قائمة
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
أبرز الأعضاء
المحل
شرح نظام النقاط
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
اهلا بك في منتديات نودزاوي
إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة
تسجيل الدخول
تسجيل
مجلة نودزاوي
المنتديات
القسم العام
فضفضة الأعضاء
لية البنات
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="المظبر" data-source="post: 474644" data-attributes="member: 117470"><p>امبارح كنت فى الوضة بضرب عشرة فيكم اللى يعرفنى او لا ليا اخت اسمها فريدة انا وهى زى بعض فى كل حاجة لحد ماوصلنا الكلية بقينا بنغامر و نعمل كل حاجة مع بعض زى بنشوف طياز بعض بسوف كسها بتشوفنى بعمل حمام اخر مرة مسكت بتاعى وانا بطرطر و كانت فرحانه بس امبارح وانا بضرب عشرة استغربت ان هى فى نفس الوقت كانت بتضرب سبعة و نص و دة لاحظتو لما جاتلى الاوضة و بعدين مخبطتش دخلت على طول انا طبعا بتاعى كان واقف بس اتكسفت هى عادى حتى قالتلى خف شوية يا هايج بضحكة شراميط كنت عايز طريقة منكم اهيجها ازاى</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="المظبر, post: 474644, member: 117470"] امبارح كنت فى الوضة بضرب عشرة فيكم اللى يعرفنى او لا ليا اخت اسمها فريدة انا وهى زى بعض فى كل حاجة لحد ماوصلنا الكلية بقينا بنغامر و نعمل كل حاجة مع بعض زى بنشوف طياز بعض بسوف كسها بتشوفنى بعمل حمام اخر مرة مسكت بتاعى وانا بطرطر و كانت فرحانه بس امبارح وانا بضرب عشرة استغربت ان هى فى نفس الوقت كانت بتضرب سبعة و نص و دة لاحظتو لما جاتلى الاوضة و بعدين مخبطتش دخلت على طول انا طبعا بتاعى كان واقف بس اتكسفت هى عادى حتى قالتلى خف شوية يا هايج بضحكة شراميط كنت عايز طريقة منكم اهيجها ازاى [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
رد
المنتديات
القسم العام
فضفضة الأعضاء
لية البنات
أعلى