قائمة
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
أبرز الأعضاء
المحل
شرح نظام النقاط
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
اهلا بك في منتديات نودزاوي
إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة
تسجيل الدخول
تسجيل
مجلة نودزاوي
المنتديات
القسم العام
خواطر وأشعار
خاطرة سكرانة بـ شلالات اللبن
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="شمس النهار" data-source="post: 1103941" data-attributes="member: 190393"><p>🔞🔥</p><p>بقلم شمس النهار.. </p><p> قايمة من السرير وجسمي لسه بـيـرعش من الزلزال اللي شق كـسي نصين.. رميت راسي لـ ورا وغمضت عيني وأنا بـتـخـيّل كل دبة زب رشق في لـحمي وخلاني اصوت بـ أعلى صوت.. الـمتعة الحقيقية مش في الـنـيـكة بس.. الـمتعة في "الـبـركة" اللي سايبها الـفحل وراه.. بصيت بـين رجليّ لـقـيت الـلبن لـسه بـيـسيل دافي وكتير وبـيـنقط على فـخادي الـمرمر زي الـشهد الـمـر.. ريحة الـجنس مـالية نـفوخي ومـخلية جـتـتي مـرخيّة كأني شـربت خـمرة مـعتـقـة.. كل عـرق في جـسمي بـيـنبض بـ الـلذة والـكسرة الـحلوة.. أحـا على الـجـمال الست.. إنتي اللي بـتـولعي الـدكر وبـتـطـفي ناره بـ الـعسل اللي بـيـنزل من كـسك الـوارم.. رفـعت إيدي لـمست لـحـمي الـمـوجوع وقـلت في سـري: "يـسـلم الـزُب اللي خـلى ادوخ واشوف الـنجوم في الـضهر".</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="شمس النهار, post: 1103941, member: 190393"] 🔞🔥 بقلم شمس النهار.. قايمة من السرير وجسمي لسه بـيـرعش من الزلزال اللي شق كـسي نصين.. رميت راسي لـ ورا وغمضت عيني وأنا بـتـخـيّل كل دبة زب رشق في لـحمي وخلاني اصوت بـ أعلى صوت.. الـمتعة الحقيقية مش في الـنـيـكة بس.. الـمتعة في "الـبـركة" اللي سايبها الـفحل وراه.. بصيت بـين رجليّ لـقـيت الـلبن لـسه بـيـسيل دافي وكتير وبـيـنقط على فـخادي الـمرمر زي الـشهد الـمـر.. ريحة الـجنس مـالية نـفوخي ومـخلية جـتـتي مـرخيّة كأني شـربت خـمرة مـعتـقـة.. كل عـرق في جـسمي بـيـنبض بـ الـلذة والـكسرة الـحلوة.. أحـا على الـجـمال الست.. إنتي اللي بـتـولعي الـدكر وبـتـطـفي ناره بـ الـعسل اللي بـيـنزل من كـسك الـوارم.. رفـعت إيدي لـمست لـحـمي الـمـوجوع وقـلت في سـري: "يـسـلم الـزُب اللي خـلى ادوخ واشوف الـنجوم في الـضهر". [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
رد
المنتديات
القسم العام
خواطر وأشعار
خاطرة سكرانة بـ شلالات اللبن
أعلى