اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة

قصص سكس قصيرة تشرد (1 مشاهد )

• بادئ الموضوع أمنيه رشدى
  • تاريخ البدء
أمنيه رشدى

أمنيه رشدى

Sexaoy Princess
عضو
نقاط نودزاوي
59,499
توجه جنسي
انجذب للذكور
غير متاح
في البداية احب اصبح او امسي علي كل شخص موجود في نودزاوي ان كان قرأ قصص جنسية او قصص غير جنسية انا حابب اكتب عن حياتي كل واحد مبهدلة بس النهاردة هبدء بواحد بس ياريت البداية تعجبكم .
انا كنت بعيش وسط اهلي زي اي حد وكانت الحياة شبة جميلة وكنت بروح كل يوم واجي من المدرسة انا بالمنسبة اسمي امجد وفي ثانوي كنت في يوم وانا راجع من الدرس ماشي عمال افكر هروح فين اصلي كان لسة في درسي تاني بعد بساعة فرحت اعقد عاي البحر شوية وقلت اهوة اشم شوية هو جميل ونشوف الدنيا راحة فين وفعلا رحت عاي البحر وفضلت اعقد يمكن ربع ساعة او نص بس لقيت نسمة هو جاية عاية كدة عملت لقلبي انعاش وفي عز ما انا منتعشي لقيت حاجة غريبة بتحصل وانا مش فاهم اية بيحصل لقيت حد جاي علية انا حاسة جاي من بعيد اوي اوي بس هو في نفش الوقت قريب اوي قلت اية دة في اية هوة انا بيحصلي اية انا خايف لية انا مرعوب لية ولقيت بيقرب وانا عيوني شايفة انو بعيد ببص لقيت حاجة مسكتني من ايدي وانا ببص لقيت الشخص دة بقي واقف جنبي وهوة الا ماسك ايدي فعلي بقولة انتا مين عايز اية انتي مين وانا برضو شايف بعيوني انو بعيدددد اية دة لقيتة بيقولي اصبر بصوت كدة كبير وتخين قلبي وقع في رجلي اكتر بقولة انتا مين عايز اية بقولي تعالي معاية ولقيت نفسي مرة وحدة جوة مكان كلة نور ونورة غريب بيقولي انتا امجد ابن امين ابن مصطفي بقولة انا فين وانتي مين وفي عز خوفي لقيت شكل اعرفة شكل قريب من شكلي بيقولي انتا وصلت هنا واخيرا جيت يا امجد بقولة انتا مين ياعم ابوس انا فين واية الشبه الا بنا دة انا فين بيقولي اهدة نا تخفش انتا هنا في امان من كل البشر انتا هنا متوج عاي راس كل العدد دة ولقيت مرة واحدة المكان بقا كلة ناس كتيرة وكل الناس دي بتتكلم في وقت وانا سامع كل الاصوات بتعتهم والمصيبة اني فاهم كل واحد بيقول اية ومرة واحدة قلبي وجعني وخفت اكتر انا فين انا مين والدنيا عمالة تلفي بية وخايف والخوف بقي حاجة جواية مش قادر اخرج منها اة يا قلبي نفسي بيروووووووح انا فين لقيت الراجل الا شبهي بيقولي اتنفس اتنفس مش تخاف ولقيت نفسي مرة وحدة بقول انا بموت ولا اية انا مت ولا اية ولقتني بفوق اية دة انا كان مغم علية ولا اية ولقيت ناس كتير بتقول فاق فاق الحمد لله انا فين لقيت نفسي اعقد علي البحر زي ما انا بس للاسف انا مش بقيت انا بقي جواية رعب وخوف ومش عارف انا فين وانا ماشي رايح الدرس راكب جنب واحدة ست سمعها بتقولي **** يخربت الفلوس والدروس ببسلها لقتها سكتة والا جنبها بيقول اي دة وخدة بطيزها المكان كلة اية دة انا بقيت مجنون ولا اية نزلت رحت الدرس ونش فاهم حاجة الدرس خلص وانا مروح لقيت حد بيقولي في ودني انتا رايح فين ببص مش لقيت حد جانبي انتا مين ياعم انتا انتا فين اصلا وطلعت اجري وانا بجري رحت خابط في عربية فقت لقيت نفسي في المستشفي ورجلي متجبسة والصوت بيقولي خلي بالك انا هحكيلك انا مين
نكلم الجذء الا جاي لو عجبتكم نكمل ولا لاء

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

أعلى