اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة

متسلسلة قصتي مع جارتي (عدد المشاهدين 4)

العاشق❤

العاشق❤

سكساوي بادئ الطريق
عضو
إنضم
18 يونيو 2024
المشاركات
9
مستوى التفاعل
9
الإقامة
مصر
نقاط نودزاوي
207
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
انا محمد عندي 25و جارتي ام مصطفي عندها 40سنه او اكبر شوي اول شئ الاسامي المذكوره كلها غير حقيقيه جارتي ام مصطفي عليها جسم صاروخ بزاز وسط و طريه و جوز طياز حاجه كدا كيرڤي و اللي يشوفها ميقولش عليها اكبر من اربعين ب العكس ناس كتير بتفتكر ان هيا في اواخر العشرينات او بدايه التلاتينات المهم بدأت القصه ان هيا دايما بتجيلنا البيت و بتقعد مع والدتي او والدتي بتروحلها و من فتره جوزها سافر احد دول الخليج فكانت لما تنزل تقولي تعال وصلني او روح معايا و بقيت فعلا قريب منها اوي لدرجه ان هيا بقت بتحكيلي كل اسرارها و بقينا اوقات بنسهر مع بعض اما عندها في البيت او عندي ف البيت 😘و في يوم كانت امي في بيت جدي و هتقدي اليوم كله هناك ف جارتي ام مصطفي او خلينا نقولها سوسن طلبتني اجيبلها طلبات و فعلا روحت جبتيلها الطلبات و جيت انزل علشان ارجع البيت هيا اتمسكت بيا علشان اقعد و اتغدا معاها و بصراحه انا مكنتش بسيب فرصه املي عيني منها و من جمالها و خصوصا ان لبسها قدامي كل بيتي قدامي 😘دخلت قعدت معاها و قعدت تتكلم معايا و عن مشاكلها و بصراحه انا مكنتش مركز معاها😂انا كنت مركز مع صدرها اللي قاعد بيرقص جوا و هيا شايفه عيني هتطلع عليه و مكنش ليها اي رد فعل و وسط شويه كلام هجمت علي شفايفها و قعدت اكل فيهم و هيا تحاول تزق و انا لازق فيهامش بتحرك و تقول عيب يا ابني انا اكبر منك انا بعتبرك ابني و انا ولاا هنا لغايه م خلاص استسلمت و بقت بتتفاعل معايا في البوسه و غيبنا في بوسه طوييله و بعدين بدأت اقلعها واحده واحده لغايه لما بقت ملط قدامي عيني شافت جسم يادين اميي حاجه مفيش منها اتنين بز ابيض ملبن و كسها الوردي المنفوخ و انا شفت صدرها مسكته محلتهوش و هيا قلعتني البنطلون و مسكت زبي اللي كان هيفرتك الشورت وقعدت تلعب فيه و بعدين رجعت لشفايفها و رجعنا لبوسه اطول من الاوله و ايدي علي كسها و هيا ايدها ماسكه زبي و مش حالين بعض و بعدين اخدت زبي بين شفايفها و قعدت تمص فيه و انا مسكت كسها😘بقينا في وضع 69لغايه م هاجت اوي و بدأت تزوم و تصرخ اااااه اححححح اااااه كسيي نكيني وانا ولا كإني سامع حاجه بعدين شيلتها و دخلت بيها الاوضه
نكمل الجزء الجاي +اسف لو اسلوبي مش كويس بس في تطور في المستقبل +القصه حقيقيه فعلا
 
  • أعجبني
التفاعلات: الزبير هاني
ج

جو النياك

سكساوي شايف نفسة
عضو
إنضم
16 يونيو 2024
المشاركات
85
مستوى التفاعل
24
نقاط نودزاوي
464
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
ثنائي الميل
غير متاح
انا محمد عندي 25و جارتي ام مصطفي عندها 40سنه او اكبر شوي اول شئ الاسامي المذكوره كلها غير حقيقيه جارتي ام مصطفي عليها جسم صاروخ بزاز وسط و طريه و جوز طياز حاجه كدا كيرڤي و اللي يشوفها ميقولش عليها اكبر من اربعين ب العكس ناس كتير بتفتكر ان هيا في اواخر العشرينات او بدايه التلاتينات المهم بدأت القصه ان هيا دايما بتجيلنا البيت و بتقعد مع والدتي او والدتي بتروحلها و من فتره جوزها سافر احد دول الخليج فكانت لما تنزل تقولي تعال وصلني او روح معايا و بقيت فعلا قريب منها اوي لدرجه ان هيا بقت بتحكيلي كل اسرارها و بقينا اوقات بنسهر مع بعض اما عندها في البيت او عندي ف البيت 😘و في يوم كانت امي في بيت جدي و هتقدي اليوم كله هناك ف جارتي ام مصطفي او خلينا نقولها سوسن طلبتني اجيبلها طلبات و فعلا روحت جبتيلها الطلبات و جيت انزل علشان ارجع البيت هيا اتمسكت بيا علشان اقعد و اتغدا معاها و بصراحه انا مكنتش بسيب فرصه املي عيني منها و من جمالها و خصوصا ان لبسها قدامي كل بيتي قدامي 😘دخلت قعدت معاها و قعدت تتكلم معايا و عن مشاكلها و بصراحه انا مكنتش مركز معاها😂انا كنت مركز مع صدرها اللي قاعد بيرقص جوا و هيا شايفه عيني هتطلع عليه و مكنش ليها اي رد فعل و وسط شويه كلام هجمت علي شفايفها و قعدت اكل فيهم و هيا تحاول تزق و انا لازق فيهامش بتحرك و تقول عيب يا ابني انا اكبر منك انا بعتبرك ابني و انا ولاا هنا لغايه م خلاص استسلمت و بقت بتتفاعل معايا في البوسه و غيبنا في بوسه طوييله و بعدين بدأت اقلعها واحده واحده لغايه لما بقت ملط قدامي عيني شافت جسم يادين اميي حاجه مفيش منها اتنين بز ابيض ملبن و كسها الوردي المنفوخ و انا شفت صدرها مسكته محلتهوش و هيا قلعتني البنطلون و مسكت زبي اللي كان هيفرتك الشورت وقعدت تلعب فيه و بعدين رجعت لشفايفها و رجعنا لبوسه اطول من الاوله و ايدي علي كسها و هيا ايدها ماسكه زبي و مش حالين بعض و بعدين اخدت زبي بين شفايفها و قعدت تمص فيه و انا مسكت كسها😘بقينا في وضع 69لغايه م هاجت اوي و بدأت تزوم و تصرخ اااااه اححححح اااااه كسيي نكيني وانا ولا كإني سامع حاجه بعدين شيلتها و دخلت بيها الاوضه
نكمل الجزء الجاي +اسف لو اسلوبي مش كويس بس في تطور في المستقبل +القصه حقيقيه فعلا
العاشق❤كمل بداية حلوه
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

أعلى