اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة

قصص سكس مارست الجنس مع جارتي المثيره (1 مشاهد )

ع

عبده السكساوى

سكساوي مبتدأ
عضو
إنضم
16 فبراير 2022
المشاركات
4
مستوى التفاعل
11
نقاط نودزاوي
0
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
ثنائي الميل
غير متاح
قصص سكس جيران مارست الجنس مع جارتي المثيره تابع كيف اسطتعت ان انيكها , ابتدت حكايتي مع السكس الجامد و كيف مارسنا النيك الشديد انا و جارتي اللي كانت بتحب الزبر و النيك والشرمطة و هي شرموطتى و انا نيكتها يومها بقوة و خليت زبري يستمتع بجسمها السكسي و القصة حدثت عندما كنت فى ال 20 من عمرى . و كانت جارتى التى تسكن فى المنزل اللى امامنا كانت عندها 33 سنة لم تتزوج طويلة سمراء البشرة صدرها كبير و طيزها جميلة كانت تعيش فى شقة لوحدها فى بيت عائلة و كان لها محل ملابس داخلية حريمى و كانت تجمعها علاقة بوالدتي كنا زي الاخوات تقريبا كانت اذهب لها بعض المشاوير كانت تعتبرنى مثل ابنها . و فى يوم من الايام قالت لوالدتى ممكن اخد منك ابنك عشان يبات معايا فى الشقة عشان يصحى الصبح يوصلنى للموقف بتاع البلد عشان مسافرة قالتلها ولداتى ( ازاى اذا انتى تعيشين لوحدك ) قالت لها شقتى 3 غرف و حمام و مطبخ و صالة هنام انا فى اوضة و هو فى اوضة امى قالتلها مشي بس اساليه الاول. و لما اتت امى لى و شرحتلى الموضوع قلتلها اوك بس انا رايح لواحد صاحبى الصبح الساعة 12 الظهر قالتلى هى كده كده هتمشى الساعة 9 الصبح روح معاها و بعدين روح لصاحبك قولتلها مش بس انا كده هتعب بكرة و ما فكرت في البداة بحكاية النيك و سكس جامد مع جارتي قالتلى امي معلش انت عارف ان اخواتها فى البلد و هى هنا عشان كانت بتجيب بضاعة للمحل قعدت اتكلم انا و امى فى الموضوع ده اكتر من ساعة و بعدين قولتلها ماشى عديت على ياسمين فى المحل قفلت المحل و بعدين روحنا . اول ما دخلت كنت اريد ان ادخل الحمام دخلت و خرجت لقيتها مش فى الصالة ندهت عليها ردت قالتلى استريح على الكنبة عقبال ماغير ملابسى و اجى اوريك غرفتك قولتلها اوك قعدت اكثر من 10 دقايق و بعدين لقيت باب الغرف بيفتح لكى ارى ياسمين ترتدى سنتيال و قميص نوم احمر و عليهم روب اول مشوفت المنظر ده زبى وقف و فكرت في اجمد سكس و النيك و لقيت نفسى قعدت على الكنبة . و اول ما قعدت على الكنبة راحت جاية تقعد على رجلى و قعدت تبصلى و انا ابصلها و قالتلى انت كنت فين من زمان انا كنت مستنياك بفارغ الصبر و بعدين باستنى بوسة طويلة و بعدين قالتلى تعالى اوريك اوضتك . روحت انا و هى نشوف الوضة و قالتلى دى اوضتك قولتلها جميلة اووى وق ولتلها فين اوضتك قالتلى اللى انت فيها قولتلها ازاى قالتلى دى اوضتى انا و انت و السرير ده هنام عليه انا وانت و نمارس اجمد سكس و نتناك مع بعض .
و بعدت مقالتلى الكلمة دى بساتنى بوسة لقيتها حطيتت ايدها على زبرى لقيت نفسى تلقائى بفك رباط الروب و قالعتهو لها و بعدين قعدنا نمص فى شفات بعض و لقيتها قالعتلى التي شرت و بعدين البنطلون و البوكسر لقيت زبى طوله حوالى 17 سم و عاوز انيكها في اجمد سكس و اجرب حلاوة النيك معاها قعدت تمص في زبى و بيضاتى حوالى نصف ساعة و تقولى كل ده مانت كبرت اهوه اعتبرني الخدامة بتاعتك و امرنى ياسيدى روحت شاورت لها بايدى و قولتلها قوم اقفى قبل ماكمل الكلمة لقيتها قام روحت قولتلها ما تتحركيش روحت مقلعها القميص السكسى الاحمر و بعدين بوستها بوسة و هى متفاعلة معى في اجمد سكس و انا ببوسها فكيت زراير السنتيال و بعدين قولتلها اسبتى رحت نزعت السنيال من على صدرها لقيت اكبر بزاز شوفت في حياتي و مش هشوف زيها و عليهم حلمات حمراء جامدة و شهاتني اكثر على اجمد سكس و قلبي كان بيدق مليون نبضة في الدقيقية من الشهوة . و انا واقف مندهش روحت زقيتها على السرير و روحت نزلت على رجليها قعدت ابوس فيها لحد ما وصلت لكسها ( ملاحظة جارتي مكانش ترتدى كلوت ) قعدت الحس فى كس حوالى عشرة دقائق و هى على الاهات و تفرك فى بزازها الكبار و حلماتها . و بعدين طلعت على بطنها و ابوس فيها لحد ما وصلت لبزازها التى كانت متصلبة و حلماتها كانت منتصبة بشكل غريب في اجمد سكس و احلى نيك عشته في حياتي مع جارتي ام بزاز كبار و شرموطي اللبوة . و قعدت امص في بزازها اكتر من ربع ساعة لحد ما حسيت انها تطلعت لبن من بزازها و في الحقيقة بزازها ما كنتش ملبنة و بعدين قامت تمص فى زبى ليزيد انتصاب اكثر في سكس جامد و بعدين نيمتها على بطنها و فضلت انيك فى طيزها لحد ما احمرت و بعدين نيمتها على ظهرها و حطيت زبى فى كسها و بدات ادخل و اخرج فيه و راحت صرخت صرخة سكسية عالية اوي و بعدين خليت زبى فى كسها و ايدى تفرك بزازها و انا بمص شفايفها . و فضلنا على كدة لحد الساعة 4 الفجر و احنا في اجمل سكس و نيكتها من كسها و من طيزها الكبيره وفي كل مرة اجبهم انيكها مرة اخرى ثانى نمنا مع بعض صحيت الصبح الساعة 2 الظهرعلى الموبايل بتاعي امى كانت تتصل بى تسالنى قولتلها وصلتها و روحت لصاحبى لقيته فى المستشفى و احتمال ابات معاه انهارده لقيتها صحيت بعد المكالمة و قالتلى صباخ الخير يا حبيبي و بساتنى بوسه و قولتلها انت مشبعتيش من امبارح قالتلى انا مشبعش منك ابدا عشان انت حبيبى و سيدي و كل دنيتي عملت فيها راجل و قولتلها انت مشبعتيش من ليلة امبارح و لا لا لقيتها بساتنى بوسة و نزلت ايدها على زبري و قالتلى بصوت هادى لا لا قولتلها خلاص تعرف تعملى اكل و لا لا قالتلى انت تأمر يا حبيبي قلت لها انا داخل استحمي و افطر و بعدين محضرلك مفاجاه قالتلى ماشى يا حبيبي. و بعدين دخلت استحميت نص ساعة و خرجت لقيتها مجهزه الفطار و مجهزه نفسها عشان بعد الفطار نكمل نيك وجنس و انيكها مرة اخرى ثاني و لما فطرت قالتلى عايز حاجة تانى يا حبيبي قولتلها لا قالتلى طب ايه المفاجاة قولتلها هبات معاكى انهارده قالتلى مفاجاه جميلة تعالى بقا نكمل و دخلت الاوضة لقيتها لبسه نفس الروب بس عريانه ملط تحته و مشيت تانى يوم الصبح بعد ما قضيت يومين كانو افضل يومين فى عمرى و بقينا كل اسبوع نقضي يومين مع بعض لحد ما اتجوزت فى سن الاربعين يعنى 7 سنين متعة ونيك مع واحده لبوة شرموطه تحب النيك و الزبر و الحقيقه تعلمت معنى النيك والسكس و دقت حلاوه الكس و الطيز و مارست احلي سكس في حياتى و دلوقت كلما اتذكرتها اضرب على ذكرياتها العشرات و انا اتخيل نفسي انيكها.
 
  • أحببته
  • أعجبني
التفاعلات: Mohamed24, نسوانجى ثلاثينى, Abo zed و شخص آخر
ElMokh

ElMokh

سكساوي خبرة
عضو
إنضم
27 نوفمبر 2021
المشاركات
603
مستوى التفاعل
1,135
الإقامة
Cairo
نقاط نودزاوي
280
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
ما احلاها خطفه
 
Abo zed

Abo zed

سكساوي شايف نفسة
عضو
إنضم
18 فبراير 2022
المشاركات
82
مستوى التفاعل
60
الإقامة
الاسكندرية
نقاط نودزاوي
4
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
جميلة مشكور
 
G

Gamal samy

سكساوي بادئ الطريق
عضو
إنضم
20 فبراير 2022
المشاركات
11
مستوى التفاعل
5
نقاط نودزاوي
2
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
ثنائي الميل
غير متاح
ن

نسوانجى ثلاثينى

سكساوي شايف نفسة
عضو
إنضم
9 فبراير 2022
المشاركات
87
مستوى التفاعل
46
العمر
41
الإقامة
المنوفيه
نقاط نودزاوي
6
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

أعلى