اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة

قصص سكس قصيرة سمير بينيك بنته المراهقة فيفي الممحونة والنور مقطوع. (1 مشاهد )

الزبير هاني

الزبير هاني

سكساوي بريمو
عضو
إنضم
15 فبراير 2023
المشاركات
148
مستوى التفاعل
276
العمر
28
الإقامة
Egypt 🇪🇬
نقاط نودزاوي
4,154
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
كانت فيفي 18 سنه هي الإبنة الوحيدة لسمير وزوجته حنان.
وكانت فيفي طالبة ثانوي دلوعه وشقيه، وذات أنوثة طاغية، وجسم رائع فتان يذيب الحجر، وفائقة الجمال، ناعمة كالحرير، خفيفة الروح كالفراشة، باسمة ضحوكة كشروق الشمس، وتبدو دائماً أكبر من سنها لإنوثتها الطاغية وجمالها وصوتها الحنون الذي يقطر سخونة ودلع وشقاوة.
كل شئ فيها جذاب.. أنوثتها، جمالها، جسمها ، صوتها ، نعومتها، لبسها الذي يكشف دائماً أكثر مما يستر، ويكشف مفاتنها الجذابة من جسمها الأبيض الحريري، شفتاها الكنزيتين ، خدودها الوردية ، شعرها الأسود الطويل، صدرها وبزازها المنجاويه ذات الحلمات الوردية النافرة، وسطها وخصرها النحيل، سوتها الطرية، كسها الرائع اللين الذي يشبه ثمرة مانجا مستوية كلما إرتشفت منه عسلاً أفرز شهداً أحلى وأطعم، هذا الكس ذو الشفرات البارزة يتوسطهم بظر كسها البارز والموحوح دائماً.... وطيزها الملبن ذات فلقتين تفوق كُرتين من الذبدة البلدي وفخادها المرمرية البيضاء.
وكانت فيفي تلبس في البيت هوت شورت مع هاف بادي حمالات ووقت النوم أو قبل النوم بقليل تلبس قمصان نوم خفيفة وشفافة قصيرة جداً واحيانا بدون سنتيان.
وكانت أمها حنان إمرأة نكدية متسلطة وسيئة الطباع ولم يتحمل سمير تعدد مشاكلها فطلقها وتركت حنان البيت لتعيش مع أمها المُسنه في محافظة أخرى.
وفَضَلت إبنتهم فيفي أن تعيش مع أبيها في القاهرة حتى لا تفقد المدرسة الأجنبية ومتعة النادي والاصدقاء والفسح، وهي كانت بينها وبين نفسها تحب وتميل وتنجذب إلي أبيها أكتر من أمها النكدية، ولخفة دمه ووسامته وحنانه وتدليله ودلعه لها، وكانت ترى فيه الأب والأخ والصديق والحبيب وفارس الأحلام، وكم حلمت به في منامها وهو يشبعها حب وعشق وشهوه، لدرجة حلمها بممارسة الجنس مع أبيها في منامها أكتر من مرة وتقوم من النوم تجد كلوتها رطباً من ماء شهوتها.
لدرجة أنها كانت بتغِير على أبوها من أمها.
ولما أمها إطلقت كان ذلك منذ حوالي سنه يعني فيفي كانت قد تعدت ال 17 سنه وكانت أنسة مُزه مكتملة الأنوثة... وبعد طلاق أمها وجدت أن البيت فضي عليها هي وأبوها الرجل الناضج الوسيم الحنون صاحب ال 40 عاماً وأنه صار متفرغاً لها وإعتبرته الفريسة الذي فازت به لتحقق أحلامها وتحقق متعتها معه وتوهب له جسدها المثير لإشباع رغباتها وشهوتها المتأججة.
وإستخدمت في ذلك كل أسلحتها الأنثوية لإغراءه من ملابس مثيرة في البيت تذيب الحجر ومن كلامها معاه بمرقعه وبوس وأحضان وتحرشاتها به خلال جلوسها بجانبه ولزقها فخادها الملبن العارية بفخاده وأثناء ما تصحيه من نومه بالبوس واللمسات الحنينه على وجهه وصدره العاري والتلصص عليه وهو بيستحما، وكان سمير أبوها بيعتبر كل دي تصرفات بنت مراهقة عاديه وكان دائماً يحاول أن يبعد فكرة الإشتهاء الجنسي من أفكاره رغم انه كان بينه وبين نفسه بيشتهيها كأنثى من تكرار تصرفاتها معه والتي كان بيتجاوب معها أحياناً ولكن بحدود ، وذلك لحرمانه من الممارسة الجنسية بعد طلاقها لزوجته.
وبعد مرور عدة أشهر من المعاناة الجنسية لهما هما الإتنين كانوا قاعدين يتفرجوا على التليفزيون.
وسمير أبوها بيحب يكون في البيت براحته ولابس بوكسر أو شورت قصير جدا فقط وصدره المُشعر العاري يغري أي أنثى ولو حتى كانت بنته ، وهو الرجل الأربعيني ذو الجسم الرياضي والشهواني جنسياً دائماً.
وهي كانت لازقة فخادها الملبن في فخاده وراميه راسها على كتفه وبتنزلها شوية على صدره العاري، وكانت من شوية أخدت شاور ووضعت مكياج خفيف يُبرز أنوثتها وتعطرت ببرفان حريمي سكسي أوي وكعادتها في لبس البيت (بس زودتها وولعتها شوية) لِبست قميص نوم ضيق وقصير بحمالات مثير جدا أسود خفيف وشفاف جدأ وتحته طقم سكسي ومثير كلوت وسنتيان أحمر داكن تحت الإسود بيكون مولع نار أووووووووف على منظرها.
وكان القميص مرفوع في الثلث العلوي لفخادها.... وفضلت على وضعها ده ورفعت راسها شويه ولفتها ناحية أبوها فشاف جمالها المثير ومعظم بزازها مكشوفين وجسمها زي مايكون كتلة من الملبن المدهون بالقشطه وقالت بمرقعة وصوت ممحون : لو سمحت يا حبيبي إلعبلي شوية في شعري.. وضمها أبوها في حضنه وكان جسمها كله سخن ومولع من الشهوه وبدأ يدغدغ بصوابعه بحنيه في شعرها.
وبعد شويه من التحسيس والإثارة قامت فيفي وقالت له: ميرسي يا أحن وأحلى بابا في الدنيا كلها يا عُمري أنا هدخل انام تصبح على خير يا روحي 😋 وراحت بيساه على خده بلبونه وعلوقيه أنثويه.
أبوها رغم إنه بيعرف يتحكم في نفسه كان في حالة يُرثى لها من الهيجان والإثارة من كلامها ولبسها العريان وحركاتها.
وقال لها بصوت مبحوح : وإنتي من أهله يا حبيبتي.... وضربها ضربة خفيفه بإيده على طيزها وهي بتهزها أُدامه بدلع ومياصة.
وصرخت براحة : أأأي وجعتني يا حبيبي يا مجرم يا بابا 😋🔥
أووووووووووف على ده منظر.
وكان أبوها هايج أوي ولما دخلت أوضتها هو بدأ يلعب في زبه اللي واقف زي الحديد... وبعد خمس دقايق النور قطع فجأه وفيفي خافت وإترعبت في أوضتها وصرخت وهي على السرير.
فيفي : آآآآآآه إلحقني يا بابا إلحقني.
أبوها قام بسرعة وجري لأوضتها وقعد جنبها على سريرها وخدها في حضنه عشان يهديها ويطمنها وهي خايفه وبتصرخ وبدأت تهدى وحست بسخونة جسم أبوها وهيجانه وهي في حضنه فلزقت فيه أكتر بدلع ومياصه ورفعت فخادها على فخده وقميصها إترفع لفوق لحد كلوتها وفخادها المثيرة الملبن كلها إتعرت وهي قاعدة هايجة وممحونه أوي 🔥 في حضنه.
وفتح أبوها نور كشاف الموبايل .
أووووووووووف يا نهار أبيض على منظرها جسمها الأبيض المثير إللي بينور لوحده ويخلي أجدع زب ينزل لوحده قبل ما يلمسها.. أووووووووووف.🔥وقالها : نامي وإطمني نور الكشاف هيونسك وانا في الأوضة بتاعتي جنبك إندهي عليا لو عايزه حاجه.
فيفي راحت ماسكه فيه أوي بشهوه 🔥💋 وبتبوس في رقبته وصدره وتقوله : نعم يا روحي تنام فين.. أنا مرعوبه وإستحالة أنام لوحدي الليلة دي أنا مش هنام غير معاك وفي حضنك يا سي بابا... إنت عايزني أنام مع العفاريت.. طول مالنور مقطوع إنت مش هتتحرك من جنبي يا حبيبي 😋 فطبطب على ضهرها وقالها : إنتي تأمري يا أحلى فيفي في الدنيا كلها.
وباسها في خدها بحنيه وضمها أوي لصدره وهي دخلت في حضنه أوي🔥 بشهوه ونزلت بوس💋🔥في خدوده ورقبته وصدره. وقالتله : ضمني أوي يا حبيبي وحسسني بحنانك يا روحي 😋 أنا مرعوبة أوي يا بابا وجسمي كله بيترعش لو سمحت دلكهولي بإيدك الحنينه يا حبيبي 😋 رد عليها بالعافيه : نامي وارتاحي على ضهرك وسيبيلي نفسك... نامت على ضهرها بشرمطة وقالت له : أنا كلي ليك خد راحتك يا حبيبي.
وكل منهما نسي إنهم أب وبنته وبيفكروا بس في إنهم فحل شهواني وأنثى من نار هايجة موحوحه ومولعه.... ووصلوا مع بعض لمرحلة اللا عوده. 😋 🔥
وبدأ أبوها في تدليك رجولها وركبتها ووصل لفخادها وبيدلكهم بحنيه وطريقة سكسية ويسحب بإيديه لفوق شوية شوية.
وفيفي بتعض على شفايفها من الإثارة والهيجان والمتعة وبتتنهد بصوت واطي وممحون : آآآآآآه... أحححححح... آآآآآآه... وتحك فخادها في بعضهم براحه وكسها بينزل عسله من الهيجان وكلوتها ظهر عليه البلل.. وقلعت القميص وفضلت بالكلوت والستيان فقط عشان أبوها ياخد راحته في التدليك.
وأبوها لما وصلت إيديه تحت كسها بالظبط همس لها : لو الحته دي بتوجعك أدلكهالك بلساني أحسن.
فأشارت له براسها وهي بتعض على شفايفها وهمست له: آآآآآآه.. ياريت يا حبيبي بس براحه شوية 😋 أحححححح عشان الحته دي بتحرقني أوي يا روحي أحححححح.
فنزل أبوها بلسانه بيدغدغ كسها من فوق الكلوت المبلول من عسل كسها الموحوح وراح بشفايفه ساحب الكلوت لتحت وقلعهولها وهي ساعدته برفع جسمها شوية وظهر كسها الملبن المنفوخ وبزرها المولع واقف من شدة الهيجان ودفن أبوها سمير راسه بين فخادها يمص ويشفط عسل شهوتها من كسها الملبن المنفوخ وبزرها المولع واقف من شدة الهيجان ودفن أبوها سمير راسه بين فخادها ونزل لحس ومص في كسها وبيشفط عسل أحلى وأطعم من الشهد... ورفع إيديه لبزازها يقفش فيهم وقلعها السنتيان ومسك بزازها من الحلمات اللي كانت واقفه وبارزه أوي 🔥 وهي كانت بتصرخ من الشهوه وتقول : أحححححح آآآآآآه آآآآآآه براحه يا حبيبي على بزي شويه كده بيوجعني ومدت إيديها وقلعت أبوها البوكسر ومسكت زبه الضخم وبتحسس على راسه الحمرا العريضة وهي هايجة وممحونه أوي. أبوها عدل من وضعه وبيمص ويلحس ويشفط كسها ببوقه وزبه ناحية وشها على وضع 69 وفيفي خدت زبه بين شفايفها تمصه بجنون وشهوه وكأنها هتبلعه ..
وبعد شويه من المتعة والإثارة والمليطه طلعت زبه من بوقها وشاورت لأبوها بمحن على كسها.
أبوها حط زبه على كسها من بره وبيفرشه وبيدخله ويخرجه براحة بين فخادها تحت كسها وهي بتتلوى تحته وبتصرخ من الشهوه وتقول : أحححححح آآآآآآه وراحت ماسكه زبه بإيدها وحطته على كسها وصرخت : آآآآآآه دخله كله هنا يا حبيبي.. أحححححح دخلوووو يا حبيبي... ريحني.. هموت... مش قادره أحححححح آآآآآآه ريحنيييي أووووووووووف 🔥
وفي لحظة واحده ومن شدة هيجانهم هما الإتنين وزب أبوها الهايج وواقف زي الحديد وسوائل شهوة كسها التي تتدفق ومغرقة كسها و فخادها... فإنزلق زبه في كسها وتحول أبوها الي ثور هائج يدك حصون كسها بلا رحمه.
وفيفي رفعت وسطها وجذبت جسمه بكل طاقتها عليها أححححححح فإنزلق زب أبوها في كسها بفعل إثارتهم وهياجنهم هما الإثنين وسوائل كسها المتدفقة، فإنزلق زبه في كسها وتحول أبوها الي ثور هائج يدك حصون كسها بلا رحمه.
وفيفي رفعت وسطها وجذبت جسمه بكل طاقتها عليها أححححححح.
وكان كسها سخن مولع وناعم ومخملي كالقطيفة الناعمة وهو حس إن زبه زاد عرض راسه جوه كسها وقبضت عليه بكسها وبتتلوى تحته زي الأفعى وكسها لم يتوقف عن قدف عسله.
ولم يتوقفوا هما الإثنين عن مص الشفايف ومص ولحس بززازها الطرية الناعمة وحكهم وفركهم بشعر صدر سمير أبوها الزبير.
وحوطت ضهره بفخادها حتى لا يفلت زبه من كسها ثانية واحدة وهو بيحركه للخارج وجوه كسها عشان يهيجها اكتر وبإيده شغال لعب وبعبصه في طيزها الطرية الملبن من ورا وإختلط صراخها أووووووووف مع صوت أنفاسهم هما الإثنين مع كل أححححححح وآآآآآآآآآآآه و أوووووووووووف مع الصوت الممتع الرائع لتفريغ الهواء من حركة زبه جوه كسها .
هو رفع جسمه شوية من غير ما يطلع زبه من كسها و قعد وخدها على حجره وهي في حضنه وخلاها ترفع وتنزل نفسها على زبه بمساعدته والوضع ده كان بيهيجها ويمتعها أوي .
فضلوا كده قرب الساعة ولما هو حس إنها خلاص مش قادرة فنيمها ونام فوقيها وزبه كل ده بيرزع في كسها ولما حس إنه قرب ينزل ضمها وحضنها جامد أوي وخد شفايفها في شفايفه وهي حضنته جامد من فوق ولفت فخادها على ضهره وقام بحشر زبه كله أوي في كسها ومسك طيزها أوي من تحت أوووووووووففف و في لحظة واحدة هما جابوا في وقت واحد وإختلط لبن زبه مع عسل كسها ليروي عطش كسها وإشتياقهم لبعض....
وهي من شدة المتعة والهيجان صرخت : أحححححح.. أحححححح... ناااار أووووووووووف آآآآآآه.
وخدها في حضنه وهما عريانين وطبعا ماخرجش زبه من كسها إلا بعد وقت طويل ..😋 🔥
وبعد ما فاقوا من نشوة المتعة تصنعت العياط وعملت نفسها ندمانه إن أبوها فتحها وزودت من دموعها ودخلت في حضنه أوي وكلامها كله بصوت واطي كالهمس وبتقرب من شفايفه بشفايفها وهي بتتكلم وكأنها بتوشوشه وبيسمعها ببوقه وبتقوله : كده يا بابا فتحتني وضيعتني.
سمير أبوها مسح دموعها بإيده وخدها في حضنه اوي اوي وهما عريانين وزبه بدأ ينتصب تاني وقال لها : خلاص يا حبيبتي متقلقيش نفسك مفيش مشكلة خالص وقبل ما تتجوزي نعملك العملية اللازمة لإصلاح الموضوع ده بس مفيش داعي تجيبي سيرة لأي مخلوق ولا حتى ماما أو حتى البنات صاحباتك..
هي فرحت أوي وعرفت إنها كده صارت شرموطة أبوها رسمي وبرعايته وهو الرجل الفحل الوسيم الشهواني وصارت اللبوه الخاصة بزب أبوها .... وطبعت بوسه سخنه ومثيرة بنت متناكه بشفايفها على شفايفه وجسمها كله في حضنه وزبه واقف وبيتراقص على باب كسها وبين فخادها وحلمات بزازها السخنه مدفونه في شعر صدر أبوها المثير وبإيده شغال تقفيش في فلقتي طيزها الملبن من ورا وصوابعه شغالين بعبصة في نص فتحة طيزها المولعه.... وراحت فيفي وهي في حضنه لفت بجسمها وبقا ضهرها في وش أبوها وخدت إيديه وحطتهم على بزازها ومسكت زبه وحطته على باب طيزها وزقت نفسها لورا أوي وراح أبوها راشق زبه كله في طيزها راح قالبها على بطنها وهو فوقيها بينيكها في طيزها الملبن وهي بتتأوه وبتأن أوي أوي آآآآآآه... أحححححح آآآآآآه أووووووووووف من شدة الهيجان وإيدي أبوها بين حلمات بزازها وكسها الموحوح وفخاده محوطة فخادها المهلبيه وشفايفه بتقطع شفايفها بوس بهيحان أوي أوي ورقبتها وودانها وجسمها كله.. وبعد وقت طويل لما خلاص طيزها إتهرت وفشخ طيزها نيك رفع نفسه شوية وقلب جسمها ونيمها على ضهرها ورجع ينيكها بعنف وبشهوه مجنونه في كسها ويهري جسمها كله تحسيس وتقفيش ولحس ومص ودغدغه وهي متجاوبه معاه اوي وكأنها لبوه محترفة نيك.
ولما فيفي حسيت إن أبوها قرب بنزل في كسها تاني فمسكت بزازها ولحست بصوابعها من بينهم وشاورت على بين بزازها .
ففهم أبوها وطلع زبه من كسها وقعد على بطنها بحنيه وحط زبه بين بزازها وهي ضمت بزازها بإيديها وهو شغال نيك رايح جاي في بزازها نص ساعة ومن الإثارة قذف زبه كمية مهولة من اللبن على صدرها ورقبتها وطار على وشها وشعرها فإلتهمت فيفي زب ابوها بين شفايفها مص بشهوه ورغبه وبجنون..
وبعد شوية زبه وقف تاني أكتر من الأول وهو تحول الي فحل شهواني وكأنه شاب عشريني وسحب زبه من بوقها وحشره مره واحده في كسها وهي بتصرخ ومولعه وموحوحه أوي أوي ورزعها في كسها المره دي زوبر سخن أوي وبشهوه لما كانت خلاص هتموت وكأن داس عليها لوري مش زب أبوها..... هههههههه... هههههههه وإستمروا كده نيك ومليطه من العشا لقرب طلوع الشمس.
وخدها في حضنه وهي ماسكه زبه وناموا لبعد الضهر بسبب تعبهم من المليطة الجنسية طول الليل لفيفي الدلوعة المثيرة تحت زب أبوها معشوقها حبيبها سمير الزبير.
ولما صحيوا خدها أبوها على الحمام وإستحموا مع بعض وطبعاً قعدها على زبه في البانيو وناكها في طيزها احلى نيك..
وكل منهم لف جسمه ببشكير حمام واتغدوا وقعدوا يتفرجوا على التلفزيون بس طبعاً مقضينها بوس واحضان وتقفيش وهي على فخاده في حجره.
و دي كانت بداية علاقتهم الجنسية الكاملة التي إستمرت دون إنقطاع للآن 🔥😋
وإستمر إستمتاع سمير الزبير بجسم إبنته المثيرة الدلوعه فيفي وإستمتاع فيفي بزب أبوها حبيبها وراوي عطش كسها .
❤️❤️🔥😋💋❤️❤️



IMG
IMG
IMG
IMG
IMG
IMG
IMG
 
  • أعجبني
التفاعلات: محمدالعنتيل22 و Mando2020
medo65462

medo65462

سكساوي بادئ الطريق
عضو
إنضم
20 يوليو 2023
المشاركات
17
مستوى التفاعل
14
نقاط نودزاوي
53
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
..
 
  • أعجبني
التفاعلات: الزبير هاني

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

أعلى