قائمة
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
أبرز الأعضاء
المحل
شرح نظام النقاط
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
اهلا بك في منتديات نودزاوي
إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة
تسجيل الدخول
تسجيل
مجلة نودزاوي
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس شواذ والمثليين والشيميل
إبن البواب الجزء الثاني
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="توب نار" data-source="post: 1217745" data-attributes="member: 213001"><p>المهم قعدت أتفرج عليهم لحد ما جاتلي فكرة حلوة طلعت فوني وصورتهم وبعدها طلعت دخلت بيتنا وكأني مشوفتش حاجة تاني يوم كنت اجازة وصاحي هايج نيك معرفش ليه ولقيت نفسي بفتح الفيديو بتاعهم وبتفرج عليه ودماغي اشتغلت روحت لابس ونازل أدور ع الواد من غير ما أفكر وع حظي الحلو لقيته قاعد تحت ف حوش العمارة ع كراسي بيلعب بابجي قولتله خد ياض تعالي خد هاتلي علبة سجاير بسرعة وطلعهالي هو استغرب جدا من لغة الأمر اللي بكلمه بيها وقالي حاضر ماشي ممكن أخلص بس قولتله تخلص أي وزفت أي قوم أنجز أنا هطلع مستنيك قالي حاضر وكان قايم مخنوق طلعت وأنا عمال أفكر إزاي هجيبها معاه وأنا كنت هايج مش قادر وقاعد ف بيت لوحدي وساعة كانت ٨ ص والدنيا هادية جداً وجميلة لحد ما لقيت نفسي بقلع وقاعد بالبوكسر مستنيه أول ما جه خبط فتحتله قولتله خش يا ميم قالي أتفضل شكراً قولتله العفو خش أنا عاوزك ف موضوع مهم قالي موضوع أي قولتله أنت هتفضل واقفلي ع باب طيب أنت مسمعتش كلمة خش مرتين دخل وسيبته ودخلت وقولتله أقفل الباب وراك راح قافله ودخل قعد ع كنبة حظو إني كنت قاعد لوحدي وأهلي مش ف بيت وكنت قبلها بيوم جايب ازازتين اي دي ومعايا حشيش وقولت هشربهم انهاردة بس دماغي جابتني إني اشربو معايا وللعلم هو مبيشربش كتير هو بيدخن وممكن ياخد كده نفسين من صحابه الصيدلي بيقف معاهم من ورا أبوه جبت ازازة اي دي وحطيتها ع طرابيزة وحطيت قدامها كاسين فاضين وقولتله افتح وصبلنا قالي اي ده أنا مش عاوزه قولتله لأ هتشرب معايا مش بمزاجك قالي إزاي يعني هو بالعافية قولتله لأ بالحب مهو اللي بتقعد معاهم وبتشرب مش أحسن مني أكيد وأنا عارف وبشوفك وممكن أقول ابوك بس أنا جدعخمش هعمل كده أنا قولت نبقي صحاب أحسن قالي لا لا شرب اي أنا اخري سجاير ومش بشرب وابويا عارف اني بشرب سجاير عادي قولتله وعارف كمان إنك بتتناك فى منور؟</p><p>الواد أتصدم!!</p><p>بصلي باصة وعينيه برقت وقالي اي لي أنت بتقوله ده؟</p><p>قولتله اللي بقوله ده هو لي شوفته ومصورو خد اتفرج كده وقومت موريله الفيديو لي صورتو ومبين فيه وشو اووي</p><p>لأني كنت عاوزو هو مش التوب لي معاه</p><p>لقيت عينه دمعت وقالي ابوس إيدك ما تفضحني مش هعمل كده تاني وبدأ يعيط </p><p>أنا أول ما عمل كده هيجت اكتر وزبي وقف وبقيت عاوز أسيطر عليه فشخ وأبتزه</p><p>قولتله لأ مهو أنت مهما عيطتلي واترجتني مش هتصعب عليا أنا مبياكلش معايا الكلام ده </p><p>أنا عاوزك متعملش كده تاني ومش هخليك تعمل كده تاني فعلاً بس بشرط واحد </p><p>قالي أي هو قولتله هتعمل كده معايا أنا بس </p><p>ولو حد من صحابك أو من المنطقة كلها عرف اللي بيحصل ما بينا اعتبر نفسك اتفضحت ف مصر كلها لأني هبعت الفيديو لابوك ولصحابك ف مدرسة وف البلد وهفضحك ف كل حتة وكل مكان وطول ما أنت شاطر وبتسمع الكلام هيفضل سرك في بير ومحدش هيعرفو</p><p>مسح دموعه وقالي حاضر أنا هعمل كل لي أنت عاوزة بس من غير فضايح ممكن </p><p>قولتله أكيد أنا مش حابب الفضايح أنا عاوز اتبسط ونبقي صحاب ولما تعرفني هتحبني أكتر من صاحبك </p><p>بدأ ياخد نفسه ويهدي قولتله ممكن بقي تصبلنا كاسين ولا هنقلبها نكد تاني..</p><p>وبدأ فعلا يصب الكاسين وياخد راحته </p><p>...</p><p>الجزء التالت هكملو لما أسمع رأيكم وأشوف دعمكم</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="توب نار, post: 1217745, member: 213001"] المهم قعدت أتفرج عليهم لحد ما جاتلي فكرة حلوة طلعت فوني وصورتهم وبعدها طلعت دخلت بيتنا وكأني مشوفتش حاجة تاني يوم كنت اجازة وصاحي هايج نيك معرفش ليه ولقيت نفسي بفتح الفيديو بتاعهم وبتفرج عليه ودماغي اشتغلت روحت لابس ونازل أدور ع الواد من غير ما أفكر وع حظي الحلو لقيته قاعد تحت ف حوش العمارة ع كراسي بيلعب بابجي قولتله خد ياض تعالي خد هاتلي علبة سجاير بسرعة وطلعهالي هو استغرب جدا من لغة الأمر اللي بكلمه بيها وقالي حاضر ماشي ممكن أخلص بس قولتله تخلص أي وزفت أي قوم أنجز أنا هطلع مستنيك قالي حاضر وكان قايم مخنوق طلعت وأنا عمال أفكر إزاي هجيبها معاه وأنا كنت هايج مش قادر وقاعد ف بيت لوحدي وساعة كانت ٨ ص والدنيا هادية جداً وجميلة لحد ما لقيت نفسي بقلع وقاعد بالبوكسر مستنيه أول ما جه خبط فتحتله قولتله خش يا ميم قالي أتفضل شكراً قولتله العفو خش أنا عاوزك ف موضوع مهم قالي موضوع أي قولتله أنت هتفضل واقفلي ع باب طيب أنت مسمعتش كلمة خش مرتين دخل وسيبته ودخلت وقولتله أقفل الباب وراك راح قافله ودخل قعد ع كنبة حظو إني كنت قاعد لوحدي وأهلي مش ف بيت وكنت قبلها بيوم جايب ازازتين اي دي ومعايا حشيش وقولت هشربهم انهاردة بس دماغي جابتني إني اشربو معايا وللعلم هو مبيشربش كتير هو بيدخن وممكن ياخد كده نفسين من صحابه الصيدلي بيقف معاهم من ورا أبوه جبت ازازة اي دي وحطيتها ع طرابيزة وحطيت قدامها كاسين فاضين وقولتله افتح وصبلنا قالي اي ده أنا مش عاوزه قولتله لأ هتشرب معايا مش بمزاجك قالي إزاي يعني هو بالعافية قولتله لأ بالحب مهو اللي بتقعد معاهم وبتشرب مش أحسن مني أكيد وأنا عارف وبشوفك وممكن أقول ابوك بس أنا جدعخمش هعمل كده أنا قولت نبقي صحاب أحسن قالي لا لا شرب اي أنا اخري سجاير ومش بشرب وابويا عارف اني بشرب سجاير عادي قولتله وعارف كمان إنك بتتناك فى منور؟ الواد أتصدم!! بصلي باصة وعينيه برقت وقالي اي لي أنت بتقوله ده؟ قولتله اللي بقوله ده هو لي شوفته ومصورو خد اتفرج كده وقومت موريله الفيديو لي صورتو ومبين فيه وشو اووي لأني كنت عاوزو هو مش التوب لي معاه لقيت عينه دمعت وقالي ابوس إيدك ما تفضحني مش هعمل كده تاني وبدأ يعيط أنا أول ما عمل كده هيجت اكتر وزبي وقف وبقيت عاوز أسيطر عليه فشخ وأبتزه قولتله لأ مهو أنت مهما عيطتلي واترجتني مش هتصعب عليا أنا مبياكلش معايا الكلام ده أنا عاوزك متعملش كده تاني ومش هخليك تعمل كده تاني فعلاً بس بشرط واحد قالي أي هو قولتله هتعمل كده معايا أنا بس ولو حد من صحابك أو من المنطقة كلها عرف اللي بيحصل ما بينا اعتبر نفسك اتفضحت ف مصر كلها لأني هبعت الفيديو لابوك ولصحابك ف مدرسة وف البلد وهفضحك ف كل حتة وكل مكان وطول ما أنت شاطر وبتسمع الكلام هيفضل سرك في بير ومحدش هيعرفو مسح دموعه وقالي حاضر أنا هعمل كل لي أنت عاوزة بس من غير فضايح ممكن قولتله أكيد أنا مش حابب الفضايح أنا عاوز اتبسط ونبقي صحاب ولما تعرفني هتحبني أكتر من صاحبك بدأ ياخد نفسه ويهدي قولتله ممكن بقي تصبلنا كاسين ولا هنقلبها نكد تاني.. وبدأ فعلا يصب الكاسين وياخد راحته ... الجزء التالت هكملو لما أسمع رأيكم وأشوف دعمكم [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
رد
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس شواذ والمثليين والشيميل
إبن البواب الجزء الثاني
أعلى