قائمة
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
أبرز الأعضاء
المحل
شرح نظام النقاط
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
اهلا بك في منتديات نودزاوي
إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة
تسجيل الدخول
تسجيل
مجلة نودزاوي
المنتديات
القسم العام
فضفضة الأعضاء
مشكله اب
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="rzqa057@gmail." data-source="post: 1220893" data-attributes="member: 213357"><p>انا راجل عندى ٤٠ سنة متزوج من ٨ سنين ولكن كان عندى تجارب مع ولاد لما كنا كلنا فى اعدادى كانت علاقات كاملة للأسف وبعدها افترقنا ولكن انا حبيت الموضوع وفضلت مكمل جوه على وبقيت بحب اتفرج بس على مقاطع وبقيت مدمن ضرب عشرات ممكن فى اليوم الواحد لو فاضى ٥ او ٦ مرات على مقاطع ولاد سن صغير بيشدنى اكتر مش عارف ابطل ده ازاى ولا اعمل ايه لانى ولا قادر اعمل علاقه ولا قادر ابعد وتعبت نفسيا وجسديا ومعظم الوقت مكتئب وبحس شخصيتي بقت ضعيفه من كتر التفكير للعلم اللى بيشدنى اكتر لو السالب ناعم وصغير</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rzqa057@gmail., post: 1220893, member: 213357"] انا راجل عندى ٤٠ سنة متزوج من ٨ سنين ولكن كان عندى تجارب مع ولاد لما كنا كلنا فى اعدادى كانت علاقات كاملة للأسف وبعدها افترقنا ولكن انا حبيت الموضوع وفضلت مكمل جوه على وبقيت بحب اتفرج بس على مقاطع وبقيت مدمن ضرب عشرات ممكن فى اليوم الواحد لو فاضى ٥ او ٦ مرات على مقاطع ولاد سن صغير بيشدنى اكتر مش عارف ابطل ده ازاى ولا اعمل ايه لانى ولا قادر اعمل علاقه ولا قادر ابعد وتعبت نفسيا وجسديا ومعظم الوقت مكتئب وبحس شخصيتي بقت ضعيفه من كتر التفكير للعلم اللى بيشدنى اكتر لو السالب ناعم وصغير [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
رد
المنتديات
القسم العام
فضفضة الأعضاء
مشكله اب
أعلى