلوة فقالت لي انتى ايه عرفك انت شوفت وشي قولت لها لأ من الجسم يعني، طبعا أنا ليا نظرة وعرفت اللي بتفتح كلام بتبقى مستعدة تسمع كلام زي دة عادي، فقالت لي أنا مكنتش كدة أنا كنت رفيعة فقولت لها بس كدة أحسن بكتير قالت لي انت اسمك ايه فقولت لها أمجد فقالت لي انت عندك كام سنة قولت لها 34 فقالت لي وانا كمان 34 سنة وصلنا عند بيتها فقالت لي بسرعة كدة قولت لها عايزة الصراحة انا مكنتش عايز اوصل فتحت الباب فقولت لها كلميني معاكي الكارت نزلت وقالت لي حاضر وأكيد المرة دي كانت عارفة إني ببص على جسمها فتحت البوابة ودخلت وعملت لي باي وقفلت.

انا روحت ضربت عشرة على طول هههههههههه واستغبيت نفسي اني مطلبتش رقمها، بس دقايق وانا بغير ولقيت رقم غريب بيرن قولت يا ريت تطلع هي وكانت هي فعلا، قولت لها اوعي تشكريني على التوصيلة فضحكت وقالت لي لأ مش بشكرك انت وصلت البيت فقولت لها أه وصلت فقالت لي هتعمل ايه قولت لها ولا حاجة هطلب أكل من برة واتغدى وانزل على القهوة فقالت لي وانا هتغدى لوحدي العيال هيباتو عند جدتهم وجوزي هيقعد للفجر في المحل، فقولت لها خلاص خلينا مع بعض بقى طالما احنا الاتنين فاضيين، فقالت لي المهم متكونش متضايق فقول لها انا هتضايق في حالة واحدة لو رفضتي طلب عايز أطلبه منك فقالت لي متطلبش، وبعتت لي صورتها، كانت كلمة قمر عليها شوية وشكها حلو وسكسي جداً فقولت لها انا عايز أقولك حاجتين اولا انتي ذكية انك عرفتي طلبي ثانياً انتي حلوة قوي بجد، فقالت لي يعني كنت أنفع زوجتك المثالية فقولت لها طبعاً احنا نطول يا باشا، فضحكت وقالت لي ابعتلي صورتك دلوقتي كنت عريان من فوق فصورت نفسي وبعتهالها وقولت لها انتي اللي وقلتي دلوقتي وضحكت فقالت لي الراجل المثالي للست المثالية فقولت لها بقولك ايه انا عايز اقابلك تاني قالت لي على طول كدة قولت لها دي أحسن حاجة قالت لي ماشي فقولت لها تعالي عندي البيت قالت لي طيب هكلم جوزي أقول له اني رايحة لأختي وأجيلك فقولت لها ماهو ممكن يعرف منها انك مش عندها فقالت لي لأ ما انا هعرفها وقفلت السكة بعد ما خدت مني العنوان.

طبعا عرفت انها شمال الشمال وأختها كمان طالما بيدارو على بعض جت لي البيت ولما دخلت مسكت نقابها بأيدي رفعته ودي أكتر حركة مثيرة عملتها في حياتي مع بنت رغم اني نمت مع بنات كتير وقربت منها بوستها من شفايفها وال**** على راسي وانا بفرك جسمها فرك، وهي بدأت تسخن معايا، دخلتها أوضة النوم وقلعت هي ال**** وانا قولت لها البسيه تاني ولبسته وانا قعدت أدعك فيها وهي بال**** وسامع اهاتها ، وبعدين رفعت عبايتها وشوفت فخادها البيضا الطرية مع العباية كنت هتجنن نيمتها على وشها على السرير ورفعت هعبايتها لحد أخر فخاده وقعدت امص والحس في فخادها وقلبتها على ظهرها وهي رفعت ال**** وانا بلحس في فخادها من قدام ودفنت وشي في اندرها أشم وأبوس وأعض كسها وهي هتولع من الهيجان وجبت الأندر على جنب وشفطت كسها كله في بقي، ورفعت رجليها وطبعت زبي حكيته في كسها ودخلته في كسها وهي بلبسها كله ورافعه ال**** فوق ونمت عليها وقعدت انيك كسها وانا كل شوية أجيب ال**** على وشها وأرفعه وانا بنيك كسها لحد ما قربت أجيبهم فطلعت زبي وجبتهم على عبايتها واترميت جنبها وهي جت في حضني وبعد شوية قامت مسحت لبني من على عبايتها وخرجت وانا فضلت مكاني شوية وبعدين طلعت زبي وضربت عشرة تاني ونزلت القهوة مع أصحابي وهي برضه بتكلمني على الواتس طول الليل وعملنا بالليل سكس فون واتفقنا نتقابل تاني.
 

المرفقات

  • IMG_٢٠٢٢٠١٢٧_٠٠١٧١٢.jpg
    IMG_٢٠٢٢٠١٢٧_٠٠١٧١٢.jpg
    430.7 KB · المشاهدات: 361
  • أعجبني
  • أحببته
  • مذهل
التفاعلات: الزبير هاني, الدكتور الفشيخ, Zezosugar27 و 9 آخرين
Z

zozoo5520

سكساوي بادئ الطريق
عضو
إنضم
27 يونيو 2022
المشاركات
8
مستوى التفاعل
2
نقاط نودزاوي
0
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
تسلم
 
  • أعجبني
التفاعلات: hi792008
F

farsse

سكساوي متقحرط
عضو
إنضم
9 أغسطس 2022
المشاركات
29
مستوى التفاعل
10
نقاط نودزاوي
1
الجنس
ذكر
الدولة
maroc
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
احلا نيكة بالصدة
 
  • أعجبني
التفاعلات: hi792008
خبير نفساني(psycologue)

خبير نفساني(psycologue)

سكساوي متقحرط
عضو
إنضم
25 أغسطس 2022
المشاركات
44
مستوى التفاعل
23
الإقامة
المغرب
نقاط نودزاوي
1
الجنس
ذكر
الدولة
المغرب
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
جميلة القصة
 
  • أعجبني
التفاعلات: hi792008
hi792008

hi792008

سكساوي بريمو
عضو
إنضم
4 أكتوبر 2022
المشاركات
122
مستوى التفاعل
46
الإقامة
الجيزة
نقاط نودزاوي
166
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
fares Elneswan

fares Elneswan

سكساوي بادئ الطريق
عضو
إنضم
5 أكتوبر 2022
المشاركات
19
مستوى التفاعل
15
نقاط نودزاوي
12
الجنس
ذكر
الدولة
egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
هيجاااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
 
  • أعجبني
التفاعلات: hi792008
جو الزبير

جو الزبير

سكساوي خبرة
عضو
إنضم
28 أكتوبر 2023
المشاركات
719
مستوى التفاعل
301
الإقامة
مصر امبابه
نقاط نودزاوي
3,066
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
ثنائي الميل
غير متاح
أنا أمجد شاب عندي 34 سنة عرفت ستات كتير وبنات كتير مش بحب السكس التقليدي أو تقدرو تقولو زهقت منه فبحب كل حاجة جديدة فبطلت أجري ورا البنات العادي وبقى كل هدفي المنقبات المحتشمات جداً وبقى الموضوع دة هو المسيطر على تفكيري، في يوم واحد صاحبي حكى لي انه بيشتغل في البريد ولما ***** بتديله البطاقة بيقول لها ارفعي ال** عشان يشوف وشها ويتأكد انها هي ومرة واحد صاحبي دكتور جلدية قال لي جت له واحدة ست *** عندها حباية في وشها ولما رفعت ال**** عشان يشوف الحباية كانت زي القمر الحكايتين دول هيجوني فشخ على المنقبات.

في يوم كنت في السوبر ماركت اللي انا متعود اشتري منه وكانت جنبي واحدة ***** بتكلم صاحب المحل وبتهزر معاه وعرفت انها مراته كانت حاطة برفان وعنيها حلوة وانا من هيجاني عليها زبي وقف في المحل خرجت وانا خرجت وراها واتعمدت اخبطها بالشنط اللي معايا واعتذر لها وعرضت عليها أوصلها والغريب انها وافقت ودخلت تستأذن من جوزها وهو خرج يشكرني اني هوصلها وركبت معايا مشيت من شوارع زحمة عشان تفضل معايا أطول وقت ممكن ودخلت البنزينة أحط بنزين وانا بتكلم معاها طول المشوار واسألها عن عيالها والمدارس والحياة وكدة وعرفتها اني بشتغل في العقارات وزبون دائم عند جوزها فقالت لي اختها بتدور على شقة فقولت لها خلاص خدي الكارت بتاعي وكلميني نزلت من العربية وانا ببص على طيزها الجامدة ولاحظت حز الكلوت باين وزبي كان هيفرقع في البنطلون ولحظي الحلو وأنا ماشي لقيتها مش عارفة تفتح البوابة فنزلت أساعدها، مسكت المفتاح وحاولت أفتح لقيته مش بيفتح فقالت لي هو ديما يعمل معايا الحركة دي بس مفتاح جوزها بيفتح فقولت لها نرجع نجيب المفتاح عادي قعدت تشكرني ورفضت بس انا صممت، ركبت معايا تاني ورجعت المحل ونزلت تجيب المفتاح وانا مركز على طيزها اللي جننتني وخرجت متعصبة عشان جوزها زعق لها انها جت معايا تاني فقولت أستغل الفرصة فسألتها هو زعلان ليه عشان ركبتي معايا ولا عشان جينا تاني وعطلتيني وكدة فقالت لي لأ عشان عطلتك فقولت لها و** أبداً أنا كنت مروح وفاضي انا ما بصدق الاقي حاجة تشغلني حياتي فراغ وعايش لوحدي فقالت لي هو انت مش متجوز فقولت لها لأ فقالت لي مع انك شاب شيك ومحترم وشكلك مرتاح مادياً فقولت لها مش لاقي اللي تخطفني وأقول هي دي فقالت لي البلد مليانة بنات فقولت لها انا عايز اتجوز واحدة مفيش زيها قالت لي يا سلام مفيش زيها في ايه يعني فقولت لها تبقى حلوة ودمها خفيف وجسمها حلو، فقالت لي كله بيبوظ بعد كدة فقولت لها لأ ما انتي متجوزة أهه وما شاء ** يعني، فقالت لي ما شاء **** ايه فقولت لها يعني لسة حلوة فقالت لي انتى ايه عرفك انت شوفت وشي قولت لها لأ من الجسم يعني، طبعا أنا ليا نظرة وعرفت اللي بتفتح كلام بتبقى مستعدة تسمع كلام زي دة عادي، فقالت لي أنا مكنتش كدة أنا كنت رفيعة فقولت لها بس كدة أحسن بكتير قالت لي انت اسمك ايه فقولت لها أمجد فقالت لي انت عندك كام سنة قولت لها 34 فقالت لي وانا كمان 34 سنة وصلنا عند بيتها فقالت لي بسرعة كدة قولت لها عايزة الصراحة انا مكنتش عايز اوصل فتحت الباب فقولت لها كلميني معاكي الكارت نزلت وقالت لي حاضر وأكيد المرة دي كانت عارفة إني ببص على جسمها فتحت البوابة ودخلت وعملت لي باي وقفلت.

انا روحت ضربت عشرة على طول هههههههههه واستغبيت نفسي اني مطلبتش رقمها، بس دقايق وانا بغير ولقيت رقم غريب بيرن قولت يا ريت تطلع هي وكانت هي فعلا، قولت لها اوعي تشكريني على التوصيلة فضحكت وقالت لي لأ مش بشكرك انت وصلت البيت فقولت لها أه وصلت فقالت لي هتعمل ايه قولت لها ولا حاجة هطلب أكل من برة واتغدى وانزل على القهوة فقالت لي وانا هتغدى لوحدي العيال هيباتو عند جدتهم وجوزي هيقعد للفجر في المحل، فقولت لها خلاص خلينا مع بعض بقى طالما احنا الاتنين فاضيين، فقالت لي المهم متكونش متضايق فقول لها انا هتضايق في حالة واحدة لو رفضتي طلب عايز أطلبه منك فقالت لي متطلبش، وبعتت لي صورتها، كانت كلمة قمر عليها شوية وشكها حلو وسكسي جداً فقولت لها انا عايز أقولك حاجتين اولا انتي ذكية انك عرفتي طلبي ثانياً انتي حلوة قوي بجد، فقالت لي يعني كنت أنفع زوجتك المثالية فقولت لها طبعاً احنا نطول يا باشا، فضحكت وقالت لي ابعتلي صورتك دلوقتي كنت عريان من فوق فصورت نفسي وبعتهالها وقولت لها انتي اللي وقلتي دلوقتي وضحكت فقالت لي الراجل المثالي للست المثالية فقولت لها بقولك ايه انا عايز اقابلك تاني قالت لي على طول كدة قولت لها دي أحسن حاجة قالت لي ماشي فقولت لها تعالي عندي البيت قالت لي طيب هكلم جوزي أقول له اني رايحة لأختي وأجيلك فقولت لها ماهو ممكن يعرف منها انك مش عندها فقالت لي لأ ما انا هعرفها وقفلت السكة بعد ما خدت مني العنوان.

طبعا عرفت انها شمال الشمال وأختها كمان طالما بيدارو على بعض جت لي البيت ولما دخلت مسكت نقابها بأيدي رفعته ودي أكتر حركة مثيرة عملتها في حياتي مع بنت رغم اني نمت مع بنات كتير وقربت منها بوستها من شفايفها وال** على راسي وانا بفرك جسمها فرك، وهي بدأت تسخن معايا، دخلتها أوضة النوم وقلعت هي ال** وانا قولت لها البسيه تاني ولبسته وانا قعدت أدعك فيها وهي بال** وسامع اهاتها ، وبعدين رفعت عبايتها وشوفت فخادها البيضا الطرية مع العباية كنت هتجنن نيمتها على وشها على السرير ورفعت هعبايتها لحد أخر فخاده وقعدت امص والحس في فخادها وقلبتها على ظهرها وهي رفعت ال** وانا بلحس في فخادها من قدام ودفنت وشي في اندرها أشم وأبوس وأعض كسها وهي هتولع من الهيجان وجبت الأندر على جنب وشفطت كسها كله في بقي، ورفعت رجليها وطبعت زبي حكيته في كسها ودخلته في كسها وهي بلبسها كله ورافعه ال** فوق ونمت عليها وقعدت انيك كسها وانا كل شوية أجيب ال** على وشها وأرفعه وانا بنيك كسها لحد ما قربت أجيبهم فطلعت زبي وجبتهم على عبايتها واترميت جنبها وهي جت في حضني وبعد شوية قامت مسحت لبني من على عبايتها وخرجت وانا فضلت مكاني شوية وبعدين طلعت زبي وضربت عشرة تاني ونزلت القهوة مع أصحابي وهي برضه بتكلمني على الواتس طول الليل وعملنا بالليل سكس فون واتفقنا نتقابل تاني.
المتحرش الرسمي HRMيبختك عايز واحده تكون جمدا زيها
 
ه

هوت

سكساوي بادئ الطريق
عضو
إنضم
3 فبراير 2024
المشاركات
5
مستوى التفاعل
2
نقاط نودزاوي
72
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
جو الزبير

جو الزبير

سكساوي خبرة
عضو
إنضم
28 أكتوبر 2023
المشاركات
719
مستوى التفاعل
301
الإقامة
مصر امبابه
نقاط نودزاوي
3,066
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
ثنائي الميل
غير متاح
أنا أمجد شاب عندي 34 سنة عرفت ستات كتير وبنات كتير مش بحب السكس التقليدي أو تقدرو تقولو زهقت منه فبحب كل حاجة جديدة فبطلت أجري ورا البنات العادي وبقى كل هدفي المنقبات المحتشمات جداً وبقى الموضوع دة هو المسيطر على تفكيري، في يوم واحد صاحبي حكى لي انه بيشتغل في البريد ولما ***** بتديله البطاقة بيقول لها ارفعي ال** عشان يشوف وشها ويتأكد انها هي ومرة واحد صاحبي دكتور جلدية قال لي جت له واحدة ست *** عندها حباية في وشها ولما رفعت ال**** عشان يشوف الحباية كانت زي القمر الحكايتين دول هيجوني فشخ على المنقبات.

في يوم كنت في السوبر ماركت اللي انا متعود اشتري منه وكانت جنبي واحدة ***** بتكلم صاحب المحل وبتهزر معاه وعرفت انها مراته كانت حاطة برفان وعنيها حلوة وانا من هيجاني عليها زبي وقف في المحل خرجت وانا خرجت وراها واتعمدت اخبطها بالشنط اللي معايا واعتذر لها وعرضت عليها أوصلها والغريب انها وافقت ودخلت تستأذن من جوزها وهو خرج يشكرني اني هوصلها وركبت معايا مشيت من شوارع زحمة عشان تفضل معايا أطول وقت ممكن ودخلت البنزينة أحط بنزين وانا بتكلم معاها طول المشوار واسألها عن عيالها والمدارس والحياة وكدة وعرفتها اني بشتغل في العقارات وزبون دائم عند جوزها فقالت لي اختها بتدور على شقة فقولت لها خلاص خدي الكارت بتاعي وكلميني نزلت من العربية وانا ببص على طيزها الجامدة ولاحظت حز الكلوت باين وزبي كان هيفرقع في البنطلون ولحظي الحلو وأنا ماشي لقيتها مش عارفة تفتح البوابة فنزلت أساعدها، مسكت المفتاح وحاولت أفتح لقيته مش بيفتح فقالت لي هو ديما يعمل معايا الحركة دي بس مفتاح جوزها بيفتح فقولت لها نرجع نجيب المفتاح عادي قعدت تشكرني ورفضت بس انا صممت، ركبت معايا تاني ورجعت المحل ونزلت تجيب المفتاح وانا مركز على طيزها اللي جننتني وخرجت متعصبة عشان جوزها زعق لها انها جت معايا تاني فقولت أستغل الفرصة فسألتها هو زعلان ليه عشان ركبتي معايا ولا عشان جينا تاني وعطلتيني وكدة فقالت لي لأ عشان عطلتك فقولت لها و** أبداً أنا كنت مروح وفاضي انا ما بصدق الاقي حاجة تشغلني حياتي فراغ وعايش لوحدي فقالت لي هو انت مش متجوز فقولت لها لأ فقالت لي مع انك شاب شيك ومحترم وشكلك مرتاح مادياً فقولت لها مش لاقي اللي تخطفني وأقول هي دي فقالت لي البلد مليانة بنات فقولت لها انا عايز اتجوز واحدة مفيش زيها قالت لي يا سلام مفيش زيها في ايه يعني فقولت لها تبقى حلوة ودمها خفيف وجسمها حلو، فقالت لي كله بيبوظ بعد كدة فقولت لها لأ ما انتي متجوزة أهه وما شاء ** يعني، فقالت لي ما شاء **** ايه فقولت لها يعني لسة حلوة فقالت لي انتى ايه عرفك انت شوفت وشي قولت لها لأ من الجسم يعني، طبعا أنا ليا نظرة وعرفت اللي بتفتح كلام بتبقى مستعدة تسمع كلام زي دة عادي، فقالت لي أنا مكنتش كدة أنا كنت رفيعة فقولت لها بس كدة أحسن بكتير قالت لي انت اسمك ايه فقولت لها أمجد فقالت لي انت عندك كام سنة قولت لها 34 فقالت لي وانا كمان 34 سنة وصلنا عند بيتها فقالت لي بسرعة كدة قولت لها عايزة الصراحة انا مكنتش عايز اوصل فتحت الباب فقولت لها كلميني معاكي الكارت نزلت وقالت لي حاضر وأكيد المرة دي كانت عارفة إني ببص على جسمها فتحت البوابة ودخلت وعملت لي باي وقفلت.

انا روحت ضربت عشرة على طول هههههههههه واستغبيت نفسي اني مطلبتش رقمها، بس دقايق وانا بغير ولقيت رقم غريب بيرن قولت يا ريت تطلع هي وكانت هي فعلا، قولت لها اوعي تشكريني على التوصيلة فضحكت وقالت لي لأ مش بشكرك انت وصلت البيت فقولت لها أه وصلت فقالت لي هتعمل ايه قولت لها ولا حاجة هطلب أكل من برة واتغدى وانزل على القهوة فقالت لي وانا هتغدى لوحدي العيال هيباتو عند جدتهم وجوزي هيقعد للفجر في المحل، فقولت لها خلاص خلينا مع بعض بقى طالما احنا الاتنين فاضيين، فقالت لي المهم متكونش متضايق فقول لها انا هتضايق في حالة واحدة لو رفضتي طلب عايز أطلبه منك فقالت لي متطلبش، وبعتت لي صورتها، كانت كلمة قمر عليها شوية وشكها حلو وسكسي جداً فقولت لها انا عايز أقولك حاجتين اولا انتي ذكية انك عرفتي طلبي ثانياً انتي حلوة قوي بجد، فقالت لي يعني كنت أنفع زوجتك المثالية فقولت لها طبعاً احنا نطول يا باشا، فضحكت وقالت لي ابعتلي صورتك دلوقتي كنت عريان من فوق فصورت نفسي وبعتهالها وقولت لها انتي اللي وقلتي دلوقتي وضحكت فقالت لي الراجل المثالي للست المثالية فقولت لها بقولك ايه انا عايز اقابلك تاني قالت لي على طول كدة قولت لها دي أحسن حاجة قالت لي ماشي فقولت لها تعالي عندي البيت قالت لي طيب هكلم جوزي أقول له اني رايحة لأختي وأجيلك فقولت لها ماهو ممكن يعرف منها انك مش عندها فقالت لي لأ ما انا هعرفها وقفلت السكة بعد ما خدت مني العنوان.

طبعا عرفت انها شمال الشمال وأختها كمان طالما بيدارو على بعض جت لي البيت ولما دخلت مسكت نقابها بأيدي رفعته ودي أكتر حركة مثيرة عملتها في حياتي مع بنت رغم اني نمت مع بنات كتير وقربت منها بوستها من شفايفها وال** على راسي وانا بفرك جسمها فرك، وهي بدأت تسخن معايا، دخلتها أوضة النوم وقلعت هي ال** وانا قولت لها البسيه تاني ولبسته وانا قعدت أدعك فيها وهي بال** وسامع اهاتها ، وبعدين رفعت عبايتها وشوفت فخادها البيضا الطرية مع العباية كنت هتجنن نيمتها على وشها على السرير ورفعت هعبايتها لحد أخر فخاده وقعدت امص والحس في فخادها وقلبتها على ظهرها وهي رفعت ال** وانا بلحس في فخادها من قدام ودفنت وشي في اندرها أشم وأبوس وأعض كسها وهي هتولع من الهيجان وجبت الأندر على جنب وشفطت كسها كله في بقي، ورفعت رجليها وطبعت زبي حكيته في كسها ودخلته في كسها وهي بلبسها كله ورافعه ال** فوق ونمت عليها وقعدت انيك كسها وانا كل شوية أجيب ال** على وشها وأرفعه وانا بنيك كسها لحد ما قربت أجيبهم فطلعت زبي وجبتهم على عبايتها واترميت جنبها وهي جت في حضني وبعد شوية قامت مسحت لبني من على عبايتها وخرجت وانا فضلت مكاني شوية وبعدين طلعت زبي وضربت عشرة تاني ونزلت القهوة مع أصحابي وهي برضه بتكلمني على الواتس طول الليل وعملنا بالليل سكس فون واتفقنا نتقابل تاني.
المتحرش الرسمي HRMلما تكون شرموطه من الصغر
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

أعلى