اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة

فضفضه نفسي حد يساعدني بجد (1 مشاهد )

ماجي سالب

ماجي سالب

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
1,078
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
أنا مشكلتي اني في منطقتي ووسط أهلي إنسان محترم جدا والناس ثقتهم فيا كبيرة جدا ومتدين وبحافظ على الفروض كلها في المسجد ومتزوج وتقريبا حياتي مستقرة..
وكنت قبل الزواج بحس بميول جنسية غريبة والموضوع خد مني شوية مقاومة في الاول لكن واحدة واحدة ما قدرتش اقاوم رغباتي المكبوتة فكنت بحب البس لبس بنات واحدة واحدة بقيت احب اتفرج على اجسام رجالة ليها عضلات وكنت احب اشوف حاجات زي تمارين الجيم ورفع الاثقال.. واتطور الموضوع واتعرفت على شاب من النت اكتر من مرة ومارست علاقة حقيقية وعرفت يعني ايه ان راجل يحضني بقوة لحد ما ادوب في ايده
الموضوع بالنسبة لي ماكانش مجرد جنس وحاجات من دي.. كنت احب احس برجولته.. وانه بيحتويني
مش قادر انسى اول مرة اتحضن فيها.. ولما اتكومت فوق سدره وشالني بين دراعاته.. قد ايه احساس ضعفي بين ايديه ده كان لا يوصف
طبعا كله كوم ولحظة ما زبه يخترقني ده كوم تاني
اللي يدوق الاحساس ده لا يمكن ينساه وانا دوقت واتبسطت.. اتبسطت قوي بصراحة
كل ده وانا الحمد لله مستور ستر كبير قوي ولما اتجوزت **** انعم عليا بزوجة محترمة وعلى خلق وقلت خلاص بقى اسيب القرف ده واقرب من **** وفعلا بدأت احفظ كتاب **** واحافظ على الصلاة لمدة سنين ونسيت خالص الحكاية دي
لحد ما بالتدريج بدأت اقع تاني واحن لأيام زمان
لما كنت بشتاق ومش بعرف اعمل ايه فرجعت زي زمان العب في خرمي بالخيار واتعرفت ع الموقع ده قلت ادخل افك معاكوا شوية يمكن ارتاح
بس المشكلة دلوقتي اكبر من زمان
زمان كنت في منتهى الغفلة ومش دريان بحاجة
دلوقتي انا مسئول وفاتح بيت
انا مش عارف اعمل ايه
ساعدوني

• أعجبني
التفاعلات: kaboelmasry، ssaalleemm و bozip
bozip

bozip

سكساوي بادئ الطريق
عضو
نقاط نودزاوي
140
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
أنا مشكلتي اني في منطقتي ووسط أهلي إنسان محترم جدا والناس ثقتهم فيا كبيرة جدا ومتدين وبحافظ على الفروض كلها في المسجد ومتزوج وتقريبا حياتي مستقرة..
وكنت قبل الزواج بحس بميول جنسية غريبة والموضوع خد مني شوية مقاومة في الاول لكن واحدة واحدة ما قدرتش اقاوم رغباتي المكبوتة فكنت بحب البس لبس بنات واحدة واحدة بقيت احب اتفرج على اجسام رجالة ليها عضلات وكنت احب اشوف حاجات زي تمارين الجيم ورفع الاثقال.. واتطور الموضوع واتعرفت على شاب من النت اكتر من مرة ومارست علاقة حقيقية وعرفت يعني ايه ان راجل يحضني بقوة لحد ما ادوب في ايده
الموضوع بالنسبة لي ماكانش مجرد جنس وحاجات من دي.. كنت احب احس برجولته.. وانه بيحتويني
مش قادر انسى اول مرة اتحضن فيها.. ولما اتكومت فوق سدره وشالني بين دراعاته.. قد ايه احساس ضعفي بين ايديه ده كان لا يوصف
طبعا كله كوم ولحظة ما زبه يخترقني ده كوم تاني
اللي يدوق الاحساس ده لا يمكن ينساه وانا دوقت واتبسطت.. اتبسطت قوي بصراحة
كل ده وانا الحمد لله مستور ستر كبير قوي ولما اتجوزت ** انعم عليا بزوجة محترمة وعلى خلق وقلت خلاص بقى اسيب القرف ده واقرب من ** وفعلا بدأت احفظ كتاب **** واحافظ على الصلاة لمدة سنين ونسيت خالص الحكاية دي
لحد ما بالتدريج بدأت اقع تاني واحن لأيام زمان
لما كنت بشتاق ومش بعرف اعمل ايه فرجعت زي زمان العب في خرمي بالخيار واتعرفت ع الموقع ده قلت ادخل افك معاكوا شوية يمكن ارتاح
بس المشكلة دلوقتي اكبر من زمان
زمان كنت في منتهى الغفلة ومش دريان بحاجة
دلوقتي انا مسئول وفاتح بيت
انا مش عارف اعمل ايه
ساعدوني
ماجي الحلوةلو انت جاد فعلا ... وده انا حاسه في كلامك ... شوف طبيب نفسي كويس وابدأ العلاج في سرية تامة .

ماجي سالب

ماجي سالب

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
1,078
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
فكرت في الطبيب النفسي فعلا لكن انك تلاقي طبيب شاطر وثقة ده مش سهل لأن للأسف ماعدش في دكاترة بيسمعوا بيريحوا دماغهم ويكتبوا علاج وخلاص وده كارثة اكبر يعني اروح له بمشكلة ارجع فوق مشكلتي مدمن.. وكمان طلعت كل اسراري لحد ما اعرفوش لمجرد انه طبيب

• أعجبني
التفاعلات: bozip
ماجي سالب

ماجي سالب

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
1,078
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
رجاء من إدارة المنتدى حذف الحساب الخاص بي وكل الموضوعات التي نشرتها.. هدانا الرحمن وإياكم لطاعته ومرضاته

• أعجبني
التفاعلات: فحل نسوانكم 20

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

أعلى