قائمة
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
أبرز الأعضاء
المحل
شرح نظام النقاط
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
اهلا بك في منتديات نودزاوي
إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة
تسجيل الدخول
تسجيل
مجلة نودزاوي
المنتديات
أقسام مدمجة
صور وأفلام شواذ ومثليين
أول ولد انيكه ف حياتي
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="توب نار" data-source="post: 1216898" data-attributes="member: 213001"><p>كان شاب ١٨ س معايا ف الشغل وأنا شغال شيف ف فندق وكنت اكبر منه بحوالي ٧ سنين مكنتش اعرف انه سالب أنا كنت بحبه ك أخ صغير وبعلمه الشغل وهو كان بيحبني وبيحب يقول حاضر ونعم ع أي حاجة اطلبها منه وكان مريحني ف شغل مره وأحنا مروحين وكنا ف لووكر بنغير وده مكان كده فيه زي دواليب غرف بنغير فيه جوا الفندق لاحظت أنه مركز أوي ع بتاعي وهو ف بوكسر عشان بتاعي بيبقي مدلدل أوي وأنا لابس بوكسر بصتله وبضحك روحت قايله هو عجبك ولا أي أتخض كده وراح قالي لأ بس مستغرب الحجم ده وهو المفروض نايم اومال لما بيقف منك بتعمل أي هههههه وراح ضاحك ضحكة هايجة خلت بتاعي يقف فعلاً وروحت قولتله ألحق ده وقف فعلاً وأنت السبب ضحك وراح قالي يلا نمشي بطل هزار...</p><p>لو عجبتكم هعمل جزء تاني بالصور</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="توب نار, post: 1216898, member: 213001"] كان شاب ١٨ س معايا ف الشغل وأنا شغال شيف ف فندق وكنت اكبر منه بحوالي ٧ سنين مكنتش اعرف انه سالب أنا كنت بحبه ك أخ صغير وبعلمه الشغل وهو كان بيحبني وبيحب يقول حاضر ونعم ع أي حاجة اطلبها منه وكان مريحني ف شغل مره وأحنا مروحين وكنا ف لووكر بنغير وده مكان كده فيه زي دواليب غرف بنغير فيه جوا الفندق لاحظت أنه مركز أوي ع بتاعي وهو ف بوكسر عشان بتاعي بيبقي مدلدل أوي وأنا لابس بوكسر بصتله وبضحك روحت قايله هو عجبك ولا أي أتخض كده وراح قالي لأ بس مستغرب الحجم ده وهو المفروض نايم اومال لما بيقف منك بتعمل أي هههههه وراح ضاحك ضحكة هايجة خلت بتاعي يقف فعلاً وروحت قولتله ألحق ده وقف فعلاً وأنت السبب ضحك وراح قالي يلا نمشي بطل هزار... لو عجبتكم هعمل جزء تاني بالصور [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
رد
المنتديات
أقسام مدمجة
صور وأفلام شواذ ومثليين
أول ولد انيكه ف حياتي
أعلى