اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة

سؤال حبيبتي (1 مشاهد )

• بادئ الموضوع بعشق حبيبتي
  • تاريخ البدء
ب

بعشق حبيبتي

سكساوي مبتدأ
عضو
نقاط نودزاوي
0
توجه جنسي
ثنائي الميل
غير متاح
انا عايز احكي لكم مشكلتي لاني مش فاهمها . انا و انا في ثانوي حبيت واحده زميلتي و كنت بغير عليها جدا لدرجه اني بضايق لما حد من زمايلنا يكلمها او يعملها لايك علي صوره و سيبنا بعض بعد سنه من كثر غيرتي و انها مش راضيه تعمل الي انا عايزه . بعدها بفتره لما دخلت جامعه حبيت واحده تانيه و دلوقتي مرتبطين بس في حاجه غريبه كتير بتلبس لبس ديق بيبين تفاصيل جسمها و مش بدايق بكون مبسوط و عيز الناس تبص عليها و بقيت بطلب منها تلبسه و اقعد اعاكسها. بس في تفصيله انها عندها كام ولد صحابها من قبل منعرف بعض بس بغير منهم جدا و بضايق لما تكلمهم رغم انها قللت تعاملها معاهم عشاني فانا مش فاهم ايه معني تصرفاتي هل انا ديوث ولا متحرر ولا دا عادي . اتمني اسمع ارائكم و كلامكك.

• أعجبني
التفاعلات: زبر صاروخي، Virgin boy و Kiro232
M

mazen312

سكساوي بادئ الطريق
عضو
نقاط نودزاوي
12
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
لا ده ولا ده ...انت بس بتحب تشوفها مثيره و ده بيجننك اكتر عليها و بياكد احساسك و اختيارك انها جامده

• أعجبني
التفاعلات: بعشق حبيبتي
Boyka elmenoufy

Boyka elmenoufy

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
99
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
بص يا صاحبي انت لا عندك ميول دياثه ولا تحرر بس لو فضلت ع التفكير والتصرف دا هتقلب متحرر وش هي بتثيرك اوك مفيش مشكلة اما انك تشوف نظارات غيرك بياكل لحمها وانت مبسوط فدا تفسيره انك تعرضت لمشكلة عاطفية بسبب حبيبتك الاول بسبب غيرتك ودا عملك صراع داخلي متناقد مع بعضه بسبب غيرتك المفرضة لنصيحة " خلي حبيبتك تلبس واسع أو طبيعي "

• أعجبني
التفاعلات: $$$ و بعشق حبيبتي
ب

بعشق حبيبتي

سكساوي مبتدأ
عضو
نقاط نودزاوي
0
توجه جنسي
ثنائي الميل
غير متاح
بص يا صاحبي انت لا عندك ميول دياثه ولا تحرر بس لو فضلت ع التفكير والتصرف دا هتقلب متحرر وش هي بتثيرك اوك مفيش مشكلة اما انك تشوف نظارات غيرك بياكل لحمها وانت مبسوط فدا تفسيره انك تعرضت لمشكلة عاطفية بسبب حبيبتك الاول بسبب غيرتك ودا عملك صراع داخلي متناقد مع بعضه بسبب غيرتك المفرضة لنصيحة " خلي حبيبتك تلبس واسع أو طبيعي "
Boyka elmenoufyايه الغرض من النصيحه دي

Boyka elmenoufy

Boyka elmenoufy

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
99
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
  • أعجبني
التفاعلات: $$$
ب

بعشق حبيبتي

سكساوي مبتدأ
عضو
نقاط نودزاوي
0
توجه جنسي
ثنائي الميل
غير متاح
و انت ايه رايك في التحرر

قاذف اللهب

قاذف اللهب

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
18
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
انا عايز احكي لكم مشكلتي لاني مش فاهمها . انا و انا في ثانوي حبيت واحده زميلتي و كنت بغير عليها جدا لدرجه اني بضايق لما حد من زمايلنا يكلمها او يعملها لايك علي صوره و سيبنا بعض بعد سنه من كثر غيرتي و انها مش راضيه تعمل الي انا عايزه . بعدها بفتره لما دخلت جامعه حبيت واحده تانيه و دلوقتي مرتبطين بس في حاجه غريبه كتير بتلبس لبس ديق بيبين تفاصيل جسمها و مش بدايق بكون مبسوط و عيز الناس تبص عليها و بقيت بطلب منها تلبسه و اقعد اعاكسها. بس في تفصيله انها عندها كام ولد صحابها من قبل منعرف بعض بس بغير منهم جدا و بضايق لما تكلمهم رغم انها قللت تعاملها معاهم عشاني فانا مش فاهم ايه معني تصرفاتي هل انا ديوث ولا متحرر ولا دا عادي . اتمني اسمع ارائكم و كلامكك.
بعشق حبيبتي
علي حسب مانت تحب
انت عايز تهليها تلبس براحتها اللي يظهر مفاتنها وبتحب كده
لكن مش عايزها تكلم حد او يكون ليها علاقه مع حد
دا عادي جدا

قاذف اللهب

قاذف اللهب

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
18
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
علي حسب مانت تحب
انت عايز تهليها تلبس براحتها اللي يظهر مفاتنها وبتحب كده
لكن مش عايزها تكلم حد او يكون ليها علاقه مع حد
دا عادي جدا

Cpl4fun

Cpl4fun

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
10
غير متاح
بعشق حبيبتيحاجة عادية انك تحب خطيبتك تبقي جميله ومثيرة وتظهر مفاتنها عشان حبك ليها يزيد ومفيش بنت غيرها تشد انتباهك، وتفتخر بجمالها وانوثه مفاتنها قدام اصحابك ،،

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

أعلى