اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة

مكتملة جارتي ام طيز مليانة بتتحرش بيا (عدد المشاهدين 4)

Dr.ahmed7777

Dr.ahmed7777

سكساوي متقحرط
عضو
نقاط نودزاوي
447
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
وذهبت إلى الست نبوية اتعشيت عندها وهى لابسة قميص نوم لماع مفتوح على الجانبين وقدمت لى الشاى وكان طعمه غريب عرفت بعد ذلك انها وضعت كبسولة فياجرا وانتصب زبرى وامسكتنى من رقبتى تداعب في وتداعب في صدرى وخلعت هدومى كلها وانا لا ادرى ما تفعله بى ووضعتنى على الارض واخذتنى تحتها وجلست على صدرى واعطتنى طيزها من جهة وجهى وضمتنى بوراكها وامسكت زبرى تدلك فيه وتفرك في بيضى تقول لى كله دة بتاخده فاطمة وتتمتع بيه في كسها انا اسمنك واكبرك واغلظك علشان تملأ كسى واستمرت تداعب زبرى مع النيك اللذيذ وبيضى اتنفج في يدها مثل البرتقالة قلت لها نفسى الحس في كسك السمين المربرب الناعم اخذت راسى بين وراكها وانا الحس في كسها الكبير وامصه وهى تقول احح كسى اف وامسكت زبرى الطويل تعالى امسح كسى بيك الاول وبعدين اخدك فيه واخدت زبرى تدعك فيه عند فتحة كسها ورفعي وركها لاعلى واغوص زبرى في اعماق كسها الكبير وحشرت زبرى كله حتى اخر بيضى في فتحة كسها وفضيت السائل في كسها ونمت على كسها اليوم كله تضمنى بحنيه وامص في بقها ومرة في بزازها وبعد ذلك ذهبت إلى الست ميمى ام طيزكبيرة عندمااتصلت فاطمة انها تقضى اسبوع عند اختها واستقبلتنى ميمى بقميص النوم الشفاف المفتوح من الامام واخذتنى في الحمام وانا هايج من النيك الساخن وقالت اقلع هدومك علشا ن انضفك ذى دكر البط وجلست على الارض وميلت علي تداعب رقبتى بحنيه واتنفخ زبرى وطول ودفعتنى على الارض ونمت على ظهرى وامام زبرى جلست وفرجحت وراكها وامسكت زبرى تنضف فيه بمكنة الحلاقة وامسكت زبرى في يديها تفرك فيه ونتفت لى بيضى وجلست على بطنى وميلت طيزها نحو وجهى حتى وفرجحت وراكها وانا تحتيها في النيك القوي وفسيت فسيه كبيرة وقالت ارفع طيزى شوية اهويك من الريحة قلت لها لا انا مش ممكن اقوم من تحتيكى ونتفتنى ونعمتنى وغسلت زبرى وبيضى بيديها واخذتنى على السرير واحضنها وابوس في بقها اللذيذ وامص في رقبتها وخلعت الكلوت ودعكت كسها الناعم بلسانى ومصيت بظرها والحس في قطرات كسها وقلبتها على بطنها ونمت على طيزها السمينة التي تصلب الزبر ولحست فتحة طيزها وامسكت زبرى قالت ادهنى يا حبيبى كله ده زبر تخين وطويل مثير في النيك دخله في كسى وريحنى هاات وخد في كسى ادعكنى كسى سمين وناعم يكفى زبرك ايه رايك في كسى كس فاطمة ولا كسى انا قلت كسك حلو خالص وقلبتنى على ظهرى وركبت علي وقعدت على زبرى تقوم وتقعدوميلت على بقى واعطتنى بقها لامص شفايفها وريقها الطعم وامسكت حلمة بزتها ارضع منها ثم فضيت السائل في كسها واخرجت زبرى ونضفته ببقها واخذتنى في حضنها ونمت تجت كسها كلما اتحرك من تحتيها يدخل زبرى في كسها ووضعت راسى على بزازهاوكانت احلى ليلة اقضيها في كس الست ميمى الدافى والطيز السمينة الساخنة وانا احتويها بيدى من الخلف وصابعى في فتحة طيزها الليل كله وانا ابعبص في طيزها وهى تفسى واشم رائحتها وانا نائم تحتيها وفاشخة طيزها علي وضمانى بوراكها

• أعجبني
التفاعلات: الزبير هاني

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

أعلى