اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة

طلب ضروري لو سمحتوا (1 مشاهد )

غ

غدر الناس

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
153
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
انا بجد بقيت تعبان جدا معدش قادر استحمل خلاص تعبت نفسي أمارس سكس انا بحب كل حاجه ممكن ابقى سالب بنوتي خاضع خول كلب خدام و ممكن ابقى موجب جاد فحل و برضوا بحب الديرتي على حسب كل حد بيحب اي نفسي في واحدة او زوجين او واحد سنجل حد منهم يفهمني و يمارس معايا و زي ما هايمتعني هامتعه او امتعها او امتعههم معنديش مانع في اي حاجه حتى لو هاتناك من ستات او قدامهم او حتى يتعمل عليا حفله سواء ولا او بنات بس ارتاح انا ناااار من قدام و ورا تعبت اوووووي
ارجوكي او ارجوك نفسي ارتاح وعندي كيك ممكن نتكلم عليه وعلي فكره زبري برضو حلو و بعرف انيك

• محزن
التفاعلات: سيف بتار
ا

ارفعلي رجل مرتك

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
9
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
لو مراتك معاك اجي انيكك

ا

الفارس العربي

سكساوي بادئ الطريق
عضو
نقاط نودزاوي
0
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
لو أنت متزوج انيكك أنت ومراتك وامتعكم

leo_salzar

leo_salzar

سكساوي متقحرط
عضو
نقاط نودزاوي
1
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
الناس الغبيه اللي بتقول لو أنت متزوج انيكك أنت ومراتك .. ما الراجل بيقول نفسه يمارس الجنس ويجرب 😀 ؟؟ ياشوية كلاون منك له

والاجابة على سؤال صاحب الموضوع .. انت عندك بس كبت جنسي بسبب كثرة الافلام وتنوع ميولها وقراءة قصص فبقيت مشتاق للجنس ايا كان نوعه .. عامل زي شخص بيتفرج على ناس بتاكل من اصناف كتيره ومن كتر جوعه هيموت ويأكل كله

وعشان اساعدك في ده اهتم بمظهرك كويس وشكل جسمك ونظافتك الشخصيه البنت بتحب اللي يهتم بنفسه وتقيل

غ

غدر الناس

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
153
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
الناس الغبيه اللي بتقول لو أنت متزوج انيكك أنت ومراتك .. ما الراجل بيقول نفسه يمارس الجنس ويجرب 😀 ؟؟ ياشوية كلاون منك له

والاجابة على سؤال صاحب الموضوع .. انت عندك بس كبت جنسي بسبب كثرة الافلام وتنوع ميولها وقراءة قصص فبقيت مشتاق للجنس ايا كان نوعه .. عامل زي شخص بيتفرج على ناس بتاكل من اصناف كتيره ومن كتر جوعه هيموت ويأكل كله

وعشان اساعدك في ده اهتم بمظهرك كويس وشكل جسمك ونظافتك الشخصيه البنت بتحب اللي يهتم بنفسه وتقيل
مهتم بدرجة كبيره جدا اه مش ١٠٠٪ بس مهتم بنسبه فوق ٩٠٪

غ

غدر الناس

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
153
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح

بس برضو مش قادر

Medoo11

Medoo11

سكساوي متقحرط
عضو
نقاط نودزاوي
0
غير متاح
تعال ندردش

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

أعلى