اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة

قصص سكس قصيرة زوجة جاري (عدد المشاهدين 2)

A

Ahmed Faress

سكساوي بادئ الطريق
عضو
إنضم
11 ديسمبر 2021
المشاركات
14
مستوى التفاعل
65
نقاط نودزاوي
4
غير متاح
ما احلى النيك مع زوجة جاري خاصة و انها كانت ممحونة و زوجها لا ينيكها و انا زوجتي لا تحب النيك و هي باردة جنسيا و هذا ما جعلني استمتع بزوجة جاري لما نكتها و نحن في احلى لحظات السكس . و يومها كنت زهقان و زعلت مع المدام بتاعي و بحثت عن مكان اريح فيه اعصابى و كان معى مفتاح شقة حماتى و هى في نفس عمارتنا و كانت حماتى عند ابنها الكبير و سوف تنام عنده لمدة كام يوم لانها ارملة ما اطولش عليكم يسكن بالشقة التى تحت حماتى مباشرة جاري و زوجته و انا اعرفهم كويس و زوجة جاري جميلة جدا و عندها 23سنة و الزوج عندة 30 سنة و هو بشتغل فى مهنا تتطلب ان يبيت فى العمل لعدة ايام فى الاسبوع و كمان هو مريض عضويا و جنسيا و انا اعرف هذا جيدا و بحكم صداقة زوجتة لحماتى فكانت تحكى لها انها لا تستمتع مع زوجها و لا يستطيع ان يشبع رغباتها الجنسية . و فى يوم طلبت من حماتى ان اعرفه على دكتور للعلاج لكن لم يوافق وهذا من فترة المهم ذهبت الى منزل حماتى و فتحت باب الشقة و طبعا بحكم الجيرة سمعت زوجة جاري صوت الباب و صوت خطواتى فوق افتكرت ان حماتى جت من عند ابنها فوجئت بالباب بيخبط فتحت الباب فوجت امامى الزوجة و هى ترتدى جلباب و تضع ايشارب على راسها و فوجئت بى و سالتنى عن حماتى و عرفتها انها ما زالت عند ابنها فسالت عن زوجتى فعرفتها انها بالمنزل فسالتنى عن سبب تواجدى وحدى فاخبرتها اننى سوف انام هنا علشان احافظ على الشقة فى غياب حماتى . و همت بالنزول و سالتنى اذا كنت اريد شىء و لكن بدلع و انا كان نفسى اشرب كوب قهوة فسالتها اذا كان عندك بن اطمع فى فنجان قهوة فقالت هات البن و انا اعملك القهوة فقلت لها سوف انزل اشترى بن و اعدى اشربه مع زوجك فقالت لى ان زوجى فى العمل و سوف يبات هناك فقلت لها لا داعى للقهوة فاصرت زوجة جاري ان اجيب البن و اعدية عليها و سوف تعمل كوب القهوة و تندهلى اخذة من السلم . فشكرتها و نزلت جبت البن و عشاء و مررت البن عليها و طلعت على الشقة و كان معى سيجارتين حشيش لفيت السيجارتين و جلست انتظر الزوجة تندهلى علشان اقعد بحريتى و مرت نصف ساعة و كان الجو حار عايز اقلع هدومى و اجلس بالشورت فلم يطيل الوقت و اذا اسمع جرس الباب ففتحت فوجدت زوجة جاري امامى و معها كوبين من القهوة فدخلت بسرعة و اقفلت باب الشقة و قالت لى انا عملت لنفسى كوب قهوة ممكن اشربة معك علشان ابقى ااخذ الكوبين و انا نزلت فقلت لها اهلا و سهلا و انتبهت الى وجهها فارايت انها وضعت مكياج و احمر شفايف و جلست تشرب القهوة .

فقالت لى زوجة جاري انا مش مصدقة انك جاى تحرص الشقة لابد انك على خلاف مع زوجتك فقلت لها نعم و اشعلت سيجارة عادية و طلبت منى سيجارة فاعطيتها علبة السجائر و الولاعة لاننى لا اشعال سيجارة لامراة الا اذا كانت فى حضنى . وجدت انها تشرب السيجارة بشراهة فعرفت انها تدخن من فترة و جلسنا نتسامر فى الاحاديث فسالتنى عن حياتى الزوجية فسالتها من اى ناحية تقصدين فوضعت راسها ارضا كل هذا و انا لم اضع فى دماغى شى فكان هذا السؤال هو الذى قلب كل الموازين فاعرفت الى ماذا ترمى زوجة جاري الممحونة . و اشعلت سيجارة اخرى و هى ايضا و فجاة قالت لى لماذا لم تجيب عن سؤالى فقلت لها سوف اجيب سؤالك و لكن سوف اجيب عليكى بحرية فى الحديث فوافقت . و بدات اتحدث معها و قلت بسى بقى اولا انا اعشق الجنس جدا و هذا هو الخلاف ما بينى و بين زوجتى دائما فانا اريد الجنس يؤميا و هى ترفض بحجة التعب او النوم و انا دائما اسامح لان الجنس لا ياخذ الا بالتراضى و تمر على ايام و انا اجد نفسى صباحا عندما اقوم من النوم اننى استحلمت فتندهش و ترد بصوت مرتفع مرتفع و قالت لى انت كانك بتحكى عنى فانا مثلك تمام مع الفرق انى زوجى لما بينام معاى يدوب دقيقتين و يروح قيام على الحمام . و سالت زوجة جاري بخبث و انتى بتعملى اية فسكتت و قالت لا شىء فقلت لها ممكن اولع سيجارة فقالت ما شى فقلت لها انها سيجارة الصراحة بالنسبة لى و لكى فقالت بخبث سيجارة حشيش فقلت لها نعم فقالت انت عايز نى ابات هنا فا قلت لها نشرب السيجارة و نترك دمغنا توضينا على اى شىء فاخرجت سيجا رة الحشيش و اشعلتها و اخذت نفسين و اعطيتها السيجارة فاخذت نفسين . و عندما جات زوجة جاري تعطينى فقلت لها اشربى و انا حشرب السيجارة الاخرى فوافقت و اثناء شرب السجائر لم نتحدث فتركتها و ذهبت الى الحمام و شطفت نفسى و لبست الشورت . فدخلت عليها فنظرت زوجة جاري لى و قالت فعلا الجو حار هو انا لو قلعت الايشارب و الجالبية سوف تظن بى ظن سوء فقلت لها ابدا الجو حار و انا اعذرك فقامت و قلعت الا يشارب و كان اول مرة ارا شعرها فكان طويل يصل الى اخر ظهرها و لونة محمر فعلا من قال ان الشعر هو تاج المراة لم يكذب .

فوجدتها جميلة و عندما قامت زوجة جاري بخلع جلبابها وجدت انها تلبس قميص نوم لونة احمر فى اسود و هما من الالوان المحببة الى لم تكن ترتدى سنتيان ام الكيلوت فكان من النوع البكينى اللى لا يسطر و كان على شكل شفايف فنظرت اليها لاول مرة بشهوة عارمة و طبعا الحشيش عمل عميلة معى و معها . و طلبت منها ان تجلسى بجوارى فجلست و رفعت يدى و وضعتها على كتفها فسكتت فقلتلها اية رايك ان تكونى زوجتى اليوم و انا اكون زوج لكى فقالت زوجة جاري اللى انت شيفه اعملة فانا ملكك اليوم . فسالتها انتى حتنزلى شقتك امتى فقالت لما تقول للى فقلت يبقى مش حتنزلى خالص و هى جسمها جميل و رفيعة و لها صدر صغير فى حجم الكمثرى و شادد قوى لانها لم ترضع و زوجها لا يعرف ان يمتعها منة المهم نظرت اليها وجدتها مغمض العين و تصرخ من داخلها انا عايزاك فبدات ابوس رقبتها و العب بيدى فى صدرها و هى فى نشوة و فى حالة هياج غريب . فاخذت اقبل فى اذنيها و زوجة جاري تقول اة اة مش قدرة انا عايزاك تنكنى فقلت لها لسة بدرى على النيك سيبى نفسك معاى علشان استطيع ان امتعك و امتع نفسى فوافقت فخذت شفايفها و جلست اداعبها بلسانى و ادخل لسانى ليلاعب لسانها . و الصراحة ما كنتش متجاوب فى الاول و لكن بسرعة رهيبة بدات الشهوة تتدب فيها و اخذت تبدلنى العب بالشفايف و اللسان و اخذنا نرتوى الحب و جلست اقبل شفايفها لاكثر من ربع ساعة لاننى اعشق التقبيل و خصوصا مع امراة تحب ذلك مثل زوجة جاري اللبوة الممحونة . و كانت يدى ما تزال على بزها و حلمات صدرها واقفة فى شموخ تنتظر لسانى ليرتوى منها ايضا فوجدت لسانى يرضع و يلحس فى صدرها . و جلست ابدل بين الصدر الشمال و اليمين و هى تتاوه و تقول اة اة كفاية كدة نكنى خلاص انا عايزة اجيب شهوتى فنزلت على بطنها الحس فيها و يدى تداعب اشفار كسها الذى كان مبلل من الشهوة و وضعت لسانى على كسها فبدات تتحرك الى اعلى و الى اسفل فى حركات مسرعة حتى بدات الارتعاش و انتفدا جسدها . و وضعت يديها على كس زوجة جاري و قالت انا خلاص مش قدرة فارفعت يدها وقلت لها سيبى نفسك علشان اعرف امتعك و امتع نفسى و لا تقولى على شىء لا مهما ان كان فوافقت و بدات الحس بظرها مرة اخرى و هى تقول اة اة اهم اهم قربة براحة حتفضل تلحس كسى بعد ما جبهم اقول اة هاتى انت بس عايز اشرب عسل كسك اهم اهم خدهم اةاةاةاة مش قدرة . و ظليت امص فى كسها حتى انها جابت شهوتها اكثر من خمس مرات فقمت و حضنتها و بوستها و انا اسالها اتمتعتى و لا اكمل لحس فى كسك فا قالت ان اتمتعة بما يكفيني لمدة اسبوع فقلت لها خلاص البسى و انزلى فقالت بدون ان امتعك كما متعتنى دة انت بخيل قوى دة انت لحد دلوقتى ما ورتنيش زبك .

و قامت زوجة جاري و جلست على الارض بين رجليا و انزلت الشورت و الكيلوت فشهقت عندما رات زبى رغم انة عادى جدا و طولة 18 سم و اخذت راس زبى و وضعتة فى فمها و اخذت تلحس راسة و تدخلة فى فمها فا طلبت منها ان نذهب الى السرير حتى استطيع ان اجعلها فوقى و هى تمص لعمل وضع 69 حتى استطيع ان الحس كسها و هى تمص زبى . و عملنا الوضع و عجبها جدا و قالت لى فعلا هذة ليلة الدخلة بالنسبة لى اذا ما كنتش اخذت عذريت كسى فقد اخذت عذريت فمى فهذا اول زب يدخل فمى لقد متعتنى . و استمرينا على وضع 69 لمدة عشرة دقائق حتى انها اتتها الرعشة مرتين و بعد ذلك نامت على السرير و رفعت رجلها و طلبت زوجة جاري منى ان اضع زبى فى كسها فمسكت زبى و احككته فى بظرها . و هى تحاول ان ترفع نفسها كى يدخل فى كسها و انا اقول استنى شوية لحد ما شعرت انها خلاص حتجيب شهوتها رحت حطة فى كسها لم جابت شهوتها اخرجت زبى من كسها لاضعه فى فمها و فى البداية رفضت و اعترضت علشان كان فى كسها فقلت لها لو ما عجبكيش عسل كسك ح انزل الحسه تانى فاخذتة فى فمها و هى فى منتهى النشوة و اخذت تتمتم اى واة واح فاخرجتة من فمها و طلبت منها ان تعمل وضع السجود ففعلت و وقفت على الارض و هى على اول اسرير فوضعت زبى فى كسها و مددت يدى من جنبها لاداعب بظرها و هى تصرخ من اللذة و المتعة حتى جائت رعشتها فاخرجت زبى منها و طلبت من زوجة جاري ان تنام على جنبها و ترفع رجلها . فاخذت رجلها على كتفى و ادخلت زبى كلة و فى هذا الوضع تكون المراة حرة فى الحركة فظلت تطلع و تنزل معى و تقول انا ما اتمتعتش قبل كدة انت حسستنى انى امراة لقد فجرت كل الشهوة اللى عندى انا ما كنتش اعرف ان النيك حلو كدة فانمت عليها و احتضنتها و اخذت اقبل فيها حتى اتتنا الرعشة و شعرت اننى سوف اكب لبنى فاخرجت زبي من كس زوجة جاري و وضعتة فى فمها فاخذت تمص و ترجونى ان اجيب فى فمها حتى اننى تهيجت عليها و جاء لبنى فى فمها فاخذتة بالكامل داخل فمها و خرج منة جزءا . فاخذتة باصبعها و لحستة و بعد ذلك تمدد على السرير و تمدد ان ايضا و جبت السجاير و ولعت سيجارتين و اعطيتها سيجارة و اخذتها فى حضنى و نيمتها على صدرى و اخذت تلعب باصبعها فى شعر صدرى و هى تقول يا ريت افضل فى حضنك العمر كلة فانت الرجل الوحيد فى هذا الكون الذى اسعدنى و اشعرنى اننى امراة و سوف اكمل لكم باقى الليلة مع زوجة جاري و اليالى الا خرى فيما بعد
 
  • أعجبني
  • أحببته
التفاعلات: jane, hi792008, Dahmen milano و 6 آخرين
العاشق

العاشق

سكساوي خبرة
عضو
إنضم
9 نوفمبر 2021
المشاركات
514
مستوى التفاعل
3,486
الإقامة
الإسكندرية
نقاط نودزاوي
916
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
جميله
تحياتي ليك 🤍❤️🥰
 
  • أعجبني
التفاعلات: hi792008
A

AmmIr

سكساوي بريمو
عضو
إنضم
23 مارس 2022
المشاركات
105
مستوى التفاعل
198
نقاط نودزاوي
36
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
انجذب للذكور
غير متاح
جميلة ورومانسيه
 
  • أعجبني
التفاعلات: hi792008 و العاشق
ا

امير الجنس العربى

سكساوي بريمو
عضو
إنضم
15 يناير 2022
المشاركات
121
مستوى التفاعل
85
الإقامة
القاهره
نقاط نودزاوي
4
الجنس
ذكر
الدولة
egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
مششششكور كمل
 
  • أعجبني
التفاعلات: hi792008
ا

افندي باشا

سكساوي متقحرط
عضو
إنضم
23 ديسمبر 2021
المشاركات
49
مستوى التفاعل
32
نقاط نودزاوي
12
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
غير متاح
جميلة ، استمر
 
  • أعجبني
التفاعلات: hi792008
Alwnsh

Alwnsh

سكساوي بريمو
عضو
إنضم
14 مارس 2022
المشاركات
136
مستوى التفاعل
130
نقاط نودزاوي
20
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
👀👀💋💋😘
 
  • أعجبني
التفاعلات: hi792008
س

سقراط الشريف

سكساوي بادئ الطريق
عضو
إنضم
28 ديسمبر 2021
المشاركات
15
مستوى التفاعل
10
نقاط نودزاوي
0
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
جميل
 
  • أعجبني
التفاعلات: hi792008
aisasad78

aisasad78

سكساوي متقحرط
عضو
إنضم
31 ديسمبر 2021
المشاركات
33
مستوى التفاعل
43
العمر
36
الإقامة
بلبيس
نقاط نودزاوي
13
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
ما احلى النيك مع زوجة جاري خاصة و انها كانت ممحونة و زوجها لا ينيكها و انا زوجتي لا تحب النيك و هي باردة جنسيا و هذا ما جعلني استمتع بزوجة جاري لما نكتها و نحن في احلى لحظات السكس . و يومها كنت زهقان و زعلت مع المدام بتاعي و بحثت عن مكان اريح فيه اعصابى و كان معى مفتاح شقة حماتى و هى في نفس عمارتنا و كانت حماتى عند ابنها الكبير و سوف تنام عنده لمدة كام يوم لانها ارملة ما اطولش عليكم يسكن بالشقة التى تحت حماتى مباشرة جاري و زوجته و انا اعرفهم كويس و زوجة جاري جميلة جدا و عندها 23سنة و الزوج عندة 30 سنة و هو بشتغل فى مهنا تتطلب ان يبيت فى العمل لعدة ايام فى الاسبوع و كمان هو مريض عضويا و جنسيا و انا اعرف هذا جيدا و بحكم صداقة زوجتة لحماتى فكانت تحكى لها انها لا تستمتع مع زوجها و لا يستطيع ان يشبع رغباتها الجنسية . و فى يوم طلبت من حماتى ان اعرفه على دكتور للعلاج لكن لم يوافق وهذا من فترة المهم ذهبت الى منزل حماتى و فتحت باب الشقة و طبعا بحكم الجيرة سمعت زوجة جاري صوت الباب و صوت خطواتى فوق افتكرت ان حماتى جت من عند ابنها فوجئت بالباب بيخبط فتحت الباب فوجت امامى الزوجة و هى ترتدى جلباب و تضع ايشارب على راسها و فوجئت بى و سالتنى عن حماتى و عرفتها انها ما زالت عند ابنها فسالت عن زوجتى فعرفتها انها بالمنزل فسالتنى عن سبب تواجدى وحدى فاخبرتها اننى سوف انام هنا علشان احافظ على الشقة فى غياب حماتى . و همت بالنزول و سالتنى اذا كنت اريد شىء و لكن بدلع و انا كان نفسى اشرب كوب قهوة فسالتها اذا كان عندك بن اطمع فى فنجان قهوة فقالت هات البن و انا اعملك القهوة فقلت لها سوف انزل اشترى بن و اعدى اشربه مع زوجك فقالت لى ان زوجى فى العمل و سوف يبات هناك فقلت لها لا داعى للقهوة فاصرت زوجة جاري ان اجيب البن و اعدية عليها و سوف تعمل كوب القهوة و تندهلى اخذة من السلم . فشكرتها و نزلت جبت البن و عشاء و مررت البن عليها و طلعت على الشقة و كان معى سيجارتين حشيش لفيت السيجارتين و جلست انتظر الزوجة تندهلى علشان اقعد بحريتى و مرت نصف ساعة و كان الجو حار عايز اقلع هدومى و اجلس بالشورت فلم يطيل الوقت و اذا اسمع جرس الباب ففتحت فوجدت زوجة جاري امامى و معها كوبين من القهوة فدخلت بسرعة و اقفلت باب الشقة و قالت لى انا عملت لنفسى كوب قهوة ممكن اشربة معك علشان ابقى ااخذ الكوبين و انا نزلت فقلت لها اهلا و سهلا و انتبهت الى وجهها فارايت انها وضعت مكياج و احمر شفايف و جلست تشرب القهوة .

فقالت لى زوجة جاري انا مش مصدقة انك جاى تحرص الشقة لابد انك على خلاف مع زوجتك فقلت لها نعم و اشعلت سيجارة عادية و طلبت منى سيجارة فاعطيتها علبة السجائر و الولاعة لاننى لا اشعال سيجارة لامراة الا اذا كانت فى حضنى . وجدت انها تشرب السيجارة بشراهة فعرفت انها تدخن من فترة و جلسنا نتسامر فى الاحاديث فسالتنى عن حياتى الزوجية فسالتها من اى ناحية تقصدين فوضعت راسها ارضا كل هذا و انا لم اضع فى دماغى شى فكان هذا السؤال هو الذى قلب كل الموازين فاعرفت الى ماذا ترمى زوجة جاري الممحونة . و اشعلت سيجارة اخرى و هى ايضا و فجاة قالت لى لماذا لم تجيب عن سؤالى فقلت لها سوف اجيب سؤالك و لكن سوف اجيب عليكى بحرية فى الحديث فوافقت . و بدات اتحدث معها و قلت بسى بقى اولا انا اعشق الجنس جدا و هذا هو الخلاف ما بينى و بين زوجتى دائما فانا اريد الجنس يؤميا و هى ترفض بحجة التعب او النوم و انا دائما اسامح لان الجنس لا ياخذ الا بالتراضى و تمر على ايام و انا اجد نفسى صباحا عندما اقوم من النوم اننى استحلمت فتندهش و ترد بصوت مرتفع مرتفع و قالت لى انت كانك بتحكى عنى فانا مثلك تمام مع الفرق انى زوجى لما بينام معاى يدوب دقيقتين و يروح قيام على الحمام . و سالت زوجة جاري بخبث و انتى بتعملى اية فسكتت و قالت لا شىء فقلت لها ممكن اولع سيجارة فقالت ما شى فقلت لها انها سيجارة الصراحة بالنسبة لى و لكى فقالت بخبث سيجارة حشيش فقلت لها نعم فقالت انت عايز نى ابات هنا فا قلت لها نشرب السيجارة و نترك دمغنا توضينا على اى شىء فاخرجت سيجا رة الحشيش و اشعلتها و اخذت نفسين و اعطيتها السيجارة فاخذت نفسين . و عندما جات زوجة جاري تعطينى فقلت لها اشربى و انا حشرب السيجارة الاخرى فوافقت و اثناء شرب السجائر لم نتحدث فتركتها و ذهبت الى الحمام و شطفت نفسى و لبست الشورت . فدخلت عليها فنظرت زوجة جاري لى و قالت فعلا الجو حار هو انا لو قلعت الايشارب و الجالبية سوف تظن بى ظن سوء فقلت لها ابدا الجو حار و انا اعذرك فقامت و قلعت الا يشارب و كان اول مرة ارا شعرها فكان طويل يصل الى اخر ظهرها و لونة محمر فعلا من قال ان الشعر هو تاج المراة لم يكذب .

فوجدتها جميلة و عندما قامت زوجة جاري بخلع جلبابها وجدت انها تلبس قميص نوم لونة احمر فى اسود و هما من الالوان المحببة الى لم تكن ترتدى سنتيان ام الكيلوت فكان من النوع البكينى اللى لا يسطر و كان على شكل شفايف فنظرت اليها لاول مرة بشهوة عارمة و طبعا الحشيش عمل عميلة معى و معها . و طلبت منها ان تجلسى بجوارى فجلست و رفعت يدى و وضعتها على كتفها فسكتت فقلتلها اية رايك ان تكونى زوجتى اليوم و انا اكون زوج لكى فقالت زوجة جاري اللى انت شيفه اعملة فانا ملكك اليوم . فسالتها انتى حتنزلى شقتك امتى فقالت لما تقول للى فقلت يبقى مش حتنزلى خالص و هى جسمها جميل و رفيعة و لها صدر صغير فى حجم الكمثرى و شادد قوى لانها لم ترضع و زوجها لا يعرف ان يمتعها منة المهم نظرت اليها وجدتها مغمض العين و تصرخ من داخلها انا عايزاك فبدات ابوس رقبتها و العب بيدى فى صدرها و هى فى نشوة و فى حالة هياج غريب . فاخذت اقبل فى اذنيها و زوجة جاري تقول اة اة مش قدرة انا عايزاك تنكنى فقلت لها لسة بدرى على النيك سيبى نفسك معاى علشان استطيع ان امتعك و امتع نفسى فوافقت فخذت شفايفها و جلست اداعبها بلسانى و ادخل لسانى ليلاعب لسانها . و الصراحة ما كنتش متجاوب فى الاول و لكن بسرعة رهيبة بدات الشهوة تتدب فيها و اخذت تبدلنى العب بالشفايف و اللسان و اخذنا نرتوى الحب و جلست اقبل شفايفها لاكثر من ربع ساعة لاننى اعشق التقبيل و خصوصا مع امراة تحب ذلك مثل زوجة جاري اللبوة الممحونة . و كانت يدى ما تزال على بزها و حلمات صدرها واقفة فى شموخ تنتظر لسانى ليرتوى منها ايضا فوجدت لسانى يرضع و يلحس فى صدرها . و جلست ابدل بين الصدر الشمال و اليمين و هى تتاوه و تقول اة اة كفاية كدة نكنى خلاص انا عايزة اجيب شهوتى فنزلت على بطنها الحس فيها و يدى تداعب اشفار كسها الذى كان مبلل من الشهوة و وضعت لسانى على كسها فبدات تتحرك الى اعلى و الى اسفل فى حركات مسرعة حتى بدات الارتعاش و انتفدا جسدها . و وضعت يديها على كس زوجة جاري و قالت انا خلاص مش قدرة فارفعت يدها وقلت لها سيبى نفسك علشان اعرف امتعك و امتع نفسى و لا تقولى على شىء لا مهما ان كان فوافقت و بدات الحس بظرها مرة اخرى و هى تقول اة اة اهم اهم قربة براحة حتفضل تلحس كسى بعد ما جبهم اقول اة هاتى انت بس عايز اشرب عسل كسك اهم اهم خدهم اةاةاةاة مش قدرة . و ظليت امص فى كسها حتى انها جابت شهوتها اكثر من خمس مرات فقمت و حضنتها و بوستها و انا اسالها اتمتعتى و لا اكمل لحس فى كسك فا قالت ان اتمتعة بما يكفيني لمدة اسبوع فقلت لها خلاص البسى و انزلى فقالت بدون ان امتعك كما متعتنى دة انت بخيل قوى دة انت لحد دلوقتى ما ورتنيش زبك .

و قامت زوجة جاري و جلست على الارض بين رجليا و انزلت الشورت و الكيلوت فشهقت عندما رات زبى رغم انة عادى جدا و طولة 18 سم و اخذت راس زبى و وضعتة فى فمها و اخذت تلحس راسة و تدخلة فى فمها فا طلبت منها ان نذهب الى السرير حتى استطيع ان اجعلها فوقى و هى تمص لعمل وضع 69 حتى استطيع ان الحس كسها و هى تمص زبى . و عملنا الوضع و عجبها جدا و قالت لى فعلا هذة ليلة الدخلة بالنسبة لى اذا ما كنتش اخذت عذريت كسى فقد اخذت عذريت فمى فهذا اول زب يدخل فمى لقد متعتنى . و استمرينا على وضع 69 لمدة عشرة دقائق حتى انها اتتها الرعشة مرتين و بعد ذلك نامت على السرير و رفعت رجلها و طلبت زوجة جاري منى ان اضع زبى فى كسها فمسكت زبى و احككته فى بظرها . و هى تحاول ان ترفع نفسها كى يدخل فى كسها و انا اقول استنى شوية لحد ما شعرت انها خلاص حتجيب شهوتها رحت حطة فى كسها لم جابت شهوتها اخرجت زبى من كسها لاضعه فى فمها و فى البداية رفضت و اعترضت علشان كان فى كسها فقلت لها لو ما عجبكيش عسل كسك ح انزل الحسه تانى فاخذتة فى فمها و هى فى منتهى النشوة و اخذت تتمتم اى واة واح فاخرجتة من فمها و طلبت منها ان تعمل وضع السجود ففعلت و وقفت على الارض و هى على اول اسرير فوضعت زبى فى كسها و مددت يدى من جنبها لاداعب بظرها و هى تصرخ من اللذة و المتعة حتى جائت رعشتها فاخرجت زبى منها و طلبت من زوجة جاري ان تنام على جنبها و ترفع رجلها . فاخذت رجلها على كتفى و ادخلت زبى كلة و فى هذا الوضع تكون المراة حرة فى الحركة فظلت تطلع و تنزل معى و تقول انا ما اتمتعتش قبل كدة انت حسستنى انى امراة لقد فجرت كل الشهوة اللى عندى انا ما كنتش اعرف ان النيك حلو كدة فانمت عليها و احتضنتها و اخذت اقبل فيها حتى اتتنا الرعشة و شعرت اننى سوف اكب لبنى فاخرجت زبي من كس زوجة جاري و وضعتة فى فمها فاخذت تمص و ترجونى ان اجيب فى فمها حتى اننى تهيجت عليها و جاء لبنى فى فمها فاخذتة بالكامل داخل فمها و خرج منة جزءا . فاخذتة باصبعها و لحستة و بعد ذلك تمدد على السرير و تمدد ان ايضا و جبت السجاير و ولعت سيجارتين و اعطيتها سيجارة و اخذتها فى حضنى و نيمتها على صدرى و اخذت تلعب باصبعها فى شعر صدرى و هى تقول يا ريت افضل فى حضنك العمر كلة فانت الرجل الوحيد فى هذا الكون الذى اسعدنى و اشعرنى اننى امراة و سوف اكمل لكم باقى الليلة مع زوجة جاري و اليالى الا خرى فيما بعد
Ahmed Faressجميله يبطل كمل نفسي الاقي جاره زي جارتك
 
  • أعجبني
التفاعلات: hi792008
ز

زبي نار نار

سكساوي بريمو
عضو
إنضم
1 فبراير 2022
المشاركات
177
مستوى التفاعل
153
نقاط نودزاوي
19
الجنس
عدم الإفصاح
الدولة
الاردن
توجه جنسي
ثنائي الميل
غير متاح
جميلة جدا
 
  • أعجبني
التفاعلات: hi792008
hi792008

hi792008

سكساوي بريمو
عضو
إنضم
4 أكتوبر 2022
المشاركات
120
مستوى التفاعل
48
الإقامة
الجيزة
نقاط نودزاوي
168
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
احلي متعة مع زوجة جارك ولو محرومة وجوزها بليد في النيك ده بقا امتع حاجة هتكون معاك عروسه كل مرة تنام معاها

كمل يامعلم
 
J

jane

سكساوي شايف نفسة
عضو
إنضم
9 نوفمبر 2022
المشاركات
85
مستوى التفاعل
29
نقاط نودزاوي
15
الجنس
أنثي
الدولة
USA
توجه جنسي
انجذب للذكور
غير متاح
رووووعه
حاولت اعد كام مرة جارتك جاتها الرعشه
و ظليت امص فى كسها حتى انها جابت شهوتها اكثر من خمس مرات وكمان بعدها خمسه كمان
يمكن ده كتير شويه عمره ما حصل معايا
ايه رايكم
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

أعلى