اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة
  • تم تغير عنوان الموقع من سكساوي الي نودزاوي لمزيد من التحديثات مع تغير رابط الموقع

مشكلة استشاره (1 مشاهد )

البرنس 7

البرنس 7

سكساوي بريمو
عضو
إنضم
11 فبراير 2022
المشاركات
221
مستوى التفاعل
223
نقاط نودزاوي
7
الجنس
ذكر
الدولة
مصر 🇪🇬
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
ليه الواحد بيحب يقرأ قصص التبادل والدياثه
مع اني بغير علي مراتي من الهوا الطاير
وغيرتي دي لدرجه اني خلتها تقعد من الشغل وتفضل في البيت
 
  • أعجبني
التفاعلات: باااااااا, العاشق, لحب الاستطلاع و شخص آخر
Life selector

Life selector

سكساوي بريمو
عضو
إنضم
28 ديسمبر 2021
المشاركات
267
مستوى التفاعل
202
نقاط نودزاوي
19
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
انه فقط الفضول يا صديقي مش معنى قراءتك او مشاهدتك لافلام نوع معين يعني حبك له او اتجاهك لتنفيزة ،،، متحتش في دماغك
 
  • أعجبني
التفاعلات: باااااااا، البرنس 7 و لحب الاستطلاع
ل

لحب الاستطلاع

سكساوي بادئ الطريق
عضو
إنضم
14 فبراير 2022
المشاركات
21
مستوى التفاعل
15
نقاط نودزاوي
0
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
انا بقرا كل انواع القصص بتبقى تسلية واثارة وحبكة درامية اهم حاجا وانت بتقراها متتأثر بيها ومتقراش نوع واحد بس لفترة كبيرة علشان ميغيرش تفكيرك وكيميا دماغك
 
  • أعجبني
التفاعلات: باااااااا و البرنس 7
B

bigteto

سكساوي مخضرم
عضو
إنضم
18 ديسمبر 2021
المشاركات
1,393
مستوى التفاعل
1,760
نقاط نودزاوي
356
غير متاح
مش شرط القصص متعة وتسلية لاننا اتربينا على الحكايات واحنا اطفال
 
  • أعجبني
التفاعلات: باااااااا و البرنس 7
Ali.Baba

Ali.Baba

سكساوي بريمو
عضو
إنضم
17 يناير 2022
المشاركات
375
مستوى التفاعل
9,499
العمر
27
الإقامة
مصر
نقاط نودزاوي
128,487
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt....مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح

الموضوع عادي
عامل زي الاكل بتحب الاكل
بس مبتاكلشي غير اكل البيت
👑
 
  • أعجبني
التفاعلات: باااااااا
العاشق

العاشق

سكساوي خبرة
عضو
إنضم
9 نوفمبر 2021
المشاركات
517
مستوى التفاعل
3,473
الإقامة
الإسكندرية
نقاط نودزاوي
891
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
ليه الواحد بيحب يقرأ قصص التبادل والدياثه
مع اني بغير علي مراتي من الهوا الطاير
وغيرتي دي لدرجه اني خلتها تقعد من الشغل وتفضل في البيت
البرنس 7مش شرط ياصاحبي
انا كمان بحب قصص المحارم جدا وانا مش كده وبغير على اهل بيتي ولو حتى كلام ولو هموت بس محدش يمسهم
دي بتبقى إثارة وفضول بس مش ميول ولا حاجه تانيه
 
  • أعجبني
التفاعلات: باااااااا و البرنس 7
البرنس 7

البرنس 7

سكساوي بريمو
عضو
إنضم
11 فبراير 2022
المشاركات
221
مستوى التفاعل
223
نقاط نودزاوي
7
الجنس
ذكر
الدولة
مصر 🇪🇬
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
مش شرط ياصاحبي
انا كمان بحب قصص المحاارم جدا وانا مش كده وبغير على اهل بيتي ولو حتى كلام ولو هموت بس محدش يمسهم
دي بتبقى إثارة وفضول بس مش ميول ولا حاجه تانيه
العاشقبصراحه اثارتها بتكون جامده
 
  • أحببته
  • أعجبني
التفاعلات: باااااااا و العاشق
العاشق

العاشق

سكساوي خبرة
عضو
إنضم
9 نوفمبر 2021
المشاركات
517
مستوى التفاعل
3,473
الإقامة
الإسكندرية
نقاط نودزاوي
891
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
  • أعجبني
التفاعلات: باااااااا و البرنس 7
البرنس 7

البرنس 7

سكساوي بريمو
عضو
إنضم
11 فبراير 2022
المشاركات
221
مستوى التفاعل
223
نقاط نودزاوي
7
الجنس
ذكر
الدولة
مصر 🇪🇬
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
  • أعجبني
التفاعلات: باااااااا و العاشق
سامية منير لبوة السرير

سامية منير لبوة السرير

سكساوي بريمو
عضو
إنضم
31 مارس 2022
المشاركات
103
مستوى التفاعل
526
نقاط نودزاوي
73
الجنس
أنثي
الدولة
Egypt
توجه جنسي
ثنائي الميل
غير متاح
كل ما هو غريب بيثير
 
  • أعجبني
  • مضحك
التفاعلات: باااااااا، البرنس 7 و العاشق
البرنس 7

البرنس 7

سكساوي بريمو
عضو
إنضم
11 فبراير 2022
المشاركات
221
مستوى التفاعل
223
نقاط نودزاوي
7
الجنس
ذكر
الدولة
مصر 🇪🇬
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
  • أعجبني
التفاعلات: باااااااا
ميبون

ميبون

سكساوي شايف نفسة
عضو
إنضم
28 مارس 2022
المشاركات
87
مستوى التفاعل
73
نقاط نودزاوي
8
الجنس
ذكر
الدولة
تونس
توجه جنسي
انجذب للذكور
غير متاح
قصص خيال
و بتلمس في حاجات خطر بالنسبة ايك فبتهيج
هذا اصلا اساس البورنو و الخيال و الفانتازي
حاجات تهيجك لكن مش حتعملها
 
  • أعجبني
التفاعلات: باااااااا و البرنس 7
البرنس 7

البرنس 7

سكساوي بريمو
عضو
إنضم
11 فبراير 2022
المشاركات
221
مستوى التفاعل
223
نقاط نودزاوي
7
الجنس
ذكر
الدولة
مصر 🇪🇬
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
قصص خيال
و بتلمس في حاجات خطر بالنسبة ايك فبتهيج
هذا اصلا اساس البورنو و الخيال و الفانتازي
حاجات تهيجك لكن مش حتعملها
ميبوناكيد مش هعملها
ودي بتبقي حاجات ذياده شهوه مش اكتر
 
  • أعجبني
التفاعلات: باااااااا
برنس مجدي

برنس مجدي

سكساوي مبتدأ
عضو
إنضم
29 مارس 2022
المشاركات
1
مستوى التفاعل
0
نقاط نودزاوي
0
الجنس
ذكر
الدولة
القمر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
ليه الواحد بيحب يقرأ قصص التبادل والدياثه
مع اني بغير علي مراتي من الهوا الطاير
وغيرتي دي لدرجه اني خلتها تقعد من الشغل وتفضل في البيت
البرنس 7غالباً لأن الفكرة محبوبة عندك و لو سيبت نفسك معاها هتتحوّل لديوث محترف تديّث مش بس على اللي يخصك إنما كمان على حد تعرفه و ميخصكش، يعني مثلاً مرات صاحبك واحدة قريبتك من بعيد، كده يعني، فلازم تحارب الفكرة جواك لأنها بما إنها بسطاك لدرجة إنك بتحب تقرأ الفقصص ديه إذا هي بدأت تعشش في عقلك الباطن و متستغربش لو فجأة لقيت نفسك بتمثّلها في أحد المواقف بدون ما تشعر، الفكرة ذات نفسها سببها مرض نفسي، و زي ما بيقول المثل(( من جاور السعيد يسعد و من جاور الحداد ينكوي بناره، فلازم تبعد نفسك عن المرض و المريض لأن الأمراض النفسيّة معديّة على فكرة لأن النفس ضعيفة أكتر من ما تتخيّل
 
Cpl4fun

Cpl4fun

سكساوي بريمو
عضو
إنضم
19 ديسمبر 2021
المشاركات
255
مستوى التفاعل
176
نقاط نودزاوي
10
غير متاح
مجرد قراءة القصص وتخيل وجودك فيها، متعة كبيرة واثارة تزيد الشهوة والمتعة
 
  • أعجبني
التفاعلات: باااااااا
N

Noor tarek

سكساوي بادئ الطريق
عضو
إنضم
1 أبريل 2022
المشاركات
7
مستوى التفاعل
2
العمر
26
الإقامة
القاهرة
نقاط نودزاوي
0
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
عادي ممكن بتحب نوع ده من القصص بس مش شرط تعمل كده
زي الي بيحب قراءة القصص بس مش بيحب يعملها
 
ZAD.500K

ZAD.500K

سكساوي مبتدأ
عضو
إنضم
1 أبريل 2022
المشاركات
2
مستوى التفاعل
0
نقاط نودزاوي
0
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
دا طبيعى انك تستهوى نسوان غيرك واكيد انت بتتخيل نفسك الدكر اللى بينام مع مرات الديوث
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

أعلى