اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة

نقاش مرات خالي تعاملها اختلف .. اتعامل ازاي (1 مشاهد )

S

sky Monir

سكساوي بادئ الطريق
عضو
نقاط نودزاوي
1
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
لاحظت مرات خالي في اخر مرة جت عندنا جت قعدت جنبي و احنا بناكل فضلت تمشي قدمها فوق قدمي بالراحة .. ولما بروح عندها بتلبس لبس ضيق اوي و بتفضل تهتم بيا .. هل ده طبيعي ؟ و مش متاكد اذا كانت عايزة علاقة فعلا ولا ده صدفة .. اتعامل معاها ازاي ؟

• أعجبني
التفاعلات: Os Os و Bebo Tigher
ElMokh

ElMokh

سكساوي خبرة
عضو
نقاط نودزاوي
280
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
استهبل زيها

Bebo Tigher

Bebo Tigher

سكساوي خبرة
عضو
نقاط نودزاوي
25
توجه جنسي
ثنائي الميل
غير متاح
يا باشا واضحه انها عاوزاك.
الحل انك تكلمها نت او فون و الكلام يجيب بعضه واحده واحده . مش عاوز تتغاشم بس في نفس الوقت لازم تبدأ. هزر انت معاها و قولها خالي عامل معاكي ايه. يا بخت خالي . نفسي اتجوز واحده زيك كده يعني

رامي12

رامي12

سكساوي شايف نفسة
عضو
نقاط نودزاوي
4
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
نفس حالك و مش متاكد هل ابادرها و كيف انيكها اول مرة و خايف تصرخ او شيئ ههه

G

Gmin

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
16
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
لاحظت مرات خالي في اخر مرة جت عندنا جت قعدت جنبي و احنا بناكل فضلت تمشي قدمها فوق قدمي بالراحة .. ولما بروح عندها بتلبس لبس ضيق اوي و بتفضل تهتم بيا .. هل ده طبيعي ؟ و مش متاكد اذا كانت عايزة علاقة فعلا ولا ده صدفة .. اتعامل معاها ازاي ؟
ولا ولا ولا بلاش هبل وخراب بيوت متشيلش مخك وتحط زوبرك مكانة يمكن متهيألك من الهيجان وحتي لو قصدها متهببش حاجة بلاش غشم تعبان اوي شوفلك واحدة شمال وفك عن نفسيتك لو هوا واجعك اوي

• أعجبني
التفاعلات: $$$ و الجنتل الجنتل
رامي12

رامي12

سكساوي شايف نفسة
عضو
نقاط نودزاوي
4
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
ولا ولا ولا بلاش هبل وخراب بيوت متشيلش مخك وتحط زوبرك مكانة يمكن متهيألك من الهيجان وحتي لو قصدها متهببش حاجة بلاش غشم تعبان اوي شوفلك واحدة شمال وفك عن نفسيتك لو هوا واجعك اوي
خالتو تشتهيه انت ايش دخلك

G

Gmin

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
16
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
خالتو تشتهيه انت ايش دخلك
هوا كلة شايل مخة وحاطط زوبرة مكان راسة لية ولية اصلا يفتح باب لعلاقة حتدمر علاقتة باهلة وتخرب بيت خالة وبيتة بالتبعية دة الموضوع كلة عشر دقائق تعبينة مضاقتش الدنيا ولا الستات خلصت من الكون بعد ما حيخلص وتروح الشهوة حيندم وحيحس باللي عملة

• أعجبني
التفاعلات: $$$ و الجنتل الجنتل
رامي12

رامي12

سكساوي شايف نفسة
عضو
نقاط نودزاوي
4
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
هوا كلة شايل مخة وحاطط زوبرة مكان راسة لية ولية اصلا يفتح باب لعلاقة حتدمر علاقتة باهلة وتخرب بيت خالة وبيتة بالتبعية دة الموضوع كلة عشر دقائق تعبينة مضاقتش الدنيا ولا الستات خلصت من الكون بعد ما حيخلص وتروح الشهوة حيندم وحيحس باللي عملة
انا خالتي تفعل معي نفس الشي و الصراحة ايلي فاهمه انها تشتهي انيكها و قريبا راح تفعل ذالك ليش راح تدمر احنا راح تبرد شهوتنا تجاه بعض فقط و لا شي اكثر و اصلا مو صحي تبقى عازب طول حياتك 😂

G

Gmin

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
16
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
انا خالتي تفعل معي نفس الشي و الصراحة ايلي فاهمه انها تشتهي انيكها و قريبا راح تفعل ذالك ليش راح تدمر احنا راح تبرد شهوتنا تجاه بعض فقط و لا شي اكثر و اصلا مو صحي تبقى عازب طول حياتك 😂
بص عشان انتا شكلك اندر ايدج والافلام السكس مدمرة دماغك ٣اماكن تبعد عنها لما تحب متبقاش عازب😉 البيت -السكن- الشغل لأن أي واحدة فيهم حتبقي كارثة وسمعة وسخة عنك مش حترتاح لما الناس تبصلك القصة دي عايز واحدة النت موجود والشمال موجود عايز مكان يبقي فندق او في العربية لو عندك انما تطفي شهوتها وانك هرقل وفاشخ الواقع وانتا اخر زوبر عالارض والكلام الاهبل دة مش كدة ممكن بس بتسخنك عشان تحس انها مرغوبة أو بس بتخلي جوزها يغير وبتلعب بيك فكر فكر فكر

🔥 Mido 🔥

🔥 Mido 🔥

سكساوي شايف نفسة
عضو
نقاط نودزاوي
71
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
هزر معاها بالايد وقرب منها يعني الزق فيها لو تجاوبت معاك يبقا مبروك عليك لو متجاوبتش قولها بهزر عادي

رامي12

رامي12

سكساوي شايف نفسة
عضو
نقاط نودزاوي
4
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
بص عشان انتا شكلك اندر ايدج والافلام السكس مدمرة دماغك ٣اماكن تبعد عنها لما تحب متبقاش عازب😉 البيت -السكن- الشغل لأن أي واحدة فيهم حتبقي كارثة وسمعة وسخة عنك مش حترتاح لما الناس تبصلك القصة دي عايز واحدة النت موجود والشمال موجود عايز مكان يبقي فندق او في العربية لو عندك انما تطفي شهوتها وانك هرقل وفاشخ الواقع وانتا اخر زوبر عالارض والكلام الاهبل دة مش كدة ممكن بس بتسخنك عشان تحس انها مرغوبة أو بس بتخلي جوزها يغير وبتلعب بيك فكر فكر فكر
لا يا ولد مش مدمن اباحيات مثلك و انت تقول هذا الكلام و كانك عندك فتاة الانو لو عندك مارح تجي هون وتعمل نفسك داعية 🤥
اولا هي زوجها مش هون يغيب الأشهر ثانيا انت اصلا عمر خالتك ولا بنت بصتلك يا غيور الان انقلع عن وجهي 😂🙋

رامي12

رامي12

سكساوي شايف نفسة
عضو
نقاط نودزاوي
4
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
هزر معاها بالايد وقرب منها يعني الزق فيها لو تجاوبت معاك يبقا مبروك عليك لو متجاوبتش قولها بهزر عادي
راح تتجاوب اكيد الأمهات ممحونة مثل خالتي و عن تجربة 😘

🔥 Mido 🔥

🔥 Mido 🔥

سكساوي شايف نفسة
عضو
نقاط نودزاوي
71
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
G

Gmin

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
16
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
لا يا ولد مش مدمن اباحيات مثلك و انت تقول هذا الكلام و كانك عندك فتاة الانو لو عندك مارح تجي هون وتعمل نفسك داعية 🤥
اولا هي زوجها مش هون يغيب الأشهر ثانيا انت اصلا عمر خالتك ولا بنت بصتلك يا غيور الان ا

اولا هي زوجها مش هون يغيب الأشهر ثانيا انت اصلا عمر خالتك ولا بنت بصتلك يا غيور الان انقلع عن وجهي 😂🙋
لا فية اللي تبصلي بس باجي اتفرج علي الهبل اللي زيك يا للي مش لاقي كلية غير خالتك😂

رامي12

رامي12

سكساوي شايف نفسة
عضو
نقاط نودزاوي
4
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
لا فية اللي تبصلي بس باجي اتفرج علي الهبل اللي زيك يا للي مش لاقي كلية غير خالتك😂
انا لقيت خالتي و هي اصلا جميلة وفارق العمر لا يبقى ... انتى ايلي مالقيت لا بنت ولا خالة و لا جارة 🥲

G

Gmin

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
16
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
انا لقيت خالتي و هي اصلا جميلة وفارق العمر لا يبقى ... انتى ايلي مالقيت لا بنت ولا خالة و لا جارة 🥲
لا لقيت بإمارة اني مفكرتش في خالتي 😉

warrior13

warrior13

سكساوي خبرة
عضو
نقاط نودزاوي
116
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
غالبا بعض النسوان بتكون هبله وتظن ان ده عادي انها تعاكس ولاد اخوات جوزها علي سبيل الدعابه مش يعرفوا ان المراهقين ومن هم بدون تجارب سوف يفهومنوهم غلط

• أعجبني
التفاعلات: Gmin
رامي12

رامي12

سكساوي شايف نفسة
عضو
نقاط نودزاوي
4
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
G