اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة

فضفضه نفسي في اخت مراتي ، فيه حد زيي ممكن ندردش سوا (1 مشاهد )

Neswangylover

Neswangylover

سكساوي شايف نفسة
عضو
نقاط نودزاوي
1
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
انا شخص عندي ٣٩ سنة و تزوجت عندما كان عمري ٣٤ سنة و شايف ان زوجتي احلي اخواتها …بعد الجواز كان عندي عادة سيئة كده اني بافتش في موبايل مراتي و اشوف الواتس بتاعها الخ …فاكتشفت صور لاخت مراتي في سهرات و احتفالات اعياد ميلاد الخ بفساتين قصيرة و مفتوحة و عرفت انهم كانوا ساعات بيسهروا في ملهي ليلي و يشربوا كمان و ان اخت مراتي ده عشان كانت مطلقة ..فكانت ممكن تروح في اخر السهرة مع شاب تنام معاه فبدأت اهيج عليها جدا ..اللي زود الموضوع ده ان اخت مراتي مش بتلتزم الحدود في لبسها او حركاتها قدامي لما بتكون في بيتي ، مش قصدي انها بتغريني متعمدة خصوصا انها متجوزة دلوقتي و بتحب جوزها ، بس مش بتدق …مثلا توطي فبزازها تبان او تأمبر و طيزها تبقي مثيرة اوي كده ..تبقي لابسة بيجامة مثلا بس تقعد فاشخة رجليها …منعا لسوء الفهم هي مكانتش بتعمل كده شرمطة بمقابل ..هي كانت بتتبسط بالخروج و السهر و النيك كده و حتي لقيتها كاتبة لمراتي علي الواتس اب مرة ، خلي الشباب ينبسط و مش شرط الواحد يعمل الحاجة الصح …هم قبل جوازهم كانوا مغتربات في بلد عربي بعيد عم اهلهم و عايشين لوحدهم عشان كده كان عندها حرية حركة و وقت و تبات بره عادي . من ضمن الحاجات المثيرة كلوتاتها ..مرة لقيت كلوت و برا ليها في حمامهم و الكلوت فيه اثار افرازات شهوة مكان الكس و كان جوزها مسافر وقتها مش موجود و مرة كانت بايتة عندي في البيت و لما غيرت الصبح هدومها سابت الكلوت بتاعها علي الارض و طبعا انا صورت الحاجات ده…هل فيه حد زيي او يقدر يدردش معايا بعقلانية و ميقولش ( طب ما تنيكها ؟!!!!!)

• أعجبني
  • أحببته
التفاعلات: سكون الظهيرة، عايز وفعلا مكسوف و Nes nes
H

Hkm

ضيف
غير متاح
اخت الزوجة امممم ، كل ممنوع مرغوب ، بدها صبر ايبوب اه اه لو تزبط 😁😁😁

Neswangylover

Neswangylover

سكساوي شايف نفسة
عضو
نقاط نودزاوي
1
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
اخت الزوجة امممم ، كل ممنوع مرغوب ، بدها صبر ايبوب اه اه لو تزبط 😁😁😁
و لا اي صبر ينفع يا باشا ، هي بس للفرجة من بعيد

• أعجبني
التفاعلات: سكون الظهيرة
G

Gmin

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
16
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
فكك عشان متخربش بيتك شوف واحدة برة المنطقة دي عشان تحافظ على بيتك

Neswangylover

Neswangylover

سكساوي شايف نفسة
عضو
نقاط نودزاوي
1
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
فكك عشان متخربش بيتك شوف واحدة برة المنطقة دي عشان تحافظ على بيتك
اولا انا معنديش نية ادوس في اي حوار بس الشهوة و الرغبة و الحركات و التصرفات و اللبس و الصدفة اللي بتخليني اشوف حاجات تثيرني بتخليني مستمتع بس مع نفسي زي المراهقين ، لسه من شوية كانت عندي و ابنها شال طرف عبايتها فشوفت نص افخادها ، اهو كله من ده بقي و احنا ساكنين في نفس الدور

• أعجبني
التفاعلات: سكون الظهيرة و Amigod
Amigod

Amigod

سكساوي مخضرم
عضو
نقاط نودزاوي
49
توجه جنسي
انجذب للذكور
غير متاح
يعني ما تدققش كتير
عادي احيانا شخص قريب مش ممكن تنام معاه يشغلك لمده
لكت المهم ما يتحولش ل "هوس"
خلاص اضرب عشرة تخيلها هي و انت تنيك مراتك
لكن بعد كده انساها و خدها عادي
هو بس تلاقي الملل دخل حياتك

• أعجبني
التفاعلات: Neswangylover
Neswangylover

Neswangylover

سكساوي شايف نفسة
عضو
نقاط نودزاوي
1
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
يعني ما تدققش كتير
عادي احيانا شخص قريب مش ممكن تنام معاه يشغلك لمده
لكت المهم ما يتحولش ل "هوس"
خلاص اضرب عشرة تخيلها هي و انت تنيك مراتك
لكن بعد كده انساها و خدها عادي
هو بس تلاقي الملل دخل حياتك
مانا باعمل كده و كل ما يتطفي لهفتي عليها ..ارجع اولع تاني بسبب موقف او حركة او لبس و هكذا

م

مدام مروة

سكساوي متقحرط
عضو
نقاط نودزاوي
1
توجه جنسي
انجذب للذكور
غير متاح
اخت زوجتك في مكانة زوجتك وهي من شرفك انصحك ابعد التفكير السلبي منها تحياتي

• أعجبني
التفاعلات: Gmin
Life selector

Life selector

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
19
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
في مقولة امريكية بتقول اية forbidden fruits are always the best فاديما الحاجة المحرمة علينا كبشر بيبقى لية اغراء اكتر من المسموح لينا نأكلها، ده المبدا الي مخليك مشتهي اخت مراتك ، تاني حاجة مهيجاك هي عامل نفسي بحت و اسمه امكانية وقوع الحدث، لان انت شوف انها بتحب تتمتع بالسكس فانت حسيت ان ده ممكن يحصل معاك، ثالثا لو جيت جمبها حتفشخك لان الي زيك عندها كتير كلهم بيريلو فلو حبيت تعيد زمن الشقاوه مش حتضحي بيتها و كمان باختها علشان خاطر واحد زيو زي اي واحد بيريل و نفسو يطول جسمها هي مش حنقول لمراتك بس حتزلك طول عمرك حتى لو لاحظت بس انك ميال

• أعجبني
التفاعلات: Amigod
Neswangylover

Neswangylover

سكساوي شايف نفسة
عضو
نقاط نودزاوي
1
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
في مقولة امريكية بتقول اية forbidden fruits are always the best فاديما الحاجة المحرمة علينا كبشر بيبقى لية اغراء اكتر من المسموح لينا نأكلها، ده المبدا الي مخليك مشتهي اخت مراتك ، تاني حاجة مهيجاك هي عامل نفسي بحت و اسمه امكانية وقوع الحدث، لان انت شوف انها بتحب تتمتع بالسكس فانت حسيت ان ده ممكن يحصل معاك، ثالثا لو جيت جمبها حتفشخك لان الي زيك عندها كتير كلهم بيريلو فلو حبيت تعيد زمن الشقاوه مش حتضحي بيتها و كمان باختها علشان خاطر واحد زيو زي اي واحد بيريل و نفسو يطول جسمها هي مش حنقول لمراتك بس حتزلك طول عمرك حتى لو لاحظت بس انك ميال
وجهة نظر منطقية بس للعلم هي معندهاش حد بيريل ، هي شخصيتها خفيفة و اي حد كان بيقولها ( مُعجب بيكي ) ، كانت بتبقي عايزة تتجوزه …هي اللي يحوشها عني انها خلاص متجوزة انما لو مكانتش متجوزة ، الموضوع كان هيبقي اسهل من السهولة

• أعجبني
التفاعلات: Life selector
Neswangylover

Neswangylover

سكساوي شايف نفسة
عضو
نقاط نودزاوي
1
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
شكرا جزيلا لكل من مر علي هذه الفضفضة و علق عليها ، حبيت بس اوضح ان انا مش عامل الموضوع ده عشان حد يدلني ازاي اوصل لها و انيكها لان عارف ان ده غلط و عواقبه مش كويسة …حبيت بس افضفض معاكوا و اسمع اراءكم لجوء طالما مش عارف اطولها يبقي علي الاقل اتكلم و اتناقش و اسمع وجهات نظركم و نصايحكم

• أعجبني
التفاعلات: Life selector و Amigod
Neswangylover

Neswangylover

سكساوي شايف نفسة
عضو
نقاط نودزاوي
1
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
شكرا لتعليقك جدا بس حابب اوضح لك انها مش حلوة اوي و لا امورة ، و الفترة اللي هي كانت بتتناك فيها و هي مطلقة كان شغل سهرات و خمرة و لبس سكسي ( و بزازها حلوة خارجة من الفستان ، حتي افخادها او رجليها كانت و مازالت صغيرة مش مثيرة ) ، الانجذاب ليها فكرة لان انا قبل ما اعرف عنها الحقيقة ده او اشوف صورها بالفساتين ده …و لا كنت افكر ابص لها اصلا ..فمفيش ريالة و الكلام ده

• أعجبني
Amigod

Amigod

سكساوي مخضرم
عضو
نقاط نودزاوي
49
توجه جنسي
انجذب للذكور
غير متاح
شكرا جزيلا لكل من مر علي هذه الفضفضة و علق عليها ، حبيت بس اوضح ان انا مش عامل الموضوع ده عشان حد يدلني ازاي اوصل لها و انيكها لان عارف ان ده غلط و عواقبه مش كويسة …حبيت بس افضفض معاكوا و اسمع اراءكم لجوء طالما مش عارف اطولها يبقي علي الاقل اتكلم و اتناقش و اسمع وجهات نظركم و نصايحكم
عادي حبيبي فضفض ولا يهمك و سيبك من جوز النصايح الي ما توصلش غير للتخاريف ههههه
اكيد انت حتعرف تفرز
عادي تهيج هلى حد من حواليك بتحصل كتير

Life selector

Life selector

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
19
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
شكرا لتعليقك جدا بس حابب اوضح لك انها مش حلوة اوي و لا امورة ، و الفترة اللي هي كانت بتتناك فيها و هي مطلقة كان شغل سهرات و خمرة و لبس سكسي ( و بزازها حلوة خارجة من الفستان ، حتي افخادها او رجليها كانت و مازالت صغيرة مش مثيرة ) ، الانجذاب ليها فكرة لان انا قبل ما اعرف عنها الحقيقة ده او اشوف صورها بالفساتين ده …و لا كنت افكر ابص لها اصلا ..فمفيش ريالة و الكلام ده
عادي انا معاك ممكن يكون سوء تعبير مني،لاكن للنهي تعبيراته اللازعة ، بس خد بالك الستات مش بجمالها، في مثل قديم بيقول قيراط علوقية ولا فدان حلاوة، و دي حقيقة، المهم انك اخدت قراراك الصح

• أعجبني
التفاعلات: Neswangylover
Neswangylover

Neswangylover

سكساوي شايف نفسة
عضو
نقاط نودزاوي
1
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
عادي حبيبي فضفض ولا يهمك و سيبك من جوز النصايح الي ما توصلش غير للتخاريف ههههه
اكيد انت حتعرف تفرز
عادي تهيج هلى حد من حواليك بتحصل كتير
شكرا ليك بس مبحبش اتهكم علي رأي حد ، اللي ينصح او يحلل ..جميل ممكن يبقي فيه استفادة من الكلام …بس انا عايز اقرلك ان انا فعلا باهيج علي ستات كتير حولي منهم زميلاتي في الشغل و ممكن كمان اخت مراتي الكبيرة شوفت لها صور بالبكيني و بلبس بيت علي موبايل مراتي حتي حماتي رغم اني مليش في السن الكبير ، لقيت لها صورة ببرا حلماتها باينة تماما…و توضيحا بس لرأي ان اخت الزوجة بمكانة الزوجة ( اخت الزوجة مش اختي يعني تجوز لي و هي ست زي كل الستات ، المانع المؤقت بس هو زواجي باختها …كمان انا مكنتش هابقي كده لو مكنتش عرفت او شوفت صورها وقت ما كانت مقضياها و لا كنت هاستمر في هيجاني عليها لو هي بتحافظ علي انها تستر نفسها ) ، و مش بتتعمد تثيرني انا ، انا باحس انها مش فارق معاها ايه يبان منها لي و لغيري ، ماهي لما بتلبس جينز محزق في الشغل ..انا ممكن اشوفها و هي راجعة مثلا من الشغل بس او ماشوفهاش ..انما الشارع و في الشغل شايفينها
عادي انا معاك ممكن يكون سوء تعبير مني،لاكن للنهي تعبيراته اللازعة ، بس خد بالك الستات مش بجمالها، في مثل قديم بيقول قيراط علوقية ولا فدان حلاوة، و دي حقيقة، المهم انك اخدت قراراك الصح
اول مرة اسمع المثل ده و هو فعلا صحيح ، هو فعلا شغل التصرفات الغير مقصودة بس نقدر نحطها تخت عنوان العلوقية هو ده اللي بيجنني

• أعجبني
H

Hkm

ضيف
غير متاح
و لا اي صبر ينفع يا باشا ، هي بس للفرجة من بعيد
بالمنطق ده كل باب وله مفتاح لو كانت النية والجدية منك فقط ، دون الحديث عن الاخلاق والعرف اخت زوجة حلم قد يتحقق وقد لا يتحقق .

Neswangylover

Neswangylover

سكساوي شايف نفسة
عضو
نقاط نودزاوي
1
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
بالمنطق ده كل باب وله مفتاح لو كانت النية والجدية منك فقط ، دون الحديث عن الاخلاق والعرف اخت زوجة حلم قد يتحقق وقد لا يتحقق .
و ليه يبقي حلم ممكن تحقيقه يبقي فيه اثار سلبية و ثمن غالي يتدفع بدل ما يبقي خيال حلو الواحد يتبسط بيه مع نفسه و خلاص

Amigod

Amigod

سكساوي مخضرم
عضو
نقاط نودزاوي
49
توجه جنسي
انجذب للذكور
غير متاح
الانسان مش عايش ينيك الي قدامه لانه متاح او لانه عاوزه… هادي يكون عندك شهوات احيانا هذا عند كل الناس
لكن فالعموم بتكون سويعة

H

Hgdghijnnñnnjkiio

ضيف
غير متاح
انا فاهم احساسك الموضوع بيكون زى الوحم عند الست الحامل بتبقى حاسس انك عايز تدوق من الحاجه دى بشده و فى احساس بيشدك ليها غصب عنك
وعلى فكره حيبان عليك وممكن تحس مهما حاولت تخبى

warrior13

warrior13

سكساوي خبرة
عضو
نقاط نودزاوي
116
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
انا مقبلش المس اخت مراتي دي شرفها من شرفي ولو هي كده امنعها من دخول بيتي ولو مراتي موافقها اطلقها

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

أعلى