اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة

فضفضه عاوز انيك 🥵 مفحل اوي 😈🥵 (1 مشاهد )

خ

خرمان نيك

سكساوي شايف نفسة
عضو
نقاط نودزاوي
361
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
جماعه انا حيحان اوي و هايج علي طول وزبري كبير و غير دا كلو لسه 19 سنه ونفسي انيك وديما بهيج علي اي بنت و خصوصا لو كانت لابسه ضيق او مثلا حصل موقف جنسي او حت شوفت بنت بتكلم ولد وكدا وخصوصا ان انا سنجل .. غير دا كلو ان انا بضرب عشره كتير ولمه بنزل بنزل لبن كتير اوي اوي .. محتاج اي بنت تكون ليا او نكون صحاب او حت تكون نفسها تتدلع وف سريه بس انا تعب اوي و تعبان اوي حت لمه ببطل ببطل وبرجع اكتر من الاول بكتير اوي و عملت كل الحلول الي تخليني ابطل ضرب عشره الا اني مثلا اجيبهم علي حد او وحده تجيبهملي او انيك .. وانا بجد بحس نفسي فحل اوي وخرمان وعاوز امسك اي وحده اقفش فيها حت لو كانت اصغر مني بمراحل او اكبر مني بمراحل .. مع العلم ان انا بتفرج علي سكس كتير وكمان في ناس بتقول ان السكس كدب و بتاع بس هو حقيقي دا غير ان بشوف سكس مصري ف لو الاجنبي مش حقيقي يبقا المصري حقيقي .. كمان انا لمه بنزل لبن بتخيل اي بنت شوفتها ان فشخها و سعات بجيبهم علي اي وحده معديه اشوفها و اضربها عليها هي و معديه + بع م بجيبهم زبري بيفضل كبير ومنتصب و كمان بجيبهم اكتر من مره في نفس الوقت و اليوم😶
و دي اول مره انزل فيها بوست في مواقع +18 🥵

• أعجبني
التفاعلات: zebgamed
hot dura

hot dura

سكساوي بادئ الطريق
عضو
نقاط نودزاوي
187
توجه جنسي
ثنائي الميل
غير متاح