اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة

متسلسلة انا و زوجتى كما لم نعرف بعضنا من قبل (1 مشاهد )

A

Amr_2011

سكساوي بادئ الطريق
عضو
إنضم
17 مارس 2022
المشاركات
5
مستوى التفاعل
27
نقاط نودزاوي
5
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
اكتب إليكم قصتى الواقعية ولذلك أتمنى أن تنال إعجابكم،،،،
انا عمر وزوجتى نور اتجوزنا بعد قصة حب لسنين لكن بعد جوازنا بسنه بدأت ما تهتمش بالجنس خالص ده خلانى اسألها عن الأسباب وكانت اجابتها أن بسبب الطفل والبيت وخلافه من الأعذار لكن ده كان مش مقنع بالنسبالى وبدأت اسأل دكاتره اونلاين وكل الأدوية ما جابتش نتيجة خصوصا انها كانت كويسه وفيه اللى قالى ده اكتئاب ما بعد الحمل وهيروح لوحده لحد ما فيه دكتور من اللى سألتهم قالى أنه يمكن مراتك بتحب نوع معين من الممارسات الجنسية ومكسوفه منك حاول تغير وتجرب حجات جديدة لحد ما تكتشف ميولها ، بناء عليه بقيت ادور واجرب ساديه ومازوخيه وغيره كتير مافيش امل لحد ما اتفقت معاها نعمل شات سرى بيتمسح لوحدة وكل حد فينا يقول اللى جواه وبعدين نقفل واحنا ناسيين وكل واحد مننا دخل اوضه وابتدى الكلام لحد ما قولتلها انا حلمت بيها حلم غريب وعاوز احكيه طبعا ما كانش فيه حلم ولا حاجه انا كنت بجرب حاجة جديدة قالتلى إيه الحلم قولتلها انا حلمت ان انا وانتى كنا فى فندق وطلبتى تعملى مساچ وقالولك مافيش غير شباب وانتى وافقتى وطلع واحد وابتدى يدعك فى جسمك لحد ما هيجتى وانا كنت برة ودخلت لقيتك بتتناكى منه وهايجه وشدتينى وراكى عشان ادخل زوبرى فى طيزك وعماله تقوليلى هفهمك بعدين ، فجأه هيا اختفت روحت ابص عليها فى الأوضه عشان اكتشف المفجأة لقيتها قالعه هدومها وفاتحه رجليها ونازله فى كسها دعك وبتتأوى بصوت مكتوم دخلت على صوابع رجلى بتسحب ومسكت تليفونها قفلته وكملت لحس فى كسها بلسانى وهيا تصرخ لحد ما طلعت زوبرى وحشرته فى كسها وانا بسألها (نفسك تتناكى من زوبرين يا لبوة) وهيا بصويت ترد تقولى نفسى اوى لحد ما خلصنا الهيجان وحسيت انها اتكسفت جريت على تليفونى كتبتلها انها كانت مثيرة جدا وانا مش فارق معايا غير أنى شايفها مبسوطة لحد ما قررنا نتكلم على الشات تانى بعدها بكام يوم طلبت تقولى لو نفسها فى حد معين وانا ممكن أمثل أنى هوا قالتلى لا اى حد قولتلها لو فيه حد معين نفسك فيه عرفينى عادى انا هقنعك أن انا هوا راحت قالتلى طب انا هغمى عينى واطفى النور ولما تدخل وتبدأ هقولك نفسى اتناك من مين وانت راكب فوق منى ، دخلت لقيتها رابطه عنيها وفاشخه كسها على آخره قفلت الباب عشان يبقى فيه خصوصيه اكتر وتطمن وبدأت اقول كلام كأنى اول مره اشوفها ونزلت فى كسها لحس وهيا تقولى الحس اوى وانا اقولها مين بيلحس كسك تقولى عشيقى وتصرخ طلعت زوبرى وابتديت امشية على بظرها لحد ما ساحت على الاخر قولتلها قولى نفسك تتناكى من مين عشان اخليه ينيكك شدتنى عشان تقولى فى ودنى وهيا بتشدنى كان زوبرى بيدخل راحت صارخه بصوت عاااااالى قوى وفقدت الوعى ولقتها بتقول بصوتها العالى عاااااوزه اتناك من ،،،،،،
هقولكم فى الجزء التانى

#لل
 
  • أعجبني
التفاعلات: big pop, Kioped, Adel و 11 آخرين
بشار

بشار

سكساوي بريمو
عضو
إنضم
3 يناير 2022
المشاركات
132
مستوى التفاعل
73
نقاط نودزاوي
158
الجنس
ذكر
الدولة
الأردن
توجه جنسي
ثنائي الميل
غير متاح
قصتك حلوة كمل
 
  • أعجبني
التفاعلات: Magicdream333 و DONGOAN
D

DONGOAN

سكساوي شايف نفسة
عضو
إنضم
28 فبراير 2022
المشاركات
87
مستوى التفاعل
1,398
نقاط نودزاوي
473
الجنس
ذكر
الدولة
egyte
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
جمييييييييلة
 
  • أعجبني
التفاعلات: Magicdream333
S

sekoseko87

سكساوي بريمو
عضو
إنضم
30 نوفمبر 2021
المشاركات
218
مستوى التفاعل
267
نقاط نودزاوي
57
غير متاح
  • أعجبني
التفاعلات: Magicdream333
قاذف اللهب

قاذف اللهب

سكساوي بريمو
عضو
إنضم
25 مارس 2022
المشاركات
207
مستوى التفاعل
223
نقاط نودزاوي
23
الجنس
ذكر
الدولة
قطر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
Life selector

Life selector

سكساوي بريمو
عضو
سكساوي قديم
إنضم
28 ديسمبر 2021
المشاركات
309
مستوى التفاعل
235
الإقامة
شاطئ اللامعقول
نقاط نودزاوي
289
الجنس
ذكر
الدولة
Alex
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
طب لية اتجهت اول حاجة لانها تتخيل ما في مية طريقة تانية ممكن تجربها الاول
 
B

bigteto

سكساوي مخضرم
عضو
إنضم
18 ديسمبر 2021
المشاركات
1,353
مستوى التفاعل
1,773
نقاط نودزاوي
449
غير متاح
فى انتظار الجزء الثانى
 
عاشق للجنس وبس

عاشق للجنس وبس

سكساوي بريمو
عضو
إنضم
22 نوفمبر 2021
المشاركات
171
مستوى التفاعل
154
الإقامة
مصر
نقاط نودزاوي
191
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
ياريت متتاخرش علينا
 
Z

ZXCV939495

سكساوي بادئ الطريق
عضو
إنضم
11 ديسمبر 2021
المشاركات
5
مستوى التفاعل
8
الإقامة
الشام
نقاط نودزاوي
41
الجنس
ذكر
الدولة
سوريا
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
بداية جميلة
اكتب إليكم قصتى الواقعية ولذلك أتمنى أن تنال إعجابكم،،،،
انا عمر وزوجتى نور اتجوزنا بعد قصة حب لسنين لكن بعد جوازنا بسنه بدأت ما تهتمش بالجنس خالص ده خلانى اسألها عن الأسباب وكانت اجابتها أن بسبب الطفل والبيت وخلافه من الأعذار لكن ده كان مش مقنع بالنسبالى وبدأت اسأل دكاتره اونلاين وكل الأدوية ما جابتش نتيجة خصوصا انها كانت كويسه وفيه اللى قالى ده اكتئاب ما بعد الحمل وهيروح لوحده لحد ما فيه دكتور من اللى سألتهم قالى أنه يمكن مراتك بتحب نوع معين من الممارسات الجنسية ومكسوفه منك حاول تغير وتجرب حجات جديدة لحد ما تكتشف ميولها ، بناء عليه بقيت ادور واجرب ساديه ومازوخيه وغيره كتير مافيش امل لحد ما اتفقت معاها نعمل شات سرى بيتمسح لوحدة وكل حد فينا يقول اللى جواه وبعدين نقفل واحنا ناسيين وكل واحد مننا دخل اوضه وابتدى الكلام لحد ما قولتلها انا حلمت بيها حلم غريب وعاوز احكيه طبعا ما كانش فيه حلم ولا حاجه انا كنت بجرب حاجة جديدة قالتلى إيه الحلم قولتلها انا حلمت ان انا وانتى كنا فى فندق وطلبتى تعملى مساچ وقالولك مافيش غير شباب وانتى وافقتى وطلع واحد وابتدى يدعك فى جسمك لحد ما هيجتى وانا كنت برة ودخلت لقيتك بتتناكى منه وهايجه وشدتينى وراكى عشان ادخل زوبرى فى طيزك وعماله تقوليلى هفهمك بعدين ، فجأه هيا اختفت روحت ابص عليها فى الأوضه عشان اكتشف المفجأة لقيتها قالعه هدومها وفاتحه رجليها ونازله فى كسها دعك وبتتأوى بصوت مكتوم دخلت على صوابع رجلى بتسحب ومسكت تليفونها قفلته وكملت لحس فى كسها بلسانى وهيا تصرخ لحد ما طلعت زوبرى وحشرته فى كسها وانا بسألها (نفسك تتناكى من زوبرين يا لبوة) وهيا بصويت ترد تقولى نفسى اوى لحد ما خلصنا الهيجان وحسيت انها اتكسفت جريت على تليفونى كتبتلها انها كانت مثيرة جدا وانا مش فارق معايا غير أنى شايفها مبسوطة لحد ما قررنا نتكلم على الشات تانى بعدها بكام يوم طلبت تقولى لو نفسها فى حد معين وانا ممكن أمثل أنى هوا قالتلى لا اى حد قولتلها لو فيه حد معين نفسك فيه عرفينى عادى انا هقنعك أن انا هوا راحت قالتلى طب انا هغمى عينى واطفى النور ولما تدخل وتبدأ هقولك نفسى اتناك من مين وانت راكب فوق منى ، دخلت لقيتها رابطه عنيها وفاشخه كسها على آخره قفلت الباب عشان يبقى فيه خصوصيه اكتر وتطمن وبدأت اقول كلام كأنى اول مره اشوفها ونزلت فى كسها لحس وهيا تقولى الحس اوى وانا اقولها مين بيلحس كسك تقولى عشيقى وتصرخ طلعت زوبرى وابتديت امشية على بظرها لحد ما ساحت على الاخر قولتلها قولى نفسك تتناكى من مين عشان اخليه ينيكك شدتنى عشان تقولى فى ودنى وهيا بتشدنى كان زوبرى بيدخل راحت صارخه بصوت عاااااالى قوى وفقدت الوعى ولقتها بتقول بصوتها العالى عاااااوزه اتناك من ،،،،،،
هقولكم فى الجزء التانى

#لل

بداية
 
ز

زبي نار نار

سكساوي بريمو
عضو
إنضم
1 فبراير 2022
المشاركات
176
مستوى التفاعل
157
نقاط نودزاوي
24
الجنس
عدم الإفصاح
الدولة
الاردن
توجه جنسي
ثنائي الميل
غير متاح
انا جربتها مع مراتي تجربة ممتعة ولذيذة تعيش في خيال حلو
وهي قالتلي اسم الي بدها تنتاك منو
 
  • مذهل
التفاعلات: Maroooooo
Z

ZXCV939495

سكساوي بادئ الطريق
عضو
إنضم
11 ديسمبر 2021
المشاركات
5
مستوى التفاعل
8
الإقامة
الشام
نقاط نودزاوي
41
الجنس
ذكر
الدولة
سوريا
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
انا جربتها مع مراتي تجربة ممتعة ولذيذة تعيش في خيال حلو
وهي قالتلي اسم الي بدها تنتاك منو
انت حبيت الخيال ام حابب تنتقل للواقع كلمنا بصراحة وهي حابة تكمل ام يبقى خيال
 
  • أعجبني
التفاعلات: زبي نار نار
ز

زبي نار نار

سكساوي بريمو
عضو
إنضم
1 فبراير 2022
المشاركات
176
مستوى التفاعل
157
نقاط نودزاوي
24
الجنس
عدم الإفصاح
الدولة
الاردن
توجه جنسي
ثنائي الميل
غير متاح
لسة ما جربت الواقع
 
Maroooooo

Maroooooo

سكساوي بادئ الطريق
عضو
إنضم
27 مارس 2022
المشاركات
22
مستوى التفاعل
102
نقاط نودزاوي
47
الجنس
أنثي
الدولة
مصر
توجه جنسي
ثنائي الميل
غير متاح
انا جربتها مع مراتي تجربة ممتعة ولذيذة تعيش في خيال حلو
وهي قالتلي اسم الي بدها تنتاك منو
يابختك كان نفيى يعمل معايا كدة
 
Maroooooo

Maroooooo

سكساوي بادئ الطريق
عضو
إنضم
27 مارس 2022
المشاركات
22
مستوى التفاعل
102
نقاط نودزاوي
47
الجنس
أنثي
الدولة
مصر
توجه جنسي
ثنائي الميل
غير متاح
  • أعجبني
التفاعلات: Savage 72
Savage 72

Savage 72

سكساوي بريمو
عضو
إنضم
9 مارس 2022
المشاركات
287
مستوى التفاعل
392
نقاط نودزاوي
30
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
hassann112

hassann112

سكساوي شايف نفسة
عضو
إنضم
20 سبتمبر 2022
المشاركات
60
مستوى التفاعل
9
نقاط نودزاوي
3
الجنس
ذكر
الدولة
عراق
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
اكتب إليكم قصتى الواقعية ولذلك أتمنى أن تنال إعجابكم،،،،
انا عمر وزوجتى نور اتجوزنا بعد قصة حب لسنين لكن بعد جوازنا بسنه بدأت ما تهتمش بالجنس خالص ده خلانى اسألها عن الأسباب وكانت اجابتها أن بسبب الطفل والبيت وخلافه من الأعذار لكن ده كان مش مقنع بالنسبالى وبدأت اسأل دكاتره اونلاين وكل الأدوية ما جابتش نتيجة خصوصا انها كانت كويسه وفيه اللى قالى ده اكتئاب ما بعد الحمل وهيروح لوحده لحد ما فيه دكتور من اللى سألتهم قالى أنه يمكن مراتك بتحب نوع معين من الممارسات الجنسية ومكسوفه منك حاول تغير وتجرب حجات جديدة لحد ما تكتشف ميولها ، بناء عليه بقيت ادور واجرب ساديه ومازوخيه وغيره كتير مافيش امل لحد ما اتفقت معاها نعمل شات سرى بيتمسح لوحدة وكل حد فينا يقول اللى جواه وبعدين نقفل واحنا ناسيين وكل واحد مننا دخل اوضه وابتدى الكلام لحد ما قولتلها انا حلمت بيها حلم غريب وعاوز احكيه طبعا ما كانش فيه حلم ولا حاجه انا كنت بجرب حاجة جديدة قالتلى إيه الحلم قولتلها انا حلمت ان انا وانتى كنا فى فندق وطلبتى تعملى مساچ وقالولك مافيش غير شباب وانتى وافقتى وطلع واحد وابتدى يدعك فى جسمك لحد ما هيجتى وانا كنت برة ودخلت لقيتك بتتناكى منه وهايجه وشدتينى وراكى عشان ادخل زوبرى فى طيزك وعماله تقوليلى هفهمك بعدين ، فجأه هيا اختفت روحت ابص عليها فى الأوضه عشان اكتشف المفجأة لقيتها قالعه هدومها وفاتحه رجليها ونازله فى كسها دعك وبتتأوى بصوت مكتوم دخلت على صوابع رجلى بتسحب ومسكت تليفونها قفلته وكملت لحس فى كسها بلسانى وهيا تصرخ لحد ما طلعت زوبرى وحشرته فى كسها وانا بسألها (نفسك تتناكى من زوبرين يا لبوة) وهيا بصويت ترد تقولى نفسى اوى لحد ما خلصنا الهيجان وحسيت انها اتكسفت جريت على تليفونى كتبتلها انها كانت مثيرة جدا وانا مش فارق معايا غير أنى شايفها مبسوطة لحد ما قررنا نتكلم على الشات تانى بعدها بكام يوم طلبت تقولى لو نفسها فى حد معين وانا ممكن أمثل أنى هوا قالتلى لا اى حد قولتلها لو فيه حد معين نفسك فيه عرفينى عادى انا هقنعك أن انا هوا راحت قالتلى طب انا هغمى عينى واطفى النور ولما تدخل وتبدأ هقولك نفسى اتناك من مين وانت راكب فوق منى ، دخلت لقيتها رابطه عنيها وفاشخه كسها على آخره قفلت الباب عشان يبقى فيه خصوصيه اكتر وتطمن وبدأت اقول كلام كأنى اول مره اشوفها ونزلت فى كسها لحس وهيا تقولى الحس اوى وانا اقولها مين بيلحس كسك تقولى عشيقى وتصرخ طلعت زوبرى وابتديت امشية على بظرها لحد ما ساحت على الاخر قولتلها قولى نفسك تتناكى من مين عشان اخليه ينيكك شدتنى عشان تقولى فى ودنى وهيا بتشدنى كان زوبرى بيدخل راحت صارخه بصوت عاااااالى قوى وفقدت الوعى ولقتها بتقول بصوتها العالى عاااااوزه اتناك من ،،،،،،
هقولكم فى الجزء التانى

#لل
حلوه كمل
 
  • أعجبني
التفاعلات: يزوون

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

أعلى