اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة

نقاش الموضوع هام جداً للنقاش (1 مشاهد )

أبو قلب طيب

أبو قلب طيب

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
54
غير متاح
ازيكم يا جماعة عاملين أي أتمنى تكونوا جميعاً بخير وبصحة سليمة وعافية
اليوم أنا بتكلم عن موضوع مهم جداً إنه كل إنسان وإنسانه محترمة يقوموا بالدخول إلى هذه الموقع ولا يحبون إظهار أنفسهم لكن لماذا يقلق الجميع من هذا أنه شيء في منتهى الروعة إنك يكون ليك أصدقاء من نودزاوي وأصحاب وعزوه ده بجد في حد ذاته متعة إنك تعرف ناس هنا كتير مش شرط بنت اللى ترفع الموضوع أو ولد لان فعلا انا شايف ان لم البنت بترفع موضوع حتى لو مجرد اسم بنت وصورة جنسية محنا عارفين كلنا متابعين تلاقوا كمية مشاركة فى الموضوع رهيبة جداً طب لي إحنا لازم نقف جمب بعض كلنا نسوانجية مش موقع للرجالة بس لا النسوان ليهم فيه زينا زيهم الكلام ده بعد اذن الإدارة طبعاً بس أنا حابب اوضح فكرة ان المحترم هنا خايف يظهر نفسه اظهر بأسم فيك واتعامل معانا واتعايش معانا الحياة بيس خالص رووووووووووق الكلام
أخوكم أبو قلب طيب

• أعجبني
التفاعلات: جامد اوي
نهر العطش

نهر العطش

نائب مدير ومشرف عام
نائب مدير
نقاط نودزاوي
196
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
اولا تحياتى لك اخى العزيز وسعدت بمشاركتك الاكثر من رائعه
ثانيا انت عندك حق وانا عملت كذا موضوع بسبب الشىء ده واللى يعرف منتديات نسوانجى صح هيعرف انه كيان واسرة مش جنس ومحن احنا هنا كلنا ناس راقين الفكر والتحضر وكل انسان ليه اتجاهات او ميول محدش بيختلف عن حد بس اللى بيفرقنا اننا المفروض نتعامل كأشخاص عادين بس للاسف فيه شويه ممحونين هدفهم الجنس وليس الصداقه الحقيقيه وده اكبر مشكله

• أعجبني
التفاعلات: Subzero, الحكيم, جامد اوي و شخص آخر
أبو قلب طيب

أبو قلب طيب

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
54
غير متاح
اولا تحياتى لك اخى العزيز وسعدت بمشاركتك الاكثر من رائعه
ثانيا انت عندك حق وانا عملت كذا موضوع بسبب الشىء ده واللى يعرف منتديات نسوانجى صح هيعرف انه كيان واسرة مش جنس ومحن احنا هنا كلنا ناس راقين الفكر والتحضر وكل انسان ليه اتجاهات او ميول محدش بيختلف عن حد بس اللى بيفرقنا اننا المفروض نتعامل كأشخاص عادين بس للاسف فيه شويه ممحونين هدفهم الجنس وليس الصداقه الحقيقيه وده اكبر مشكله
نهر العطشصديقي العزيز أنا معكم منذ زمن ولكن لن اظهر لكن من كتر ما بلاقي ناس بتتكلم بس عشان المحن والجنس فقط حبيت اتكلم واطرح الموضوع عليكم وانا واحد منكم وفعلا كلنا هنا ناس راقيين وفاهمين احنا هنا لي كلنا واحد الحياة عادى هنا زيك زي مثلا مواقع التواصل الاجتماعى للمشاركة بكل شيء مسمحولك تقول كل اللى جواك فضفض واتكلم ولو حد ضايقك الإدارة موجودة اشتكي .....
أسعدني مرورك ......... :)(y)

• أعجبني
التفاعلات: Subzero و الحكيم
نهر العطش

نهر العطش

نائب مدير ومشرف عام
نائب مدير
نقاط نودزاوي
196
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
صديقي العزيز أنا معكم منذ زمن ولكن لن اظهر لكن من كتر ما بلاقي ناس بتتكلم بس عشان المحن والجنس فقط حبيت اتكلم واطرح الموضوع عليكم وانا واحد منكم وفعلا كلنا هنا ناس راقيين وفاهمين احنا هنا لي كلنا واحد الحياة عادى هنا زيك زي مثلا مواقع التواصل الاجتماعى للمشاركة بكل شيء مسمحولك تقول كل اللى جواك فضفض واتكلم ولو حد ضايقك الإدارة موجودة اشتكي .....
أسعدني مرورك ......... :)(y)
أبو قلب طيبتحياتى لك واحنا موجودين لسماع اراء الجميع وخدمتهم

• أعجبني
التفاعلات: أبو قلب طيب
أبو قلب طيب

أبو قلب طيب

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
54
غير متاح
(Ahmed zidan) Yoyo alix

(Ahmed zidan) Yoyo alix

Neswangy Premium
عضو
الموقع الالكتروني
xhamster.com
نقاط نودزاوي
1,100
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
الكلام ده كان دايما في المنتدي القديم كان لينا أصحاب كتير فعلاً بعيد عن جو الأطفال الي داخله فاكراها شقه دعاره لكن في ناس محترمه كتير وجدعان وتتقدر تتعامل معاهم بره كمان وده حصل معايا قابلت رجاله وستات هنا من المنتدي في اماكن عامه وماذلت علي تواصل معاهم واتمني المنتدي يرجع لسابق عهده هنا كمان انا راجل للتوضيح

• أعجبني
التفاعلات: أبو قلب طيب و Subzero
Subzero

Subzero

سكساوي شايف نفسة
عضو
نقاط نودزاوي
8
غير متاح
انتو جميعكم سواء المحترم اللي ناشر الموضوع او الادارة والاصدقاء اللي ردت عليه كلكم قولتو اللي في نفسي وانا اول واحد هبادر واقول بما اننا كلنا اسرة انا مستعد ااقدم اي مساعده لاي شخص في المحيط القريب مني او حتي البعيد وانا هنا باسم مصطنع بس وقت الجد فعلا هتلاقوني ظهرت بشخصي حتي اي حد ااقدر اساعده سواء بمجال شغلي او الحياة الشخصية محدش يتردد انه يكلمني وانا موجود علي طول
تحياتي لكم جميعا 😊

• أعجبني
التفاعلات: أبو قلب طيب
أبو قلب طيب

أبو قلب طيب

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
54
غير متاح
الكلام ده كان دايما في المنتدي القديم كان لينا أصحاب كتير فعلاً بعيد عن جو الأطفال الي داخله فاكراها شقه دعاره لكن في ناس محترمه كتير وجدعان وتتقدر تتعامل معاهم بره كمان وده حصل معايا قابلت رجاله وستات هنا من المنتدي في اماكن عامه وماذلت علي تواصل معاهم واتمني المنتدي يرجع لسابق عهده هنا كمان انا راجل للتوضيح
Yoyo alixاحلى صديق كلنا هنا واحد و**** ونقابل بعض ونتعامل مع بعض مش فكرة اننا شقة دعارة فعلا ف اطفال داخلين هنا ع انها شقة دعارة
اسعدني مرورك جداً

أبو قلب طيب

أبو قلب طيب

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
54
غير متاح
انتو جميعكم سواء المحترم اللي ناشر الموضوع او الادارة والاصدقاء اللي ردت عليه كلكم قولتو اللي في نفسي وانا اول واحد هبادر واقول بما اننا كلنا اسرة انا مستعد ااقدم اي مساعده لاي شخص في المحيط القريب مني او حتي البعيد وانا هنا باسم مصطنع بس وقت الجد فعلا هتلاقوني ظهرت بشخصي حتي اي حد ااقدر اساعده سواء بمجال شغلي او الحياة الشخصية محدش يتردد انه يكلمني وانا موجود علي طول
تحياتي لكم جميعا 😊
Subzeroحبيبي ي محترم تشرفت بمرورك :):) (y)

• أعجبني
التفاعلات: Subzero

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

أعلى