اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة

مشكله اجتماعييه تخطيت اي مشكله في حياتي الا المشكله دي (1 مشاهد )

ا

الجيماوي

سكساوي بادئ الطريق
عضو
نقاط نودزاوي
7
توجه جنسي
ثنائي الميل
غير متاح
مش عارف ابتدي منين ولا منين؟!
الموضوع ابتدي من و انا عندي حوالي ١٧ سنه شاب زي اي شاب بتفرج ع سكس و اتشديت ل سكس المحارم الناس الي بتصور أمهاتهم و أخواتهم ف البيت بقيت بهيج اوي ع الموضوع دا و ملقيتش اتفرج غير عليه و بقيت عايز اتعرف ع اي ديوث عشان استمتع ب اهله
بس انا حد استريت عادي مش ديوث و اي فكره كانت بتيجي ف دماغي ان مثلا حد يعاكس امي او اخواتي ممكن أقتله فعلا
لحد هنا تمام
انا حد بيحب الغموض و ما وراء الطبيعه او بمعني اصح عالم الجن لحد ما ف يوم اتاذيت او اتلبست زي ما بيقولو بسبب فضولي دا
المشكله مش فيا انا انا مش بخاف انا نقطه ضعفي اهلي بحبهم جدا و للاسف الجن الي كان معايا كان بيعاشرامي و اخواتي و كنت بحس ان انا الي بعمل كدا معاهم بنسبه كبيره جدا و دا تعبني اكتر الي هو انت مش عارف تحمي اهلك و وتعاملت مع شيخ و الحمد لله خفيت
و زي اي شاب مصري ممكن ف يوم يسمع صوت ابوه و امه و هما ف علاقه مع بعض كنت بتدايق اوي و احط سماعه ف ودني عشان مسمعتش او احط مخدات علي ودني عشان خايف خايف من ان الجن الي كان معايا يجي تاني و ياذي امي او اهلي
يا بقي عندي عقده من ان اسمع صوت باب ابويا و امي بيتقفل و نفسيتي بقيت زي الزفت مش عارف اعيش حياتي مش عارف احضن امي مش عارف اخد اخواتي ف حضني اطبطب عليهم خايف عليهم من نفسي او بمعني اصح من الجن
انا عمري ما كنت اتوقع اني احكي حاجه زي كدا بس يمكن حد فيكو عنده حل ليا
بجد اتمني محدش يتحط يمر ب الي انا مريت بيه
و اسف علي الاطاله❤

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

أعلى