اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة

فضفضه مرات جاري (1 مشاهد )

• بادئ الموضوع هايج نار
  • تاريخ البدء
ه

هايج نار

سكساوي بادئ الطريق
عضو
نقاط نودزاوي
0
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
انا عندي 24 سنة و مرات جاري عندها 22 سنة و لما تيجي تمشي في الشراع مش بنزل عيني من عليها و من على جسمها الجامد و بزازها الكبار و هي بتاخد بالها من كده و جوزها بيضربها و بيتخانقو كتير و انا عاوز ادخل معاها دخلة الحنية و الحب و ان انتي خسارة فيه و عاوز انيكها رأيكو ايه

• أعجبني
التفاعلات: banoty bb و Bebo Tigher
Bebo Tigher

Bebo Tigher

سكساوي خبرة
عضو
نقاط نودزاوي
25
توجه جنسي
ثنائي الميل
غير متاح
لو علي رأينا الناس كلها هتقولك سيبك منها علشان المشاكل

احمد ٩٨

احمد ٩٨

سكساوي متقحرط
عضو
نقاط نودزاوي
4
توجه جنسي
ثنائي الميل
غير متاح
انا عندي 24 سنة و مرات جاري عندها 22 سنة و لما تيجي تمشي في الشراع مش بنزل عيني من عليها و من على جسمها الجامد و بزازها الكبار و هي بتاخد بالها من كده و جوزها بيضربها و بيتخانقو كتير و انا عاوز ادخل معاها دخلة الحنية و الحب و ان انتي خسارة فيه و عاوز انيكها رأيكو ايه
انت عايز تركب دي ولا عايز تركب بنت خالك ؟؟ ارسالك ع حل

ب

باشا مصر 132

ضيف
غير متاح
خش دخله حنيه بس براحه مثلا انا اسف انى ادخل بس انا سمعتكوا امباراح بتتخانقوا .
انتى صعبانه عليا
كده يعنى

B

bigteto

سكساوي مخضرم
عضو
نقاط نودزاوي
366
غير متاح
ياعم هى اشتكتلك ماهو بيضربها بدراه وبيصالحها ببتاعه

• مضحك
التفاعلات: Mahmoudjj
ندي علي

ندي علي

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
214
توجه جنسي
ثنائي الميل
غير متاح
ايه المبرر إن بينهم مشاكل إنها تكون سهلة ما عادي ممكن يكون في مشاكل لكن استحالة تعمل تصرف زي ده الخيانة مش زرار بندوس عليه وقت ما نحب طبع الخيانه موجود في ناس وناس وممكن هي نوع الناس الي مهمها حصل معاها عمرها ما تخون جوزها .. طبعا انا مش بقفلها بوشك لكن علشان متتعشمش وخلاص

اوزيل

اوزيل

سكساوي شايف نفسة
عضو
نقاط نودزاوي
6
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
بص مش كل حاجه نيك نيك الاهم من انك تدخل لبنت انا عاوز انييكك انك تدخلها كصديق وحد بيهتم بيهتم بيها مش علشان جسمها لا علشان هو بيراعي مشاعرها ومش عايز يشوفها زعلانه وبعد ما بتعمل كدا هي بتطمن ليك وتقدر تفتح علاقه معاها ولو معملتش علاقه معاها اديك كسبتها كصديقه مقربه ليك وبتتكلم معاها براحتك
دا الاصح والانسب لكل علاقه متمشيش بتفكير زبك ماشي بتفكير عقلك هتكسبك متزعلش زي الناس الشايله ازبارها علي كتافها

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

أعلى