قائمة
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
أبرز الأعضاء
المحل
شرح نظام النقاط
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
اهلا بك في منتديات نودزاوي
إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة
تسجيل الدخول
تسجيل
مجلة نودزاوي
المنتديات
أقسام مدمجة
صور ونقاشات المحارم والتحرر والدياثة
مراتى واحنا مخطوبين
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="KHALED_ZOBRATO" data-source="post: 921928" data-attributes="member: 82059"><p><strong><span style="color: rgb(247, 218, 100)"><span style="font-size: 22px">روحت اعدى عليها نروح سوا صحابتها قالتلى فى المخزن بتجيب حاجة </span></span></strong></p><p><span style="color: rgb(247, 218, 100)"><span style="font-size: 22px"><strong>روحت قعدت على قهوة ادام المحل لاقيتها جايه هى وصاحب المحل </strong></span></span></p><p><span style="color: rgb(247, 218, 100)"><span style="font-size: 22px"><strong>لحد ما جت ماشية حاسبت القهوجى ومشيت ندهت عليها لاقيت شفايفها حمرا ومورمة من كتر المص والبوس </strong></span></span></p><p><span style="color: rgb(247, 218, 100)"><span style="font-size: 22px"><strong>بقولها كنتى فين قالت كنت انا وصاحبتى فى المخزن بنجيب شغل </strong></span></span></p><p><span style="color: rgb(247, 218, 100)"><span style="font-size: 22px"><strong>وساعات كنت استنا على القهوة ومالقهاش معدية </strong></span></span></p><p><span style="color: rgb(247, 218, 100)"><span style="font-size: 22px"><strong>اكلمها تقولى روحت </strong></span></span></p><p><span style="color: rgb(247, 218, 100)"><span style="font-size: 22px"><strong>لما اروح اكلمها اقولها مش متفقين اعدى عليكى تقولى نسيت اصل صاحب الشغل وصلنى </strong></span></span></p><p><strong><span style="color: rgb(247, 218, 100)"><span style="font-size: 22px">كنت هاتجنن واسيبها بس بحبها ... ولما دخلت عالم التحرر بفتكر المواقف دى بهييج اوى</span></span></strong></p><p></p><p></p><p><a href="https://freeimage.host/i/fJGvakB" target="_blank"><img src="https://iili.io/fJGvakB.md.jpg" alt="fJGvakB.md.jpg" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " style="" /></a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KHALED_ZOBRATO, post: 921928, member: 82059"] [B][COLOR=rgb(247, 218, 100)][SIZE=6]روحت اعدى عليها نروح سوا صحابتها قالتلى فى المخزن بتجيب حاجة [/SIZE][/COLOR][/B] [COLOR=rgb(247, 218, 100)][SIZE=6][B]روحت قعدت على قهوة ادام المحل لاقيتها جايه هى وصاحب المحل لحد ما جت ماشية حاسبت القهوجى ومشيت ندهت عليها لاقيت شفايفها حمرا ومورمة من كتر المص والبوس بقولها كنتى فين قالت كنت انا وصاحبتى فى المخزن بنجيب شغل وساعات كنت استنا على القهوة ومالقهاش معدية اكلمها تقولى روحت لما اروح اكلمها اقولها مش متفقين اعدى عليكى تقولى نسيت اصل صاحب الشغل وصلنى [/B][/SIZE][/COLOR] [B][COLOR=rgb(247, 218, 100)][SIZE=6]كنت هاتجنن واسيبها بس بحبها ... ولما دخلت عالم التحرر بفتكر المواقف دى بهييج اوى[/SIZE][/COLOR][/B] [URL='https://freeimage.host/i/fJGvakB'][IMG alt="fJGvakB.md.jpg"]https://iili.io/fJGvakB.md.jpg[/IMG][/URL] [B][COLOR=rgb(247, 218, 100)][SIZE=6] [/SIZE][/COLOR][/B] [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
رد
المنتديات
أقسام مدمجة
صور ونقاشات المحارم والتحرر والدياثة
مراتى واحنا مخطوبين
أعلى