اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة

نقاش انا داخل على جواز (1 مشاهد )

A

Angeel

سكساوي بادئ الطريق
عضو
نقاط نودزاوي
0
غير متاح
انا داخل على جواز
ممكن تفيدوني بخبراتكم

م

مدام دعاء

سكساوي بادئ الطريق
عضو
نقاط نودزاوي
1
غير متاح
متسمعش كلام حد وابنى خبرتك من خلال تجربتك مع مراتك واعملو الى نفسكو فيه طالما بالاتفاق ومفيش حد بينضر

• أعجبني
التفاعلات: khaled87, الواد الشقيى بافترة, الاسطورة 1993 و 3 آخرين
Ahmed Alfanan

Ahmed Alfanan

سكساوي خبرة
عضو
نقاط نودزاوي
280
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
مفيش حاجه بالعافيه خد الامور معاها ببساطه ولطف متغاشمش. ودايما خليك حنين والكلمه الحلوه تكسب قلبها

• أحببته
التفاعلات: Angeel
A

Angeel

سكساوي بادئ الطريق
عضو
نقاط نودزاوي
0
غير متاح
متسمعش كلام حد وابنى خبرتك من خلال تجربتك مع مراتك واعملو الى نفسكو فيه طالما بالاتفاق ومفيش حد بينضر
مدام دعاءلا هي لسه خام خالص ، ف نقطة اننا ابيض مع بعض كده هتبقا صعبه و خصوصاً اني مش عاوز اقفلها مني اول يوم ف لو ممكن نصيحة من حضرتك ابقا متشكر

• أعجبني
التفاعلات: Ahmed142
A

Angeel

سكساوي بادئ الطريق
عضو
نقاط نودزاوي
0
غير متاح
مفيش حاجه بالعافيه خد الامور معاها ببساطه ولطف متغاشمش. ودايما خليك حنين والكلمه الحلوه تكسب قلبها
Ahmed Alfananمنا بفكر ف كده برضو اني ابقا حنين و كلمة حلوه بس انا عارف نفسي وقت ما اسخن ممكن مقدرش اسيطر ع نفسي و اخش علطول ، اعمل اي ساعتها ؟

Ahmed Alfanan

Ahmed Alfanan

سكساوي خبرة
عضو
نقاط نودزاوي
280
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
منا بفكر ف كده برضو اني ابقا حنين و كلمة حلوه بس انا عارف نفسي وقت ما اسخن ممكن مقدرش اسيطر ع نفسي و اخش علطول ، اعمل اي ساعتها ؟
Angeelحاول تفكر في اي حاجه تهدي اعصابك.

• أعجبني
(Ahmed zidan) Yoyo alix

(Ahmed zidan) Yoyo alix

Neswangy Premium
عضو
الموقع الالكتروني
xhamster.com
نقاط نودزاوي
1,100
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
الموضوع فطره اسف يعني العصفور بيعرف ينيك الجواز مش نيك بس اهم حاجه التفاهم والمودة بينكم اي حاجه سهله وبتيجي بعد كده صدقني

• أحببته
A

Angeel

سكساوي بادئ الطريق
عضو
نقاط نودزاوي
0
غير متاح
الموضوع فطره اسف يعني العصفور بيعرف ينيك الجواز مش نيك بس اهم حاجه التفاهم والمودة بينكم اي حاجه سهله وبتيجي بعد كده صدقني
Yoyo alixمتشكر جدا لحضرتك

• أعجبني
التفاعلات: (Ahmed zidan) Yoyo alix
M

Mohamedmiidoo2022

سكساوي متقحرط
عضو
نقاط نودزاوي
7
غير متاح
بص هو علي حسب خبرتي انك اول يوم دا اساسا مبتعملش حاجه غير انك لازم تسخنها كويس اووو بوس واحضان وتحسيس بس علي صدرها وهو يادوب هتفتحها بنمعني انك هتدخله مره واحده بس وتخرجه وهي تدخل تاخد شاور لان دا يعتبر جرح فا عشان هي متتازيش في اول يوم اليوم اللي بعديه اضيها بقا وانت وحرفنتك بس اهم حاجه خليك فاكر انها مراتك مش واحده انت جايبها من الشارع يعني كله واحده واحده وبالتراضي

• أحببته
A

Angeel

سكساوي بادئ الطريق
عضو
نقاط نودزاوي
0
غير متاح
بص هو علي حسب خبرتي انك اول يوم دا اساسا مبتعملش حاجه غير انك لازم تسخنها كويس اووو بوس واحضان وتحسيس بس علي صدرها وهو يادوب هتفتحها بنمعني انك هتدخله مره واحده بس وتخرجه وهي تدخل تاخد شاور لان دا يعتبر جرح فا عشان هي متتازيش في اول يوم اليوم اللي بعديه اضيها بقا وانت وحرفنتك بس اهم حاجه خليك فاكر انها مراتك مش واحده انت جايبها من الشارع يعني كله واحده واحده وبالتراضي
Mohamedmiidoo2022متشكر جداا يا زعيم

• أعجبني
التفاعلات: Mohamedmiidoo2022
ن

نوني الخول

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
14
غير متاح
حاول، بس بالتدريج، تشيل منها الخجل، وتخليها ما تتكسفش تعرفك ايه اللي بيعجبها وايه اللي مابيعجبهاش، وخليها بالتدريج برضو، بالتصريح أو بالتلميح تقولك ع الحاجات اللي تهيجها، يعني تلمس فين وتلمس ازاي
وزي ما قلتلك بالتدريج
يعني لو بعد ما خلصت وجبتهم سألتها إذا كانت انبسطت ممكن جدا تتوه في الكلام وتغلوش ع الموضوع عشان بتتكسف. وممكن تكون انبسطت لكن تتكسف تقولك انها انبسطت، وممكن تكون ما نبسطتش لكن تتكسف تقولك مانبسطتش
عشان كده مهم انك بالتدريج تعودها انها ما تتكسفش
العادي انها تكون بتتكسف في الأول، مفيش مشكلة. بس المشكلة لو فضلت بتتكسف على طول
ولازم تديها الثقة انها ما تخافش تبطل كسوف. ولو هي من الأول مش مكسوفة يبقى خير وبركة، وبينلها انك مبسوط منها انها مش مكسوفة. اللي بتتكسف، بتتكسف أساسا عشان خايفة جوزها يظن فيها ظن وحش، أو يقول عليها قليلة الأدب مثلا. فلو هي مش مكسوفة اوعى تلمحلها انك شايفها بنظرة مش كويسة، وإلا حتبطل تصارحك، وحتعمل فيها مكسوفة، وحياتكم الجنسية حتبقى نكد في نكد، لان المصارحة هي مفتاح النجاح في الحياة الجنسية

• أعجبني
ا

الواد الشقيى بافترة

سكساوي مبتدأ
عضو
نقاط نودزاوي
0
غير متاح
Ahmed142

Ahmed142

سكساوي بريمو