اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة

قصص سكس شواذ والمثليين والشيميل قصه حياه رامي عنيفه من اولها لاخرها (1 مشاهد )

ر

رامي مراد

سكساوي مبتدأ
عضو
نقاط نودزاوي
0
توجه جنسي
انجذب للذكور
غير متاح
انا رامي عندي 35 سنه من وانا صغير و بابا كان بيكرهني مش عارف ليه و كان بيتحجج علي شان يزعقلي او يضربني فا انا كمان كرهتو وجه يوم و ازا عندي 14 سنه امي ماتت وبعد ما ماتت بشهر واحد اتجوز واحده ارمله وعندها ابنها عندو 15 سنه اسمو مراد انا و مراد نمنا في اوضه وحده و كان عندنا كمبيوتر و ايامها مكنش في نت كتير بس كان في مجلات و شرائط كان مراد بيجيب المجلات و الشرائط الي عليها السكس و يشغلها في الاوضه في يوم كان بابا و مراتو مسافرين دخلت علي مراد لقوتو بيضرب عشره علي فيلم سكس و فارش حواليه المجلات هو اتخض و غطا نفسو

مراد: مش تخبط قبل ما تخش يا حيوان

رامي: و اخبط ليه ده اوضتي اصلا

مراد : عايز ايه اصلا من الاوضه

رامي : عايز انام

مراد: اتخمد

انا كنت متعود انام بالبكسر بس فا قلعت اودامو عادي بس و انا بقلع البنطلون البوكسر اتقلع نصو و بان نص طيزي وهو كان بيبص علي فيلم و فجئه بص عليه و جابهم و انا مخدتش بالي اصلا فا نمت عادي و عدا اليوم بعدها بيومين انا نايم عادي لقيط ايد بتحسس علي طيزي صحيت لقيو قلع ملط و مقلعني البكسر يعني انا كمان عرايان

رامي : انت بتعمل ايه يا خول

مراد: زي ما انت شايف...اصل المجلات و الشرايط الي كنت مستلفهم رجعتهم و مفيش حاجا اضرب عليها قول اضرب عليك

رامي: ابعد يا شرموط من هنا

مراد : خلاص سبني بس 5 دقائق اجبهم و اقوم

رامي بيزقو : قوم ياض

مراد حضنو جامد و بيحك ززبرو في بين فلقتين طيزو علي الخرم

مراد: خلاص قربت(بييجي جنب ودن رامي و يقول) اححححح و بيجيب لبنو علي خرم رامي

رامي : ياعيل يا شرموط

مراد : هو انا كنت عملت ايه لده كلو انا بس هجت عليك و حكيت فيك يعني منكتكش يعني انا لسه شريف يعني

و فضلو يتخانقو و عدا اليوم و التاني و جه ابو رامي و ام مراد ومن السفر و دخلو الاوضه وكده وبعد سنه في الاجازه ام مراد خلفت ولدين و هما مكنش معاهم فلوس تكفي خصوصا ان الدكتور قال لام مراد انها تجيب مرضعه علي شان هي مش هتقدر ترضع الاتنين وطبعا فلوس المرضعه كتير و المدارس و البيت فا قررو يخلو رامي و مراد يشتغلو في الاجازه فا رامي راح يشتغل عند ميكانيكي

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

أعلى