قائمة
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
أبرز الأعضاء
المحل
شرح نظام النقاط
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
اهلا بك في منتديات نودزاوي
إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة
تسجيل الدخول
تسجيل
مجلة نودزاوي
المنتديات
القسم العام
فضفضة الأعضاء
ليه البنات كده بجد
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="احذفه بعدين" data-source="post: 1224885" data-attributes="member: 211103"><p>ليه البنات كده كائنات غريبة فشخ يعني اعتقد لولا الحب والشهوة كنت هكسم تعاملي مع البنات بجد صنف غريب </p><p>يعني انا اهو كنت سعيد اني بدأت اتحسن واركز في حياتي واتقبل علاقتي بيكي المش مفهومة الهي عباره عن كام رسالة كل يومين الصبح واختفاء ( كانت بتكلمني تشارك حياتها وكله ولما ابعت ترد وكده وحتي وهي نازله كل ساعة بنكلم ) مقدر الظروف والحوارات بس متخشش تكلمني الهو كلمتين والساعة ٣ بعد الظهر تقولي هنام مكملتش تلت ساعة عايزه تهربي متكلميش اهربي بطريقة شيك حاجه خرا وبضان وتسأل نفسك طب ليه عملت ايه طب وصلت ليه لكده تدور مفيش هي رخامه بقي توحشك بجد لدرجة انك عشان هي مش بيفرق معاها بقيت مش بتهتم ومعتقدش انك بتعملي مع كل الناس كده سواء صحابك او صحباتك ايا كان حاجه خرا يعني كل الهو ما بتصدق تفوق وتركز في حياتك الهو استني اما اعشمك </p><p>صنف خرا بجد عايزينك يبقي قلبك ميت وتديهم مليون فرص وتصبر ويقلبوا عليك بمزاجهم يحنوا بمزاجهم </p><p></p><p>وفي شوية خولات وعلوق هما اولي بالكلام مني زبي يسطا انت وهو تعالي مصمص ياعم هتنبسط فشخ اطمن ياعم انا كده كده صاحي وبتحول للشخص الوسخ البحبه فاطمن هخليك تمصلي بروقان لو ملكش في المصمصه صدرلي دماغك عشان هنيكك في افكارك</p><p></p><p>عارف بقيت بكيف بالوجع ده الفي قلبي ده الهو عارف لما تبقي واخد رصاصة ومصاب ومتعصب فشخ ونازل مكمل حرب زي الوحوش بقيت وسعيد فشخ بإني برجع وبفوق وسعيد إني بتقدم في حياتي حتي لو ببطء </p><p></p><p>واه يسطا لسه بزعل وحزين ونفسي فيها فشخ بس هعمل ايه مش بإيدي بس كل البإيدي اني بكسم قلبي وافوق واكمل </p><p>واوقات بنهار واقوم هي ديه الحياة</p><p></p><p>ومازلت طماع وعايزها وبحبها فشخ ومفيش بعدها ولا هيبقي فيه وعايز اروح اشوفها ومش هنساها ولا حبي بيقل بس بردو افتكرت اني راجل مش عيل </p><p></p><p>صدعتكم وبراحتي </p><p>عشان أنا أحمد</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="احذفه بعدين, post: 1224885, member: 211103"] ليه البنات كده كائنات غريبة فشخ يعني اعتقد لولا الحب والشهوة كنت هكسم تعاملي مع البنات بجد صنف غريب يعني انا اهو كنت سعيد اني بدأت اتحسن واركز في حياتي واتقبل علاقتي بيكي المش مفهومة الهي عباره عن كام رسالة كل يومين الصبح واختفاء ( كانت بتكلمني تشارك حياتها وكله ولما ابعت ترد وكده وحتي وهي نازله كل ساعة بنكلم ) مقدر الظروف والحوارات بس متخشش تكلمني الهو كلمتين والساعة ٣ بعد الظهر تقولي هنام مكملتش تلت ساعة عايزه تهربي متكلميش اهربي بطريقة شيك حاجه خرا وبضان وتسأل نفسك طب ليه عملت ايه طب وصلت ليه لكده تدور مفيش هي رخامه بقي توحشك بجد لدرجة انك عشان هي مش بيفرق معاها بقيت مش بتهتم ومعتقدش انك بتعملي مع كل الناس كده سواء صحابك او صحباتك ايا كان حاجه خرا يعني كل الهو ما بتصدق تفوق وتركز في حياتك الهو استني اما اعشمك صنف خرا بجد عايزينك يبقي قلبك ميت وتديهم مليون فرص وتصبر ويقلبوا عليك بمزاجهم يحنوا بمزاجهم وفي شوية خولات وعلوق هما اولي بالكلام مني زبي يسطا انت وهو تعالي مصمص ياعم هتنبسط فشخ اطمن ياعم انا كده كده صاحي وبتحول للشخص الوسخ البحبه فاطمن هخليك تمصلي بروقان لو ملكش في المصمصه صدرلي دماغك عشان هنيكك في افكارك عارف بقيت بكيف بالوجع ده الفي قلبي ده الهو عارف لما تبقي واخد رصاصة ومصاب ومتعصب فشخ ونازل مكمل حرب زي الوحوش بقيت وسعيد فشخ بإني برجع وبفوق وسعيد إني بتقدم في حياتي حتي لو ببطء واه يسطا لسه بزعل وحزين ونفسي فيها فشخ بس هعمل ايه مش بإيدي بس كل البإيدي اني بكسم قلبي وافوق واكمل واوقات بنهار واقوم هي ديه الحياة ومازلت طماع وعايزها وبحبها فشخ ومفيش بعدها ولا هيبقي فيه وعايز اروح اشوفها ومش هنساها ولا حبي بيقل بس بردو افتكرت اني راجل مش عيل صدعتكم وبراحتي عشان أنا أحمد [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
رد
المنتديات
القسم العام
فضفضة الأعضاء
ليه البنات كده بجد
أعلى