قائمة
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
أبرز الأعضاء
المحل
شرح نظام النقاط
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
اهلا بك في منتديات نودزاوي
إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة
تسجيل الدخول
تسجيل
مجلة نودزاوي
المنتديات
القسم العام
خواطر وأشعار
الكبرياء والأنوثة
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="شمس النهار" data-source="post: 1126578" data-attributes="member: 190393"><p>(بـ قلم: شمس النهار) 👑</p><p>"أنا شمس النهار.. اللي حضورها بيلغي الكل، وغيابها بيسيب وراه ضلمة مبيعرفش يداريها حد."</p><p>أنا مش أي ست ممكن تمر في حياتكم عابر سبيل.. أنا المحطة اللي الكل بيتمنى يوصلها، والسر اللي الكل بيموت عشان يعرف مفاتيحه. في طلتي "هيبة" بتخلي العقول تحار، وفي رقتي "فتنة" بتخلي القلوب تنار.</p><p>بيقولوا عليا مغرورة؟ خليهم يقولوا. الغرور على قد المقدرة، وأنا مقدرتي إني بكلمة مني أحلي مرار أيامكم، وبنظرة مني أخلي القحل يرجع ربيع. أنا الست اللي جمعت بين "وقار السنين" و"شيطنة الصبا"، اللي يعرفني بجد، يعرف إني "قهوة سادة"؛ ريحتها بتسطل، وطعمها مر بس بيعدل الدماغ، ومبيعرفش يشربها غير اللي "نفسه طويل" في العشق.</p><p>يا سادة:</p><p>أنا "شمس" مابتغيبش، وأنوثتي تاج على راسي، وكبريائي سور مبيعديهوش غير اللي يستاهل. اللي عايز يوصل لنوري، لازم يتحمل ناري.. واللي فاكر إنه يقدر يطفي شمسي، يبقى لسه مشافش النهار بجد.</p><p><a href="https://naswup.com/image/1776869674806.cyztO" target="_blank"><img src="https://cdn.naswup.com/chv-content/2026/04/22/1776869674806.jpg" alt="1776869674806.jpg" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " style="" /></a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="شمس النهار, post: 1126578, member: 190393"] (بـ قلم: شمس النهار) 👑 "أنا شمس النهار.. اللي حضورها بيلغي الكل، وغيابها بيسيب وراه ضلمة مبيعرفش يداريها حد." أنا مش أي ست ممكن تمر في حياتكم عابر سبيل.. أنا المحطة اللي الكل بيتمنى يوصلها، والسر اللي الكل بيموت عشان يعرف مفاتيحه. في طلتي "هيبة" بتخلي العقول تحار، وفي رقتي "فتنة" بتخلي القلوب تنار. بيقولوا عليا مغرورة؟ خليهم يقولوا. الغرور على قد المقدرة، وأنا مقدرتي إني بكلمة مني أحلي مرار أيامكم، وبنظرة مني أخلي القحل يرجع ربيع. أنا الست اللي جمعت بين "وقار السنين" و"شيطنة الصبا"، اللي يعرفني بجد، يعرف إني "قهوة سادة"؛ ريحتها بتسطل، وطعمها مر بس بيعدل الدماغ، ومبيعرفش يشربها غير اللي "نفسه طويل" في العشق. يا سادة: أنا "شمس" مابتغيبش، وأنوثتي تاج على راسي، وكبريائي سور مبيعديهوش غير اللي يستاهل. اللي عايز يوصل لنوري، لازم يتحمل ناري.. واللي فاكر إنه يقدر يطفي شمسي، يبقى لسه مشافش النهار بجد. [URL='https://naswup.com/image/1776869674806.cyztO'][IMG alt="1776869674806.jpg"]https://cdn.naswup.com/chv-content/2026/04/22/1776869674806.jpg[/IMG][/URL] [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
رد
المنتديات
القسم العام
خواطر وأشعار
الكبرياء والأنوثة
أعلى