قائمة
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
أبرز الأعضاء
المحل
شرح نظام النقاط
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
اهلا بك في منتديات نودزاوي
إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة
تسجيل الدخول
تسجيل
مجلة نودزاوي
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص غير جنسية
(رغدة وعماد.. وتحديد المصير)
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="شمس النهار" data-source="post: 1075222" data-attributes="member: 190393"><p>جواب رغدة لـ عماد (ليلة الفرح)</p><p>(رغدة قاعدة في بلكونتها، الساعة 2 بالليل، الهوا ساقع، وماسكة قلم وورقة معطرة بريحة اللافندر اللي عماد بيحبها.. وبتكتب بدموع فرحة):</p><p>"حبيبي.. وزوجي القادم بعد ساعات.. عماد.</p><p>بكتب لك والسكوت مالي الدنيا، مفيش غير صوت دقات قلبي اللي بتنادي اسمك. بكرة.. بكرة هكون ملكك قدام **** والدنيا كلها. بكرة هشيل اسمك، وهعيش في بيتك، وهصحى على صوتك.</p><p>عارف يا عماد؟ البلكونة دي شهدت على كل نظرة، وكل ابتسامة، وكل دقة قلب خبأتها عنك. كانت شباكي على الجنة اللي هي أنت. النهاردة بودعها، مش بحزن، لكن بفرحة إن الجنة دي بقت حقيقة بتمشي جنبي.</p><p>أوعدك يا حبيبي، إني هكون القهوة السادة اللي بتبدأ بيها يومك، واللوحة اللي مب تملش ترسمها، والأمان اللي بترجع له بعد تعب الدنيا. أوعدك إن شباكنا الجديد هيفضل دايماً مفتوح للنور وللحب.</p><p>أنا بحبك يا عماد.. بحبك لدرجة إني مش قادرة أستنى الصبح عشان أكون في حضنك.</p><p>المخلصة لك للأبد.. رغدة."</p><p>ثانياً: وصف ليلة الفرح (ليلة العمر)</p><p>1. طلّة الملاك والشهم</p><p>القاعة كانت مـتـزينة بالورد الأبيض والشموع الخافتة. المزيكا بدأت هادية، وفجأة، الأضواء ركزت على الباب. دخلت رغدة، فستانها الأبيض المنفوش زي السحاب، ومطرز بـ لولي رقيق، وطرحة طويلة مـدلدلة وراها. كانت زي الملاك اللي نازل من السما.</p><p>وفي الناحية التانية، كان واقف عماد بـ بدلة كحلي شيك جداً، وابتسامة فخر وحب مش مفارقة وشّه. أول ما شافها، عينه لمعت بـ دموع الفرحة، وقرب منها وباس جبينها بـ منتهى الرقة والاحترام قدام الكل.</p><p>2. الرقصة الأولى (سلو): (عالم تاني)</p><p>على أنغام أغنية "أوعدك" لـ سعاد حسني، رقصوا أول رقصة ليهم كـ "زوج وزوجة". عماد لف إيده حوالين وسطها النحيل، ورغدة حطت راسها على كتفه، وإيدها مـكلبشة في رقبته بـ حب وأمان.</p><p>مكنش فيه حد في القاعة غيرهم. كانوا بـيتهمسوا بـ كلمات حب ودلع، وعماد كان بـيبوس كتفها بـ رقة بـتخلي جسمها كله يتنفض بـ لذة هادية:</p><p>"مبروك عليا أنتي يا رغدة.. يا أحلى لوحة رسمتها في حياتي."</p><p>"مبروك عليا حضنك يا عماد.. يا أماني وسندي."</p><p>3. الفرحة والزغاريد</p><p>بعد الرقصة الـسلو، القاعة ولعت بـ الزغاريد والأغاني الشعبي الرائقة. صحابهم وقرايبهم التفوا حواليهم، وشالوهم على الكتاف. عماد كان بـيرقص بـ شقاوة وفرحة، ورغدة كانت بـتضحك من قلبها وهي ماسكة إيده ومتسابة لـ دلال اللحظة.</p><p>4. لحظة "الوداع" و"البداية"</p><p>في آخر الليلة، عماد مسك إيد رغدة، وبص لأهلها وباس إيد مامتها وباباها وقاال: "في عيني وقلبي.. متخافوش عليها."</p><p>ركبوا العربية، ورغدة كانت مكلبشة في إيد عماد، والدموع في عينيها ممزوجة بـ ابتسامة أمل. العربية مشيت بـيهم لـ "عش الزوجية"، لـ شباكهم الجديد اللي هيشوفوا منه قمرهم سوا لـ بكرة.</p><p>..... هيتم تكملة القصه في مكان تاني 🤣</p><p>ف قصص سكس</p><p>علشان نشوف اللي حصل في ليلة الدخان</p><p>🔥🔥🔥🤫😘😉</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="شمس النهار, post: 1075222, member: 190393"] جواب رغدة لـ عماد (ليلة الفرح) (رغدة قاعدة في بلكونتها، الساعة 2 بالليل، الهوا ساقع، وماسكة قلم وورقة معطرة بريحة اللافندر اللي عماد بيحبها.. وبتكتب بدموع فرحة): "حبيبي.. وزوجي القادم بعد ساعات.. عماد. بكتب لك والسكوت مالي الدنيا، مفيش غير صوت دقات قلبي اللي بتنادي اسمك. بكرة.. بكرة هكون ملكك قدام **** والدنيا كلها. بكرة هشيل اسمك، وهعيش في بيتك، وهصحى على صوتك. عارف يا عماد؟ البلكونة دي شهدت على كل نظرة، وكل ابتسامة، وكل دقة قلب خبأتها عنك. كانت شباكي على الجنة اللي هي أنت. النهاردة بودعها، مش بحزن، لكن بفرحة إن الجنة دي بقت حقيقة بتمشي جنبي. أوعدك يا حبيبي، إني هكون القهوة السادة اللي بتبدأ بيها يومك، واللوحة اللي مب تملش ترسمها، والأمان اللي بترجع له بعد تعب الدنيا. أوعدك إن شباكنا الجديد هيفضل دايماً مفتوح للنور وللحب. أنا بحبك يا عماد.. بحبك لدرجة إني مش قادرة أستنى الصبح عشان أكون في حضنك. المخلصة لك للأبد.. رغدة." ثانياً: وصف ليلة الفرح (ليلة العمر) 1. طلّة الملاك والشهم القاعة كانت مـتـزينة بالورد الأبيض والشموع الخافتة. المزيكا بدأت هادية، وفجأة، الأضواء ركزت على الباب. دخلت رغدة، فستانها الأبيض المنفوش زي السحاب، ومطرز بـ لولي رقيق، وطرحة طويلة مـدلدلة وراها. كانت زي الملاك اللي نازل من السما. وفي الناحية التانية، كان واقف عماد بـ بدلة كحلي شيك جداً، وابتسامة فخر وحب مش مفارقة وشّه. أول ما شافها، عينه لمعت بـ دموع الفرحة، وقرب منها وباس جبينها بـ منتهى الرقة والاحترام قدام الكل. 2. الرقصة الأولى (سلو): (عالم تاني) على أنغام أغنية "أوعدك" لـ سعاد حسني، رقصوا أول رقصة ليهم كـ "زوج وزوجة". عماد لف إيده حوالين وسطها النحيل، ورغدة حطت راسها على كتفه، وإيدها مـكلبشة في رقبته بـ حب وأمان. مكنش فيه حد في القاعة غيرهم. كانوا بـيتهمسوا بـ كلمات حب ودلع، وعماد كان بـيبوس كتفها بـ رقة بـتخلي جسمها كله يتنفض بـ لذة هادية: "مبروك عليا أنتي يا رغدة.. يا أحلى لوحة رسمتها في حياتي." "مبروك عليا حضنك يا عماد.. يا أماني وسندي." 3. الفرحة والزغاريد بعد الرقصة الـسلو، القاعة ولعت بـ الزغاريد والأغاني الشعبي الرائقة. صحابهم وقرايبهم التفوا حواليهم، وشالوهم على الكتاف. عماد كان بـيرقص بـ شقاوة وفرحة، ورغدة كانت بـتضحك من قلبها وهي ماسكة إيده ومتسابة لـ دلال اللحظة. 4. لحظة "الوداع" و"البداية" في آخر الليلة، عماد مسك إيد رغدة، وبص لأهلها وباس إيد مامتها وباباها وقاال: "في عيني وقلبي.. متخافوش عليها." ركبوا العربية، ورغدة كانت مكلبشة في إيد عماد، والدموع في عينيها ممزوجة بـ ابتسامة أمل. العربية مشيت بـيهم لـ "عش الزوجية"، لـ شباكهم الجديد اللي هيشوفوا منه قمرهم سوا لـ بكرة. ..... هيتم تكملة القصه في مكان تاني 🤣 ف قصص سكس علشان نشوف اللي حصل في ليلة الدخان 🔥🔥🔥🤫😘😉 [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
رد
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص غير جنسية
(رغدة وعماد.. وتحديد المصير)
أعلى