قائمة
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
أبرز الأعضاء
المحل
شرح نظام النقاط
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
اهلا بك في منتديات نودزاوي
إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة
تسجيل الدخول
تسجيل
مجلة نودزاوي
المنتديات
القسم العام
مواضيع عامة غير جنسية
احنا هنا ليه ؟
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="Ms roony" data-source="post: 480578" data-attributes="member: 118589"><p style="text-align: center"><strong><span style="color: rgb(250, 197, 28)"><span style="font-size: 22px">ثواني بس انا مش بسأل انا عارفه بس حابه افكر بس ....</span></span></strong></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span style="color: rgb(0, 168, 133)"><span style="font-size: 22px"><strong>انتوا هنا عشان تكونوا مرتاحين مبسوطين نعوض احتياج ايا كان من اول كتابه و تفريغ مشاعر و احتياج معين لحد زي ما تحبوا تقولوا</strong></span></span></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span style="color: rgb(209, 72, 65)"><span style="font-size: 22px"><strong>طيب ليه بعد ما نقعد شويه بيبقي الهم كله علي لقب او فوز في مسابقه او تحكم في رأي ممكن عادي يكون غلط </strong></span></span></p> <p style="text-align: center"><span style="color: rgb(209, 72, 65)"><span style="font-size: 22px"><strong>ما هو اصلا احنا مش داخلين عشان كده </strong></span></span></p> <p style="text-align: center"><span style="color: rgb(209, 72, 65)"><span style="font-size: 22px"><strong>احنا هنا عشان نبعد عن المشاكل و القرف و اي هم بكل اشكاله عشان نخلقها هنا </strong></span></span></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span style="color: rgb(65, 168, 95)"><span style="font-size: 22px"><strong>مش موضوع غريب شويه ؟؟؟؟</strong></span></span></p> <p style="text-align: center"></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ms roony, post: 480578, member: 118589"] [CENTER][B][COLOR=rgb(250, 197, 28)][SIZE=6]ثواني بس انا مش بسأل انا عارفه بس حابه افكر بس ....[/SIZE][/COLOR][/B] [COLOR=rgb(0, 168, 133)][SIZE=6][B]انتوا هنا عشان تكونوا مرتاحين مبسوطين نعوض احتياج ايا كان من اول كتابه و تفريغ مشاعر و احتياج معين لحد زي ما تحبوا تقولوا[/B][/SIZE][/COLOR] [COLOR=rgb(209, 72, 65)][SIZE=6][B]طيب ليه بعد ما نقعد شويه بيبقي الهم كله علي لقب او فوز في مسابقه او تحكم في رأي ممكن عادي يكون غلط ما هو اصلا احنا مش داخلين عشان كده احنا هنا عشان نبعد عن المشاكل و القرف و اي هم بكل اشكاله عشان نخلقها هنا [/B][/SIZE][/COLOR] [COLOR=rgb(65, 168, 95)][SIZE=6][B]مش موضوع غريب شويه ؟؟؟؟[/B][/SIZE][/COLOR] [B][COLOR=rgb(209, 72, 65)][SIZE=6][/SIZE][/COLOR][/B][/CENTER] [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
رد
المنتديات
القسم العام
مواضيع عامة غير جنسية
احنا هنا ليه ؟
أعلى