قائمة
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
أبرز الأعضاء
المحل
شرح نظام النقاط
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
اهلا بك في منتديات نودزاوي
إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة
تسجيل الدخول
تسجيل
مجلة نودزاوي
المنتديات
القسم العام
فضفضة الأعضاء
معلومات
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="Black_facts" data-source="post: 501770" data-attributes="member: 123202"><p>لا مش طبيعي تكوني عارفة الطبيعي انك متعرفيش علشان لما تتعاملي بطبيعتك السوية انك متعرفيش وقتها هو هيعاملك بطبيعته السوية وهي الثقة والحب لكن لو اتعاملتي وعرفتي وفهمتي فهنا انتي غيرتي طبيعتك بالتالي هو كمان هيتغير لان ف خياله اسف يعني هيقول انك شرموطة او ليكي علاقات وازاي عرفت وازاي فهمت حتي لو مش هيصارحك بكدة بس هيتعامل معاكي ع الاساس ده وصدقيني مش حاجة حلوة خالص انك تبدائي حياتك مع شريك حياتك بانه يشك فيكي</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Black_facts, post: 501770, member: 123202"] لا مش طبيعي تكوني عارفة الطبيعي انك متعرفيش علشان لما تتعاملي بطبيعتك السوية انك متعرفيش وقتها هو هيعاملك بطبيعته السوية وهي الثقة والحب لكن لو اتعاملتي وعرفتي وفهمتي فهنا انتي غيرتي طبيعتك بالتالي هو كمان هيتغير لان ف خياله اسف يعني هيقول انك شرموطة او ليكي علاقات وازاي عرفت وازاي فهمت حتي لو مش هيصارحك بكدة بس هيتعامل معاكي ع الاساس ده وصدقيني مش حاجة حلوة خالص انك تبدائي حياتك مع شريك حياتك بانه يشك فيكي [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
رد
المنتديات
القسم العام
فضفضة الأعضاء
معلومات
أعلى