اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة

فضفضه ازاي تلاقي اللي نفسك فيه وتمتع بيتك بسرية تامة.؟ (1 مشاهد )

احمد 69

احمد 69

سكساوي بادئ الطريق
عضو
نقاط نودزاوي
187
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
علي فكره معظمنا في الحقيقه محترمين ولينا شخصيه بره المنتدى الناس بتحبها بس بنيجي هنا نستخبي ورا شخصيه وهميه عايزه تعمل اللي هي عايزاه تدور علي احساس يشبها من جوا يعوض عندها احتياج معين بس مع ناس مش عارفنهم ونعيش بخيال او بواقع . احنا. بنحبه. وبعد ما بنخرج من العالم دة. بنرجع لحياتنا الطبيعة بكل احترام. الى فاهم كلامى اكيد وصله احساسى

أنا من القاهرة سنجل 23 سنة سنجل بدور علي متحرر هوا و مراته هتكون أول تجربة ليا أهم حاجة يكونو من طبقة راقية وفاهمين وبعد ما اليوم يعدي نعتبره حلم كان بينا وخلص ومحدش يعرف عنه حاجه عشان ميسببش ليا مشاكل ولا أنا اسبب ليه مشاكل ولو حب نقرر الموضوع تاني يكون سر بينا دايما. اللي موافق يقدر يبعتلي خاص او يبعت تلجرام .
ده التلجرام بتاعي a_hmedA0

• أعجبني
التفاعلات: lord.medo
احمد 69

احمد 69

سكساوي بادئ الطريق
عضو
نقاط نودزاوي
187
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
احمد 69

احمد 69

سكساوي بادئ الطريق
عضو
نقاط نودزاوي
187
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
lord.medo

lord.medo

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
1,282
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
علي فكره معظمنا في الحقيقه محترمين ولينا شخصيه بره المنتدى الناس بتحبها بس بنيجي هنا نستخبي ورا شخصيه وهميه عايزه تعمل اللي هي عايزاه تدور علي احساس يشبها من جوا يعوض عندها احتياج معين بس مع ناس مش عارفنهم ونعيش بخيال او بواقع . احنا. بنحبه. وبعد ما بنخرج من العالم دة. بنرجع لحياتنا الطبيعة بكل احترام. الى فاهم كلامى اكيد وصله احساسى

أنا من القاهرة سنجل 23 سنة سنجل بدور علي متحرر هوا و مراته هتكون أول تجربة ليا أهم حاجة يكونو من طبقة راقية وفاهمين وبعد ما اليوم يعدي نعتبره حلم كان بينا وخلص ومحدش يعرف عنه حاجه عشان ميسببش ليا مشاكل ولا أنا اسبب ليه مشاكل ولو حب نقرر الموضوع تاني يكون سر بينا دايما. اللي موافق يقدر يبعتلي خاص او يبعت تلجرام .
ده التلجرام بتاعي a_hmedA0
احمد 69عندك حق فعلا
بس المشكله عمرنا ماهنلاقى
انا فنفس مشكلتك وازيد

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

أعلى