قائمة
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
أبرز الأعضاء
المحل
شرح نظام النقاط
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
اهلا بك في منتديات نودزاوي
إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة
تسجيل الدخول
تسجيل
مجلة نودزاوي
المنتديات
القسم العام
فضفضة الأعضاء
كوميدي من باب الهزار
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="شمس النهار" data-source="post: 1131400" data-attributes="member: 190393"><p>🤡 مـلحمة: عناتيل الورق.. و "الفاشوش" في السرير 🤡</p><p>يا شماتة أبلة طازة فيكم يا "عناتيل" آخر زمن.. الواحد من دول تلاقيه بره البيت صوته يهد حيطان، وشايل السـبحة وبـ يـرسم الوقار، ولو اتكلم عن الفحولة يـخـلي النسوان تـتـغـمى من الهيبة.. يـدخل البيت بـ "شـنباته" اللي واقف عليها الـصقر، وأول ما الـسـت تـلبس القميص وتـفتح الـسـتـارة، تـلاقي الـسبع بـقى "كتكوت مبلول"..</p><p>يـعمل فيها "عنتر" وهو لسه بـ يـقـلع الـشراب، ويـفضل يـوصف في زبـه اللي بـ يـهد الجبال، وأول ما اللـحم يـلمس اللـحم، و",الست" تـفـتح لـه بـوابـة الـمـتـعة وتـستنى "الـرزع" اللي بـ يـهز العضم، تـلاقي الـفحل بـدأ يـنـهج وكأنه طالع مطلع السيدة عائشة.. بـالـظبط "ثـلاث خـبطات" والـرابعة بـ تـكون "كـارثة"، الـسـيد "عنتيل" بـ يـغـرق في شـبـر مـيـة، ويـرمـي بـ لـبـنه الـخفيف كأنه بـ يـطفي سـيجارة، ويـقـلب على ضهره ويـقول بـ كل بـرود: "شـفتي يا ولية الفـحولة بـتـعمل إيه؟"..</p><p>فـحولة إيه يا "أبو نـفـسة قـصـيرة"؟ ده الـسـت لسه بـتـقول يا هادي، و"كسها" مـلحـقـش يـسخن، وإنت نـزلت لـبـنك وجـريت تـنـام وتـشخر.. والـلـه يا رجالة "الفاشوش"، الـوحدة فيكم تـستاهل "طـرحة" مـش شـنبات، والـعـنتيل بـجـد هو اللي يـرزع لـ حـد ما الـسـت تـقول "حـرمت"، مـش اللي يـرمي الـبـيـاض ويـهـرب بـ الـعـياض!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="شمس النهار, post: 1131400, member: 190393"] 🤡 مـلحمة: عناتيل الورق.. و "الفاشوش" في السرير 🤡 يا شماتة أبلة طازة فيكم يا "عناتيل" آخر زمن.. الواحد من دول تلاقيه بره البيت صوته يهد حيطان، وشايل السـبحة وبـ يـرسم الوقار، ولو اتكلم عن الفحولة يـخـلي النسوان تـتـغـمى من الهيبة.. يـدخل البيت بـ "شـنباته" اللي واقف عليها الـصقر، وأول ما الـسـت تـلبس القميص وتـفتح الـسـتـارة، تـلاقي الـسبع بـقى "كتكوت مبلول".. يـعمل فيها "عنتر" وهو لسه بـ يـقـلع الـشراب، ويـفضل يـوصف في زبـه اللي بـ يـهد الجبال، وأول ما اللـحم يـلمس اللـحم، و",الست" تـفـتح لـه بـوابـة الـمـتـعة وتـستنى "الـرزع" اللي بـ يـهز العضم، تـلاقي الـفحل بـدأ يـنـهج وكأنه طالع مطلع السيدة عائشة.. بـالـظبط "ثـلاث خـبطات" والـرابعة بـ تـكون "كـارثة"، الـسـيد "عنتيل" بـ يـغـرق في شـبـر مـيـة، ويـرمـي بـ لـبـنه الـخفيف كأنه بـ يـطفي سـيجارة، ويـقـلب على ضهره ويـقول بـ كل بـرود: "شـفتي يا ولية الفـحولة بـتـعمل إيه؟".. فـحولة إيه يا "أبو نـفـسة قـصـيرة"؟ ده الـسـت لسه بـتـقول يا هادي، و"كسها" مـلحـقـش يـسخن، وإنت نـزلت لـبـنك وجـريت تـنـام وتـشخر.. والـلـه يا رجالة "الفاشوش"، الـوحدة فيكم تـستاهل "طـرحة" مـش شـنبات، والـعـنتيل بـجـد هو اللي يـرزع لـ حـد ما الـسـت تـقول "حـرمت"، مـش اللي يـرمي الـبـيـاض ويـهـرب بـ الـعـياض! [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
رد
المنتديات
القسم العام
فضفضة الأعضاء
كوميدي من باب الهزار
أعلى