قائمة
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
أبرز الأعضاء
المحل
شرح نظام النقاط
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
اهلا بك في منتديات نودزاوي
إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة
تسجيل الدخول
تسجيل
مجلة نودزاوي
المنتديات
القسم العام
فضفضة الأعضاء
تعبان شويه
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="احذفه بعدين" data-source="post: 1214062" data-attributes="member: 211103"><p>لو هتقرأ كلامي بلاش نصايح او تقولي كلمتين يسموا بدني </p><p>ولو هي شافت كلامي ياريت بلاش تخش تكلمني تتريق عليا وتسخف علي مشاعري وتقولي كلام يضايقني عشان تباني جامده وcool ومفيش زيك ديه كده مش نضوج ده لو عيل كان قدر حبي ده بسأل نفسي بعيد.عن مشاعري انا.أذيتك في ايه عملت ايه ضايقك ليه مره واحده كلام قل بعد شديد حاجات بتتخبي عني يعلم **** عمري ما خرجت سر بينا حتي الحركات الكنت بعملها وبضايقك بطلتها حوار ان نكدي ومشاعر عشان انتي مش موجوده ببقي منهار ومتقوليش طب والحل وتقولي الحل انك تمشي مانتي يعتبر اهو شبه مش موجوده وبجن الناس بتسأل علي شكلي أهلي بيسألوني شكلي وتعاملي وانا مدمر بقيت بكره نفسي وتعبان انتي ادتيني حياة وهدف وسحبتيهم </p><p></p><p>يمكن في علاقتي معاها انا تعبت كتير بس يمكن اكتر مره قربت فيها من الانتحار كانت النهارده بدأت اتعب جامد يعني وحياة أغلي حاجه عندك أنا عملت ايه ليه التغيير ده ليه مفيش رد ليه بتهان ليه يتقل مني وانا مش ديه شخصيتي بس بقيت عاطفي يابنتي انا بحبك حب محدش حبه لاي حد انا تعبت بجد وقاعد في الدايرة ديه وهتقولي مانا لما بكلمك انا البتعب ولما انا اختفي انت التتعب </p><p></p><p>طب مانتي كتتي مبسوطه معايا ايه الحصل ليه كده </p><p>مش عيب ابين مشاعري وابقي بقول الجويا العيب ان اجرح حد بيحبتي اقل من كرامته وهو كل العمله انه بيحبني </p><p></p><p>طب انا وحش عشان حبيتك انا تعبت اوي ويمكن عارف وسواس لو انت مدمن حاجه وبيجبرك تعملها في وسواس انتحار جامد شغال لان شايف مبقاش ليها لازمة الدنيا كده انا قدام نفسي حاولت بجد بس هي محبتنيش بل يمكن كرهتني بدون سبب كان نفسي اكون عوضها وضهرها وامانها بس انا اصلا مبقتش عارف اساعدني بسببها سواء فضلت عايش ولا عملتها </p><p></p><p>اعتقد اني محتاج ارجع كما كنت لوحدي عايش في عالم مزيف </p><p></p><p>لو انتي من الاول كله عشم ووهم فالوهم ده كان أرحم من الوحدة انا كان نفسي تبقي بتاعتي ونا مش ضعيف لو انت شايف او هي شايفة اني ضعيف انا بس قلبي كان البيكلم </p><p></p><p>انا حبيتك بجد اكتر من اهلك من صحابك من اي حد حبك ومن اي حد هيحبك وهفضل أحبك وسواء مشيتي بسبب كلامي وتصرفاتي لو فضلت عايش انا باب قلبي مفتوح ليكي </p><p></p><p>لو معشتش بقي فافتكريني</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="احذفه بعدين, post: 1214062, member: 211103"] لو هتقرأ كلامي بلاش نصايح او تقولي كلمتين يسموا بدني ولو هي شافت كلامي ياريت بلاش تخش تكلمني تتريق عليا وتسخف علي مشاعري وتقولي كلام يضايقني عشان تباني جامده وcool ومفيش زيك ديه كده مش نضوج ده لو عيل كان قدر حبي ده بسأل نفسي بعيد.عن مشاعري انا.أذيتك في ايه عملت ايه ضايقك ليه مره واحده كلام قل بعد شديد حاجات بتتخبي عني يعلم **** عمري ما خرجت سر بينا حتي الحركات الكنت بعملها وبضايقك بطلتها حوار ان نكدي ومشاعر عشان انتي مش موجوده ببقي منهار ومتقوليش طب والحل وتقولي الحل انك تمشي مانتي يعتبر اهو شبه مش موجوده وبجن الناس بتسأل علي شكلي أهلي بيسألوني شكلي وتعاملي وانا مدمر بقيت بكره نفسي وتعبان انتي ادتيني حياة وهدف وسحبتيهم يمكن في علاقتي معاها انا تعبت كتير بس يمكن اكتر مره قربت فيها من الانتحار كانت النهارده بدأت اتعب جامد يعني وحياة أغلي حاجه عندك أنا عملت ايه ليه التغيير ده ليه مفيش رد ليه بتهان ليه يتقل مني وانا مش ديه شخصيتي بس بقيت عاطفي يابنتي انا بحبك حب محدش حبه لاي حد انا تعبت بجد وقاعد في الدايرة ديه وهتقولي مانا لما بكلمك انا البتعب ولما انا اختفي انت التتعب طب مانتي كتتي مبسوطه معايا ايه الحصل ليه كده مش عيب ابين مشاعري وابقي بقول الجويا العيب ان اجرح حد بيحبتي اقل من كرامته وهو كل العمله انه بيحبني طب انا وحش عشان حبيتك انا تعبت اوي ويمكن عارف وسواس لو انت مدمن حاجه وبيجبرك تعملها في وسواس انتحار جامد شغال لان شايف مبقاش ليها لازمة الدنيا كده انا قدام نفسي حاولت بجد بس هي محبتنيش بل يمكن كرهتني بدون سبب كان نفسي اكون عوضها وضهرها وامانها بس انا اصلا مبقتش عارف اساعدني بسببها سواء فضلت عايش ولا عملتها اعتقد اني محتاج ارجع كما كنت لوحدي عايش في عالم مزيف لو انتي من الاول كله عشم ووهم فالوهم ده كان أرحم من الوحدة انا كان نفسي تبقي بتاعتي ونا مش ضعيف لو انت شايف او هي شايفة اني ضعيف انا بس قلبي كان البيكلم انا حبيتك بجد اكتر من اهلك من صحابك من اي حد حبك ومن اي حد هيحبك وهفضل أحبك وسواء مشيتي بسبب كلامي وتصرفاتي لو فضلت عايش انا باب قلبي مفتوح ليكي لو معشتش بقي فافتكريني [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
رد
المنتديات
القسم العام
فضفضة الأعضاء
تعبان شويه
أعلى