قائمة
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
أبرز الأعضاء
المحل
شرح نظام النقاط
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
اهلا بك في منتديات نودزاوي
إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة
تسجيل الدخول
تسجيل
مجلة نودزاوي
المنتديات
القسم العام
مواضيع عامة غير جنسية
صباح اليقين
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="Ms roony" data-source="post: 479978" data-attributes="member: 118589"><p style="text-align: center"><strong><span style="color: rgb(250, 197, 28)"><span style="font-size: 18px">وشوش صحيت بتسعي للي وراها </span></span></strong></p> <p style="text-align: center"><span style="color: rgb(250, 197, 28)"><span style="font-size: 18px"><strong>اطفال علي مدارسهم </strong></span></span></p> <p style="text-align: center"><span style="color: rgb(250, 197, 28)"><span style="font-size: 18px"><strong>امهااات اللي تروح شغلها و اللي بتجري توصل ولادها مدارسهم و اللي بتروح السوق عشان حاجة البيت و تعمل احلي حاجه لبيتها </strong></span></span></p> <p style="text-align: center"><span style="color: rgb(250, 197, 28)"><span style="font-size: 18px"><strong>و رجاله اللي بتسعي لاكل عيشها و تتحمل هموم اليوم عشان بس تشوف ضحكه او حتي ابتسامة رضا علي اطفاله اللي هما كل فرحته بالدنيا </strong></span></span></p> <p style="text-align: center"><span style="color: rgb(250, 197, 28)"><span style="font-size: 18px"><strong>و بنت جميله عايزه تنزل جري عشان تقابل حبيبها ماهو اصل بيحضرو يبنوا حياتهم و مستقبلهم </strong></span></span></p> <p style="text-align: center"><span style="color: rgb(250, 197, 28)"><span style="font-size: 18px"><strong>و شب كل همه يكون نفسه و حياته عشان حبيبته مستنياه يقولها انا جي اتقدم </strong></span></span></p> <p style="text-align: center"><span style="font-size: 18px"><strong></strong></span></p> <p style="text-align: center"><span style="font-size: 18px"><strong><span style="color: rgb(209, 72, 65)">حياه مليانه مواقف و تفاصيل لكل الناس </span></strong></span></p> <p style="text-align: center"><span style="color: rgb(209, 72, 65)"><span style="font-size: 18px"><strong>كله عنده اللي شايله و ماشي بيه </strong></span></span></p> <p style="text-align: center"><span style="color: rgb(209, 72, 65)"><span style="font-size: 18px"><strong>في اللي بيكمل و بيقدر </strong></span></span></p> <p style="text-align: center"><span style="color: rgb(209, 72, 65)"><span style="font-size: 18px"><strong>و في اللي بيغلبه يأسه و ضغط الدنيا </strong></span></span></p> <p style="text-align: center"><span style="font-size: 18px"><strong><span style="color: rgb(65, 168, 95)">يقين و ابتسامه كلمتين ابسط من بعض بس تفاصيلهم تحل كل الامور </span></strong></span></p> <p style="text-align: center"><span style="font-size: 18px"><strong></strong></span></p> <p style="text-align: center"><strong><span style="font-size: 18px">صباحكم دايما ليكم مش عليكم </span></strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ms roony, post: 479978, member: 118589"] [CENTER][B][COLOR=rgb(250, 197, 28)][SIZE=5]وشوش صحيت بتسعي للي وراها [/SIZE][/COLOR][/B] [COLOR=rgb(250, 197, 28)][SIZE=5][B]اطفال علي مدارسهم امهااات اللي تروح شغلها و اللي بتجري توصل ولادها مدارسهم و اللي بتروح السوق عشان حاجة البيت و تعمل احلي حاجه لبيتها و رجاله اللي بتسعي لاكل عيشها و تتحمل هموم اليوم عشان بس تشوف ضحكه او حتي ابتسامة رضا علي اطفاله اللي هما كل فرحته بالدنيا و بنت جميله عايزه تنزل جري عشان تقابل حبيبها ماهو اصل بيحضرو يبنوا حياتهم و مستقبلهم و شب كل همه يكون نفسه و حياته عشان حبيبته مستنياه يقولها انا جي اتقدم [/B][/SIZE][/COLOR] [SIZE=5][B] [COLOR=rgb(209, 72, 65)]حياه مليانه مواقف و تفاصيل لكل الناس [/COLOR][/B][/SIZE] [COLOR=rgb(209, 72, 65)][SIZE=5][B]كله عنده اللي شايله و ماشي بيه في اللي بيكمل و بيقدر و في اللي بيغلبه يأسه و ضغط الدنيا [/B][/SIZE][/COLOR] [SIZE=5][B][COLOR=rgb(65, 168, 95)]يقين و ابتسامه كلمتين ابسط من بعض بس تفاصيلهم تحل كل الامور [/COLOR] [/B][/SIZE] [B][SIZE=5]صباحكم دايما ليكم مش عليكم [/SIZE][/B][/CENTER] [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
رد
المنتديات
القسم العام
مواضيع عامة غير جنسية
صباح اليقين
أعلى