اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة
  • تم تغير عنوان الموقع من سكساوي الي نودزاوي لمزيد من التحديثات مع تغير رابط الموقع

قصص سكس شواذ والمثليين والشيميل البدايه ـ حتي الجزء الثاني 3/4/2022 (1 مشاهد )

A

Ahmad medo

سكساوي مبتدأ
عضو
إنضم
30 مارس 2022
المشاركات
2
مستوى التفاعل
6
نقاط نودزاوي
0
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
اولا احب اعرفكم بنفسي انا اسمي احمد ٢٢ سنه
الحكايه دي حقيقه كلها
بدات من صغري ف المدرسه ف اولي اعدادي كنت خام 😂 معرفش حاجه عن السكس خالص ابتديت اسمع من صحابي ف الفصل عن الجنس والمسميات بقا وكدا وكنت بسمعهم بيتكلموا عن انهم بيضربوا عشره وانا معرفش الحاجات دي جه واحد صحبي قالي اعلمك تعملها ازاي وقالي انت تقلع هدومك وتتف علي ايدك وتفضل تدعك ف بتاعك روحت يومها من المدرسه دخلت الحمام وفضلت ادعك ف زبي جامد وجت لحظه كدا اتشنجت فيها جامد بس مفيش حاجه نزلت بس وكنت مبسوط اوي روحت تاني يوم وحكيتله اللي حصل ف قالي تعالي ف حصه الالعاب نطلع الفصل واعلمك ف قولتله ماشي وجت وقت الحصه والفصل كله بقي فاضي طلعنا انا وهوا وخدني ورا باب الفصل ووقف ورايا وفضل يحك فيا ويدعك ف صدري وانا وقتها كنت مبسوط وخد ايدي وحطها علي زبره وانا اتصدمت دا كبير اكبر من بتاعي ف قالي انه بلغ وتعالي اوريك بضرب عشره ازاي قلع بنطلونه وطلع زبره وانا بقيت متنح اول مره اشوف زبر حاجه طويله وعريضه وفيها عروق وناشف كدا مش زي بتاعي قالي حطه ف بقك انا مرضتش وكنت قرفان ف الاول قالي حطه وهتتبسط حطيته مكنتش عارف امص ازاي وقالي اكنك بترضع فضلت امص فيه وارضعه ولقيته اتشنج وطلع زبره وحاجه بيضا بتنزل منه انا خوفت واتخضيت قالي دا طبيعي عشان هوا بلغ واني بتاعي هيبقي زيه قالي متقولش لحد خالص واما تعوز تعمل كدا تعالي قولي وخلصنا ولبس البنطلون ونزلنا وعدي اليوم ومفيش حاجه حصلت
تاني يوم روحت المدرسه كان في اتنين معانا ف الفصل لقيتهم بيقربوا مني وعايزين يقعدوا جمبي وزي يصاحبوني يعني وانا قعدت معاهم واحده واحده لقيت ايديهم بتنزل علي طيزي من ورا وبيقفشوا فيها وانا من خوفي مكنتش بتكلم بس كنت بحس ف بان في حاجه مخلياني مبسوط بعدين بقوا يرموا قلم تحت الديسك ويطلعوا زبارهم ويخلوني انزل اجيب القلم وامص زبرهم وانا كنت مبسوط اني بعمل كدا كنا كل يوم علي كدا لحد م الموضوع ابتدا ينتشر ف الفصل بعدت عنهم وبقيت اقعد لوحدي بس الموضوع فضل مكمل معايا.
وخلصت اولي وتانيه اعدادي وجيت ف تالته اعدادي اتنقلت فصل تاني قابلت فيه واحد كان اكبر مننا بسنه كنت انا عايز اقرب منه اروح اقعد جمبه ف الاخر ومره ف مره ابتدا يتحرش بيا وانا كنت مبسوط اني وصلت للي عايزه ابتدا يدخل ايده وانا قاعد ويبعبصني ويهمس ف وداني ويقولي خرمك لبن وانا مش فاهم بس فرحان اوي وطلع زبره وقالي اقفل ايدك عليه واطلع وانزل فضلت اعمل كدا لحد م هوا جابهم وهوا كان دخل نص صباعه ف خرمي ونضف نفسه ودخل بتاعه وخلصنا ..
اعذروني لو في كلام مش واضح او خطا ف الكتابه دي اول مره اكتب فيها
لسه في حكايات ومقابلات كتيررره لوعايزني اكمل قولولي


Ahmad medo(الجزء التاني)

اسف علي التاخير بس انا طالب مغترب وببقي مشغول اغلب الوقت
هحاول احدد معاد كل يوم للنشر
وقفنا في الجزء اللي فاتت لحد م كنت ف اعداديه وكنت عرفت كل حاجه عن السكس
واتنقلت من المدرسه ودخلت ثانوي وابتديت اتشد للرجاله والمدرسين الرجاله وبقيت بمعني اصح حيحان اوي😂 وعايز اجرب بجد
دخلت علي الفيس عملت اكونت ودخلت علي صفحات gays وكلمت ناس وبقيت ابعت نودز لجمسي وبقوا معجبين بيه اوي اتفقت مع واحد كان عنده ٣٢ سنه وانا وقتها ١٦ اني هقابله وفهمته اني اول مره ليا واننا هنتعامل سوفت ورحتله قابلته وركبنا للبيت عنده ودي كانت اول مره ليا اقابل حد دخلت قعدنا ف الصاله قالي خش غير دخلت يادوب خلعت القميص لقيته داخل عليا ملط وانا شوفت كدا سحت خالص كملت خلع الهدوم وطفي النور وطلعنا علي السرير واول حاجه عملناها بوسه ف الشفايف دوبنا فيها وكانت احلي حاجه بالنسبالي قعدنا نبوس بعض ونرضع ف لسان بعض وارضع ف شفايفه ولسانه وكنت ببوسه اكني باكل شفايفه ووهوا كان هايج اوي وزبه كان بين فخادي قعد يحك جامد لحد م جابهم وبقيت اخدهم بايدي وادعك بيهم بزازي ودخلنا ف بوسه تاني وبعدها نزلت علي زبه امصه واشفطه ودي كانت اول مره ليا امسك زبر وامصه وارضعه وبقيت اشفطه وادخل لساني ف خرم الراس واشفطه وارضع ف البيضان واسمع اهاته وكنت مبسوط اوي لحد م جابهم علي بزازي ومسحتهم وقمنا ولبست ومشيت وروحت وحصل ظروف خلتني معرفش اقابل حد لمده سنتين بس كنت بتفرج علي سكس وبحب اتفرج علي الرجاله ف المصيف والشعر علي جسمهم وزبرهم بيترج جوا البوكسر وبقيت عايز اعمل علاقه كامله بقيت اخد بوكسر ابويا اشمه والحس مكان بتاعه
ف بيت خالي :
هوا مطلق وعايش لوحده كنت بروح اقعد معاه وعشان بيقعد بالبوكسر بس الابيض السبعه وافضل ابصله وكنت ببقي هموت واستناه ينزل واخد بوكسره الحس فيه وافضل العب ف نفسي
وافتح الكومبيوتر بتاعه والاقيه بيتفرج علي سكس وبقيت افتح الhistory بتاع جوجل واعرفه اني دخلت وشوفت انه بيتفرج علي سكس بس لحد دلوقتي محصلش حاجه بينا
انصحوني اعمل حاجه ولا لا ؟.
لسه في مقابلات كتير اووي لحد وقتنا دا دلوقتي قولولي اكمل ولا لا
 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • أعجبني
التفاعلات: Mo1980, حزلقوم, saleb_2222 و 3 آخرين
ص

صلاح الخيال

سكساوي شايف نفسة
عضو
إنضم
30 ديسمبر 2021
المشاركات
96
مستوى التفاعل
60
العمر
20
نقاط نودزاوي
1
الجنس
ذكر
الدولة
egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
كمل يصحبى
 
  • أعجبني
التفاعلات: Ahmad medo و ليبي زباب
ت

تعبان جدا

سكساوي بادئ الطريق
عضو
إنضم
15 ديسمبر 2021
المشاركات
9
مستوى التفاعل
5
نقاط نودزاوي
0
غير متاح
  • أعجبني
التفاعلات: Ahmad medo و saleb_2222
S

saleb_2222

سكساوي متقحرط
عضو
إنضم
19 مارس 2022
المشاركات
38
مستوى التفاعل
25
نقاط نودزاوي
1
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
انجذب للذكور
غير متاح
القصة جميلة جدا استمر
احسنت النشر
تحياتي ليك 🌹❤
 
  • أعجبني
التفاعلات: Ahmad medo
Medoo11

Medoo11

سكساوي متقحرط
عضو
إنضم
17 ديسمبر 2021
المشاركات
39
مستوى التفاعل
10
نقاط نودزاوي
0
غير متاح
كمل ♥️
 
  • أعجبني
التفاعلات: Ahmad medo و saleb_2222
M

Modymody888

سكساوي شايف نفسة
عضو
إنضم
2 يناير 2022
المشاركات
52
مستوى التفاعل
19
نقاط نودزاوي
0
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
انجذب للذكور
غير متاح
بداية حلوة كمل
 
  • أعجبني
التفاعلات: Ahmad medo
ح

حزلقوم

سكساوي بادئ الطريق
عضو
إنضم
9 مارس 2022
المشاركات
10
مستوى التفاعل
22
نقاط نودزاوي
6
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
حلوه كمل
 
  • أعجبني
التفاعلات: Ahmad medo
Bosy17 اسطورة القصص

Bosy17 اسطورة القصص

سكساوي مخضرم
عضو
إنضم
15 ديسمبر 2021
المشاركات
1,302
مستوى التفاعل
1,229
الإقامة
Venice
الموقع الالكتروني
www.facebook.com
نقاط نودزاوي
35
الجنس
ذكر
الدولة
Italia
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
تم أضافة الجزء الثاني
 
  • أعجبني
التفاعلات: Ahmad medo

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

أعلى