اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة

فضفضه قرفت من نفسي (1 مشاهد )

Taha s Edriss

Taha s Edriss

سكساوي متقحرط
عضو
نقاط نودزاوي
0
غير متاح
قرفت من نفسي ومن حياتي بسبب العادة السرية انا شخص مش اجتماعي بحب العزله وكمان عايش لوحدي شغال في الملابس والشغل معايا مريح بنزل يومين شغل بس في الاسبوع اجيب مصاريفي وباقي الايام مفيش شغل دورت ع شغل باقي الايام ما لقيتش حاجه تناسبني لان اغلب الشغل محتاج تنزل فيه كل يوم يعني هضطر اسيب شغل الملابس وانا مش هقدر اسيب شغلي الاساسي لاني حابب شغلي بلالضافه ان يومي بيعمل حوالي 1000 جنية وطبعا مستحيل الاقي الاجر ده في اي شغل بره فمبرضاش بالشغل ف عندي وقت فراغ كبير وللاسف وقت الفراغ بستغلة في العادة السرية يوميا بعد ما بخلص بستحقر نفسي وبندم اني عملت كدة وبقول اخر مرة وعمري ما هعملها تاني بس بعد دقايق اضعف وارجع من تاني اعملها انا مش راضي ابدا عن نفسي علشان بعصي **** سعات اهون ع نفسي واقول ما انا برفض اعمل علاقات مع بنات خوفا من **** وخوفا من انها تترضلي في عيلتي ف بصبر نفسي لاكن عارف ان ده مش مبرر خايف اموت وانا علي ***** وطبعا الجواز تكاليفه عالية وانا مش قادر ماديا اتجوز مش عارف اعمل اي

• أعجبني
التفاعلات: Tough و الخديوي😎🔥
G

Golden

سكساوي بادئ الطريق
عضو
نقاط نودزاوي
0
توجه جنسي
ثنائي الميل
غير متاح
الحل في ايدك علشان عندك وقت فراغ كبير فبتعمل كدا حاول تشغل وقتك بأي حاجه ومتعطيش لنفسك الفرصه بالخلوه مع نفسك

(Ahmed zidan) Yoyo alix

(Ahmed zidan) Yoyo alix

Neswangy Premium
عضو
الموقع الالكتروني
xhamster.com
نقاط نودزاوي
1,100
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
لازم حاجه تشغل وقتك اشترك في جيم يعم ومنه هتتعرف علي ناس نضيفه

Taha s Edriss

Taha s Edriss

سكساوي متقحرط
عضو
نقاط نودزاوي
0
غير متاح
الحل في ايدك علشان عندك وقت فراغ كبير فبتعمل كدا حاول تشغل وقتك بأي حاجه ومتعطيش لنفسك الفرصه بالخلوه مع نفسك
اشغل وقتي ب اي انا عايش لوحدي وانت فاهم طبيعه المعيشة في القاهرة لا انت تعرف حد ولا حد يعرفك والشغل لاهي معارفك مفيش حد فاضي لحد

Taha s Edriss

Taha s Edriss

سكساوي متقحرط
عضو
نقاط نودزاوي
0
غير متاح
لازم حاجه تشغل وقتك اشترك في جيم يعم ومنه هتتعرف علي ناس نضيفه
عملت كده فعلا رحت دفعت اشتراك شهري وما رحتش من بعدها لاني حسيت ان جسمي مكسر من بعدها ده بالاضافه حتي لو كنت استمريت في الجيم ف اخره ساعه كل يوم يعني برضوا عندي وقت فراغ كتير وللاسف انا بقيت مدمن للعادة السريه

Tough

Tough

سكساوي متقحرط
عضو
نقاط نودزاوي
0
غير متاح
يا صديقي الموضوع جدا صعب لازم تكون قوي وتشغل وقتك صدقني الكلام الكثير ما راح يفيدك اذا ما عندك نية حقيقية ان تنقذ نفسك من هذا المرض الذي سيدمر حياتك

اكثر الحلول نجاحا الزواج وكثرة ذكر **** تعالى واشغال الوقت بالنافع والصيام

Taha s Edriss

Taha s Edriss

سكساوي متقحرط
عضو
نقاط نودزاوي
0
غير متاح
يا صديقي الموضوع جدا صعب لازم تكون قوي وتشغل وقتك صدقني الكلام الكثير ما راح يفيدك اذا ما عندك نية حقيقية ان تنقذ نفسك من هذا المرض الذي سيدمر حياتك

اكثر الحلول نجاحا الزواج وكثرة ذكر **** تعالى واشغال الوقت بالنافع والصيام
الموضوع فعلا صعب وانا بحاول ابعد نفسي عن البيت قدر الامكان بالنسبة للجواز ف انا غير قادر ماديا يعني الجواز عايش تكاليف كتيره وانا في الوقت الحالي ممعيش انا فعلا قرفان من نفسي وحاولت الاقي حل وصل بيا الامر اني بحثت علي جروبات الفيس عن واحده ترضي تتجوزني بدون مهر ودهب يعني نكتب الكتاب وتعيش معايا وانا اتكفل بكافه مصاريف البيت وللاسف ملقتش

Tough

Tough

سكساوي متقحرط
عضو
نقاط نودزاوي
0
غير متاح
الموضوع فعلا صعب وانا بحاول ابعد نفسي عن البيت قدر الامكان بالنسبة للجواز ف انا غير قادر ماديا يعني الجواز عايش تكاليف كتيره وانا في الوقت الحالي ممعيش انا فعلا قرفان من نفسي وحاولت الاقي حل وصل بيا الامر اني بحثت علي جروبات الفيس عن واحده ترضي تتجوزني بدون مهر ودهب يعني نكتب الكتاب وتعيش معايا وانا اتكفل بكافه مصاريف البيت وللاسف ملقتش
ابحث عن زواج مؤقت بدون تكاليف والتزامات

aisasad78

aisasad78

سكساوي متقحرط
عضو
نقاط نودزاوي
13
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
ياحبيبي انت بتقول بتشتغل يومين في الاسبوع اليوم بالف اجنيه بلاش يبقو يوميين وخليهم اربعه او خمسه وهيبقي معاك حوالي 15 الف في الشهر يعنى تقدر تتجوز وتفتح بيت وتشتري عربيه يعني متقولش تكاليف

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

أعلى