اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة

قصص سكس قصيرة شمس الزناتى (1 مشاهد )

T

tez zanya

سكساوي متقحرط
عضو
نقاط نودزاوي
611
توجه جنسي
ثنائي الميل
غير متاح
انا شمس بشتغل تاجر بصل ثروتى اكتر من ٥٠ مليون جنيه جمعتهم من تجارة البصل والطماطم والخيار عندى شلة صحاب بس جدعان اوى بنحضر افراح ونقعد على قهاوى البت بتاعتى اسمها كله وبدلعها تمر كله اصلها بتتعاطى كله من وهى فى الاعدادى ابوها عم الشيخ عتمان عايش فى الارياف فى قرية من الصعيد اهل البلد بتاعته لما عرفوا ان بنته هتتجوز تاجر بصل بقوا بيحسدوه على النعمة اللى هيبقى فيها رحت اتقدم ليهم وفرحوا بينا وكتبنا الكتاب وعمل اجدع حظ اتعمل ف خط الصعيد كله بعد الفرح لقيت عم الشيخ عتمان ومعاه اخوه المعلم برعى واقفين وقاللى ياشمس ياولدى انت وصحابك رقصتم وولعتم الفرح والبلد كلها انبهرت بطيازكم لف ياشمس ياولدى عايز انيكك انا واهى برعى قلتله انت تؤمر ياعمى من زمان نفسى اجرب الزبر الصعيدى اصلى اتخنقت من زبار بحرى ولفيت لقيت الشيخ عتمان مركب صاروخ بدل زبره رشقه بوحشيه مفرطه بقيت بمص لبرعى وعتمان بيرزع لحد ماجابهم لقيت الشيخ عتمان قاللى انا عايز انيك صاحبك سيد سبرتو فناديت ليه قالوا الشيخ عتمان عايز انيكك ياسيد ياولدى قام سبرتو قالوا مش هينفع طيزى مليانه فنيك ياعم الشيخ عتمان اصلى بنضفها بالفنيك والسبرتو بعد النيك قالوا خلاص برعى ينيكك برعى نيمه وشنيره نيك وفحت وبقى اهل البلد بينيكو شمس ورجالته ومعاهم المطاريد وعاش شمس فى سعاده وفرح مع اهل القريه الطيبين

• مضحك
  • أعجبني
التفاعلات: barbarossa و الفهد الهايج
ا

الفهد الهايج

سكساوي بادئ الطريق
عضو
نقاط نودزاوي
133
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح