اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة

قصص سكس محارم هاني السوري مع أخته المثيرة سوسو وهما لوحدهم في القاهرة 🔞🔥 (عدد المشاهدين 7)

الزبير هاني

الزبير هاني

سكساوي بريمو
عضو
إنضم
15 فبراير 2023
المشاركات
158
مستوى التفاعل
276
العمر
28
الإقامة
Egypt 🇪🇬
نقاط نودزاوي
4,147
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
ليس كل قصص سكس المحارم من واقع الخيال.
اُقسم لكم أن أحداث هذه القصة المثيرة حقيقية وتمثل مرحلة حاسمة ومثيرة في حياة هاني السوري مليئة بوصف المشاعر والتفاصيل الجنسية المثيرة الساخنة🔥😋.
هاني شاب وسيم ورياضي وشهواني يعشق الجنس عمره 26 سنه من سوريا يقيم في القاهرة في شقته الخاصة مع أخته الصغيرة المثيرة سوسو 21 سنه.
وتبدأ القصة منذ الطفولة لما كان هاني له أخت واحدة (سوسو) أصغر منه بخمسة سنوات وأمهم موظفة حكومية في إحدى دوائر بلدية حلب بسوريا وأبوهم تاجر ميسور مالياً وتوفى عندما كان عمر هاني 12 سنه وسوسو 7 سنوات وتم تصفية التجارة وإيداع الميراث في حسابات هاني وأخته سوسو في البنك وإنتقلوا مع أمهم للعيش في بيت الجد والجده لأمهم في شقة علوية مستقلة، ونظراً لطبيعة حياتهم الجديدة الجافة وإنشغال الأم معظم اليوم بعملها الحكومي فزاد إرتباط هاني بأخته الجميلة الصغيرة سوسو ونشات بينهم علاقة صداقة وحب وإنجذاب عاطفي فطري أكبر من علاقة الأخوه وكان كل منهما ينتظر بفارغ الصبر أن يكبروا وينطلق كل منهما لحياته المستقلة بعيداً عن هذا المجتمع المغلق الممل .
ومع مرور الأيام ووجود هاني مع سوسو في غرفة مشتركة مع بعض دائماً عند المذاكرة أو اللعب أو النوم وحتى للذهاب للمدرسة أو الخروجات، ومع وصول هاني لسن البلوغ الجنسي كان يشتهي أخته سوسو وخاصة أنهم مع بعض في غرفة مشتركة ويرى كل مفاتن جسمها الأنثوي رغم طفولتها البريئة وذلك خلال تبديلها لملابسها وملامسته لجسمها أثناء نومها بجواره في نفس السرير أو إحتضانه لها خلال لعبهم مع بعض في غفلة عن الأهل.
وخلال هذه الفترة وحتى بلوغ هاني 18 سنه وسوسو 13 سنه ومع نمو جسمها وبلوغها مرحلة الصبايا المكتملة الأنوثة وظهور مفاتنها الأنثوية المثيرة وتعلقها وإنجذابها العاطفي الفطري بأخيها هاني الذي صار يهواها ويعشقها ويشتهيها وهي أكثر منه شوقاً وشغفاً له ولكن في صمت دون أن يُفصح أي منهما للآخر.
وترك هاني حلب وإنتقل بعد الثانوية العامة وعمره 18 سنه للقاهرة أي منذ 8 سنين للدراسة الجامعية وبعد الجامعة تحصل على عمل بإحدى الشركات التجارية في مجال التسويق، وكان خلال فترة الدراسة قام بتحويل ميراثه المالي الي حساباته البنكية بالقاهرة وإستقرت أحواله المادية والعملية وإشترى شقة خاصة وسيارة.
ولكن طوال هذه الثمانية سنوات الأخيرة وهو بالقاهرة لم تنقطع صلته بالأهل في سوريا وخاصة بأخته حبيبته سوسو عشق العمر فكانوا يلتقيان يومياً على الموبايل مكالمات عادية أو فيديو ويتبادلوا تفاصيل حياة كل منهما وكأنهم مع بعض ولم يفترقا، بالإضافة إلي أنه كان يسافر مرة أو إثنين على الأقل كل عام لسوريا يمضي أجازته مع الأهل ولكنه في الحقيقة كان يمضي معظم وقت الأجازة مع حبيبته معشوقته أخته الصغيرة المثيرة سوسو، وكانت أحضانهم عند اللقاء أو عند مُغادرته لها تبدو أخويه بريئة ولكنها كانت أحضان عشاق ساخنة ومثيرة.
ومنذ حوالي عامين.....
وعند حصول سوسو على الثانوية العامة في عمر 19 سنه أقنعت أمها أن تُكمل تعليمها الجامعي في مصر، وكان لإقناع هاني للأم بذلك وأنه سوف يراعي أخته ويساعدها في دراستها أكبر سبب لموافقتها على ذلك وخاصة أن هاني له في القاهرة حياة مستقرة وعمل جيد ومستقر ولديه سيارة وشقة تمليك قرب الجامعة وتتسع لهما هو وأخته.
وأنهى هاني إجراءات التقديم والتسجيل في الجامعة وقام بإعداد وتأثيث غرفة كاملة مستقلة بشقته بالقاهرة لأخته سوسو.
وقبل بدء الدراسة حضرت سوسو وأمها من سوريا لمصر وقضت الأم في مصر ثلاثة أيام مع إبنها وبنتها للإطمئنان على كيف ما ستصير لها الأمور.
وإطمأن قلبها وشكرت إبنها هاني على وقوفه بجانب أخته ورعايته له كأب لها وليس أخ أكبر فقط ، وغادرت الأم الي سوريا (لإرتباطها بعملها الحكومي هناك) مُحملة بالكثير من الهدايا من هاني لها وللأهل بسوريا داعيةً لبنتها بالتوفيق في دراستها.
وبعد توصيل هاني لأمه للمطار لتعود الي سوريا كان قلبه يتراقص فرحاً لأنه سيعيش مع أخته الصغيرة سوسو حبيبته التي يعشقها ويهواها وحدهم لحالهم في شقة مستقلة بعيداً عن الأهل مما سيتيح له التقرب منها أكتر والتمتع بمشاهدة مفاتنها المثيرة في البيت.
وللآن كانت سوسو تلبس في البيت ملابس بيت عادية عبايات طويلة أو قصيرة حتى الركبة وبيجامات فضفاضة.
وطلب منها هاني أن تكون في البيت على راحتها وتلبس ما تشاء وتتمتع بشبابها وأنوثتها فهي هنا في بيتها كما كانت في حلب ولا تستحي أو تخجل من وجوده معها فهو أخوها الكبير وصديقها منذ طفولته ، وهو كان يقصد في نفسه من ذلك أن تُبرز أنوثتها وجمالها أمامه.
وخلال هذه الأيام أغدق عليها بالهدايا وكان يقوم بإصطحابها معه للتنزه والفسح لجميع معالم القاهرة والسهر في أرقى المطاعم والسينيمات، وقام بشراء لها ملابس جديدة شيك وراقية للخروجات وللبيت وملابس داخلية وكانت ملابس البيت كلها دلع وشقاوة وقصيرة وشفافة ومكشوفة ومثيرة تظهر مفاتن جسمها وتزيدها جمالاً وإثارة.
كل هذه الأمور أسعدت أخته وزادت من إمتنانها وحبها وقربها منه وإرتباطها به.
وكانت سوسو فتاة رائعة الجمال وذات أنوثة طاغية، ولها جسم رائع فتان يذيب الحجر، وفائقة الجمال، ناعمة كالحرير، خفيفة الروح كالفراشة، باسمة ضاحكة كشروق الشمس، وتبدو دائماً أكبر من سنها لانوثتها الطاغية وجمالها وصوتها الحنون الذي يقطر سخونة ودلع وشقاوة.
كل شئ فيها جذاب.. أنوثتها، جمالها، جسمها ، صوتها، نعومتها، لبسها الذي يكشف دائماً اكثر مما يستر، ويكشف مفاتنها الجذابة من جسمها الأبيض الحريري، شفتاها الكنزيتين ، خدودها الوردية ، شعرها الأسود الطويل، صدرها وبزازها المنجاويه ذات الحلمات الوردية النافرة، وسطها وخصرها النحيل، سوتها الطرية، كسها الرائع اللين الذي يشبه ثمرة مانجا مستوية كلما إرتشفت منه عسلاً أفرز شهداً أحلى وأطعم، هذا الكس ذو الشفرات البارزة يتوسطهم بظر كسها البارز والموحوح دائماً وطيزها الملبن ذات فلقتين تفوق كُرتين من الذبدة البلدي وفخادها المرمرية البيضاء.
وكان هاني دائماً يتلصص عليها في نومها وكذلك وهي في الحمام ليشاهد ويتمتع بمفاتن جسمها الأنثوي المثير ويمارس العادة السرية على ملابسها الداخلية في الحمام، ويحاول دائماً ملامسة جسدها بطريقة تبدو عفوية أو بدون قصد متعمداً إثارتها وإغرائها ويقعد معها في البيت بشورت قصير وفانلة، ويدخل يساعدها في المطبخ أو يساعدها وهي بتذاكر أو وهي جنبه على الكنبة أمام التليفزيون ويلزق جسمه بجسمها المثير ويحتك بها، وأحياناً يخرج عليها بالبوكسر فقط أو يخرج من الحمام بدون ملابس داخلية وهو يلف نصفه الأسفل بفوطة ويظل كده وقت طويل قبل إرتداء ملابسه ويكون زبه منتصب وظاهر من تحتها.
وهذه الأوضاع جعلت سوسو مُثارة وفي حالة إشتهاء لأخيها دائماً مما جعلها تتلذذ بذلك وتتجاوب معه أكتر شوية في تحرشاته بها وفي لبسها في البيت الذي صار أكثر تحرراً وعرياً وكانت دائماً تظل في البيت بهوت شورت مثير وبادي صغير بدون سنتيان أو بقميص نوم خليع قصير وعريان، وأصبحت علاقتهم ببعض أكتر عشقاً وشغفاً وإثارة.
كل ذلك وهاني بيهيج عليها كل ما يشوفها أو يلمسها وليس له منفذ غير أنه يحلب لبن زبه في الحمام متخيلاً إنها بين أحضانه وزبه يشق كسها وطيزها.
وطبعاً كان عادي بينهم البوس من الخدود والأحضان البسيطة، ودائما بيتفرجوا على التلفزيون سوا ملتصقين الفخاد العارية وأحيانا يغلبها النوم جنبه على الكنبة وتكون راسها على كتفه ونصف جسمها على جسمه، وكل هذه الأحداث بملابسها المثيرة وجسمها الملبن الساخن دائماً .. وأحيانا تنعس أو تتصنع هي النوم خلال وجودها معه وهي بتذاكر في غرفته فيحملها وينيمها معاه في سريره وكانت هي تحب كده وكان هاني يحط دراعه تحت رقبتها وتتمسح هي بنعومة وحنان ودلع بوشها وجسمها في وشه وجسمه زي القطة السيامي مما يزيد من إثارته وقيام زبه داخل السليب معلنا عن قرب الخطر.. وخاصة عندما يرتفع قميص نومها كاشفاً عن فخديها المرمر وطيزها المدورة الملبن داخل كلوتها الصغير السكسي وقربها منه حتى يلامس زبه فلقتي طيزها ويغوص بينهما وتتعانق فخاده مع فخادها وهي نائمة أو متصنعة النوم وكان هاني يخدها في حضنه بالأمام وأحياناً بالخلف ويلعب ويقفش في بزازها من تحت القميص ويبوسها من شفايفها ويمص فيهم ويظل يمارس معها هذا الجنس السطحي طول الليل حتى يقذف لبن زبه داخل السليب وتقذف هي عسل شهوتها داخل كلوتها وأحياناً كان بيخرج زبه وينزل لبنه على طيزها أو فخادها أو على كسها من بره كلوتها وكان بيحس بهيجانها ونزول عسل كسها ويغرق فخادها وهي متصنعة النوم.
وإستمرت هذه الأوضاع فترة طويلة حتى جاءت ليلة رأس السنة وهاني كان قد وعدها منذ مدة أن يحتفلوا مع بعض ويسهرها في أحد الأماكن الراقية في هذه الليلة.
ويومها عاد هاني من عمله وإتغدوا مع بعض ودخل يريح شوية بعد أن طلب من أخته أن تجهز نفسها بالليل عشان يخرجوا يقضوا سهرة ليلة رأس السنة خارج البيت.
ولما قام هاني من النوم أخد شاور ولبس ومنتظرها في الصالة وجاهز بلبس الخروج، ثم خرجت سوسو من أوضتها وكأنها لحظة شروق الشمس، وكانت سوسو بتنور فعلاً ، كانت لابسه بنطلون حريري ذهبي ضيق جداً وموضح الكلوت السكسي اللي تحته وكل تفاصيل فخادها وطيزها وكسها منفوخ وبارز أوي وعليه من فوق بادي بحمالات حرير خفيف شفاف أخضر غامق بيلمع ويصل طوله يدوب لحرف البنطلون وتحته سنتيان فقط وخفيف وواضح جداً من تحت البادي وبزازها وحلمات بزازها اللي واقفه بارزين أوي ، ولابسه شوز بكعب عالي عشان تكون أطول من طولها الحقيقي ، ورافعة جزء من شعرها الأسود الحريري والباقي منسدل على رقبتها .... الخلاصة إن شكلها كان سكسي جداً جداً 🔥
إنبهر هاني من شكلها وأطلق صفارة إعجاب وإنبهار بشهوه وقالها : يخربيتك.. إيه الجمال ده كله ؟؟
سوسو : بس إيه رأيك عجبتك ؟
هاني : عجبتيني إيه !! إنتي تهبلي يا قمر.... بس كده عريان أوي يا حبيبتي.
سوسو : ماتقلقش معايا سكارف هاحطه على كتافي وإحنا نازلين لحد ما نوصل صالة الديسكو، بس الليلة سيبني على حريتي يا قلبي عشان خاطري يا حبيبي .
هاني : حاضر يا حبيبتي العفريته الدلوعه القمر.
ونزلوا وركبوا العربية ووصلوا لقاعة الحفلة في أحد الفنادق الفاخرة القريبة ، ودخلوا وتركوا حاجتهم والإيشارب الإسكارف بتاعها على المائدة وإنطلقوا للرقص مع الموجودين على مزيكا صاخبة ، وبعد شوية الموسيقى تغيرت الموسيقى لهادئة وتعانق كل شاب مع فتاة وكذلك طبعاً هما الإتنين كشباب إندمجوا مع هذا الجو الرومانسي الساخن وهاني ضم أخته سوسو إليه في رقصة سلو رومانسية مع الأضواء الخافته المتلألأه التي خلقت جو رومانسي مثير وسكسي يذيب الحديد، وكان هاني هايج جداً وسوسو في حضنه وزبه واقف وهينط من بنطلونه ومزنوق في كسها وهي بتلزق في جسمه أوي وهي هايجة وراميه راسها على كتفه وشفايفها في رقبته تحت دقنه وبيتكلموا بالهمس عن صاحباتها البنات اللي معجبين بهاني ووسامته وجسمه وإنها بتغِير عليه منهم، كل ده وهي في حضنه وبتلعب في شعره بإيدها ومحوطه وسطه بإيدها التانية بشكل سكسي ودايبة فيه أوي وكأنهم عشاق، وهاني كان محوط جسمها بإيديه الإتنين وبيحسس على وسطها وضهرها فوق البادي الحريري وتلقائياً دَخَل إيده شوية من ضهرها من تحت البادي ولمس جسمها المولع من الشهوه وهي في حضنه وبيحسس بكفه بحنيه على ضهرها وهي بدأت تتنهد وخرجت منها آآآآآآه... آآآآآآه.
وقالتله: هاني يا شقي، إيدك دافيه أوي لكن حنينه.
إتكسف هاني ورفع إيده بسرعة وقالها : آسف...
فمسكت هي إيده ورجعتها تاني على ضهرها تحت البادي ودخلت في حضنه أكتر ورفعت وشها ولزقت خدها في خده وقالتله:
لا يا حبيبي مش قصدي يا روحي أنا كده مبسوطه أوي إني في حضن أخويا حبيبي اللي بيدلعني وإللي ماليش غيره في الدنيا وإنت حنين وحَبوب أوي يا حبيبي وأنا عايزاك كده علطول يا حبيبي والمهم عندي إنك تكون مبسوط يا حبيبي، ولو بتحب أختك سوسو حبيبتك ضمني أكتر وحسسني بحنيتك عليا ، إنت بجد حنين أوي يا هاني.
وكانت بتتكلم بهمس بتنهيده ومُحن أوي وشفايفها جنب شفايفه وكأنه هيسمعها بشفايفه.
فتجرأ هاني أكتر وشغال تحسيس في ضهرها كله ودَخَل إيده شوية في بنطلونها بيحسس على لحمها فوق طيزها وإيده التانيه بتقفش في طيزها الملبن من فوق البنطلون وضمها أوي في حضنه وهي متجاوبة معاه وبزازها مدفونه في صدره وشفايفها بتترعش وبتقرب من شفايفه وعيونها العسلي في عيونه بنظرات كلها سكس وشهوه، وجسمها كله سايب وكسها غرقان من عسل شهوتها.
وإستمروا كده شوية ودقت الساعة 12 مُعلنةً ميلاد عام جديد وإنطفأت الأنوار إلا من ضوء سكسي خافت ودخل الجميع حولهم في وصلة بوس شفايف سكسية ملتهبة ، وإلتهم هاني بشفايفه 💋 شفايف أخته سوسو بتلقائية (مثل كل الموجودين) وهي في حضنه يرتشف منها أحلى رحيق الشهوه والعشق وهي متجاوبة معه بتلقائية وشهوه ملتهبة، وكانت بوستهم لبعض بهذه الطريقة الساخنة🔥 أروع تعبير عن إحساسهم وعشقهم وإشتياقهم لبعض هما الإتنين.
وقالتله : أنا بحبك أوي أوي يا هاني ...❤️ وراحت بيساه تاني بشهوه 💋 بشفايفها جنب شفايفه.... وإستمروا كده طول السهرة وشربوا بيره بين وصلات الرقص .
ولما تعبوا وهي وحوحت على الآخر من الهيجان قالتله: تعالى نروح البيت بس على شرط مفيش نوم هنكمل سهر ورقص في البيت انا عايزه أسهر وأنبسط على قد ما أقدر .
هاني كان خلاص هيقلعها وينيكها في الديسكو من كتر هيجانه وإغراءها وإثارتها له وقرر أن تكون السهرة في البيت سخنه أكتر.
وقالها : من عيوني يا حبيبتي.
ولما رجعوا البيت كان هاني أحضر معه شوية علب بيرة كانز وشوية مكسرات لزوم سهرة البيت.
ولما رجعوا وفي البيت هاني لبس فانلة رياضية بحمالات وشورت سكسي واسع بدون سليب تحته وقصير مع برفان رجالي مثير ومنتظرها في الصالة وشغل من القمر الأوربي فيلم رومانسي كله مشاهد بوس وأحضان وأوضاع سكسية ساخنه.
وخرجت هي من أوضتها لابسه قميص نوم بحمالات أبيض شفاف عاري الضهر والصدر وقصير لنص فخادها الملبن وكاشف من تحته كلوت أحمر سكسي أوي وسنتيان من نفس طقم الكلوت ويدوب مغطي حلمات بزازها، وقعدت جنبه على الكنبة لازقه فخادها في فخاده وراميه راسها على كتفه وهو حاضنها بإيده وبيحسس على جسمها وبإيده التانيه بيأكلها مكسرات في بوقها وهي تمص صوابعه كل مره وبيشرب بيره وبيشربها في بوقها وهي ممحونه وموحوحه أوي وهاني زبه واقف في الشورت وواضح جداً راسه الحمرا إللي طلعت شوية من تحت الشورت، وهي تعمدت تدلق شوية بيره على فانلته فقلعها بمساعدة إيديها الناعمة وقالتله : آسفه يا روحي 😋... وهي بتحسس على شعر صدره وكأنها بتنشف له صدره من البلل وقالتله: مش كده أحسن الدنيا حر يا روحي 😋.
هاني حط إيده على إيديها وهي بتحسس على شعر صدره بلبونه.
وهي كانت على شماله ولازقة فيه ورامية راسها على كتفه الشمال وبين لحظة وأخرى يبوسها بحب وحنان وشغف على شعرها وخدودها وودانها وتحت ودانها ويلعب في شعرها بإيده وهي كانت بتحب كده وكل شوية ينزل بأيده يحسس على كتفها العاري ودراعها وصدرها أعلى بزها الشمال ويطبطب على لحم ضهرها وأيده اليمين حاضن بيها جسمها بالراحة من وسطها وكل شوية ينزل بإيدها يحسس على فخادها العريانه لأن القميص طبعا إترفع شوية من القعدة ومعظم فخادها عريان مما زاد من سخونة القعدة وهي كانت هايجة أصلاً من غير حاجه.. وإيدها اليمين على فخده الشمال وإيدها الشمال على إيده الشمال اللي بيحسس بيها على جسمها من شمالها وكل ده وكأنها لمسات عادية .
وكانت فخادها لازقة في فخاده وهو حاسس بحرارة جسمها الملبن وإثارتها الجنسية وزبه قرب ينفجر طبعاً وواقف أوي أوي جوه الشورت وطبعاً باين وظاهر أوي وخاصة ان زبه طويل وعريض وله راس حمرا ومخروطية مدببه وبدأت راس زبه تطلع شوية من تحت الشورت، وسوسو عيونها على زبه وعماله تعض على شفايفها التحتانية وهتموت من الهيجان.
وكان الفيلم به مشاهد ساخنة بوس وأحضان وتقفيش ودعك على السرير وكل شوية تيجي عيونهم في عيون بعض بنظرات سكسية ويسخنوا أكتر هما الإثنين ويلزقوا في بعض أكتر وتأتي رعشتهم الجنسية مع بعض مع أحداث الفيلم وكل منهم بيشتهي الآخر ونفسه في علاقة جنسية ولكن من الخجل كلاهما منتظر ومتوقع أن يبدأ الطرف التاني.
وخلص الفيلم وسألها هاني إن كانت هتنام ؟
فقالت له بمرقعه : نوم إيه يا قمر؟ الليلة سهرة الكريسماس وأنا جعانه سهر وهيصة ورقص... وبعدين إحنا مش هنكمل رقص زي ما إنت وعدتني ولا إيه؟ أنا نفسي أرقص معاك تاني للصبح.
هاني : ياسلام.. بس كده؟ من عيوني يا حبيبتي أنا تحت أمرك ومعاكي للصبح.
وقام هاني وإنحنى شوية قدامها ومد لها إيده لدعوتها للرقص قائلاً : تفضلي مولاتي الأميرة سوسو الجميلة أختي حبيبتي الدلوعه وروح قلبي .
فاعطته إيديها الأتنين وقامت بدلع وقالت بمرقعة : إنت اللي أميري وحبيبي وراجلي وروح قلبي والمُز بتاعي أنا بس .
كلامها وشكلها وحركاتها زودوا هيجانه وأثارته جداً.
وشغلوا موسيقى هادية وبدأوا الرقص وضمها هو لجسمه وهي متجاوبة معاه جداً وهايجة أوي وصوت نفسها ودقات قلبها مسموعين من كتر إثارتها الجنسية.
سوسو: يا سلام يا هاني آآآآآآه كان نفسي من زمان بجد نرقص سوا مع بعض كده وتاخدني في حضنك الدافي وتحسسني بحنيتك عليا .... آآآآآآآه.
وخدها هاني في حضنه وضمها أوي وبدأ يدغدغ شعرها ويحسس على كل جسمها ويسحب القميص من الخلف لفوق وكشف كلوتها وبيحسس على طيزها الملبن النصف عارية و بيضغط على طيزها عشان زبه يرشق في كسها المولع وعمال ينزل عسل على فخادها.
هاني: سوسو حبيبتي أنا تحت أمرك يا نور عيني وإنتي روح قلبي وأنا هنا مليش غيرك في الدنيا وطول عمري بحلم بالقرب منك يا أحلى وأجمل حاجة في حياتي.
سوسو كانت ممحونة وسايحه خالص ومتجاوبة معاه أوي وشفايفها تحت دقنه وبتبوسه بمحن بوسة عاشقة ولهانه وقالت له بهمس : آآآآآه أنا بحبك اوي أوي يا هاني ضمني أوي أوي أوي يا حبيبي.
هو كان متحكم في نفسه شويه الي حد ما، ولكن هي كانت متجاوبة معاه وسايحه وهايجه وممحونه ودايخه على الآخر وتحول الرقص لحضن سكسي دافي، وحلمات بزازها الملبن مولعه ومدفونة في صدره لا يفصلها عن شعر صدره إلا نسيج السنتيان الحريري الشفاف، وزبه داخل بين فخادها تحت كسها وراس زبه طلعت وملامسه فخادها وهي حاسه بزبه ومستمتعة وموحوحه أوي ، وشغالين بوس ولحس في الخدود والرقبة وتحت الودان وتحسيس في كل حته في الجسم منهم هما الإثنين ، هو حس إن سوسو خلاص مش قادرة وإستوت أوي أوي فهمس في ودانها وقالها : إنتي تعبتي يا روحي فأشارت بعيونها يعني أيوه... فهمس لها : تعالي نقعد شويه ، وهي شاورت بعيونها يعني إعمل زي ما تحب ، وخدها تحت باطه وقعدوا على الكنبه وهو حاضنها وضامم جسمها على جسمه أوي وبيدغدغ شعرها وبيحسس على ضهرها وتحت باطها وكل جسمها، وسوسو كانت خلاص ساحت من لمساته وهو طبع بوسه من شفايفه على صوابعه ثم حط صوابعه على شفايفها وهي باست صوابعه وضمت شفايفها عليهم بتمصهم، وبإيدها اللي على فخده بتغرس صوابعها في لحم فخاده من الهيجان والشهوه ، هو سحب إيده ودخلها من صدر القميص بين بزازها وبيحسس ولمس جنب بزازها وقالها : آآآآآآه من حلاوتك وعلى جمالك يا حبيبتي المشمش كبر وبقا مانجا زي العسل..
هي سخنت وهاجت أوي من تحسيسه وعملت نفسها مكسوفة وبتغمض عينيها وبتعُض على شفايفها ، وهو دخل إيده أكتر شوية جوه السنتيان وبيقفش وبيضفط في حلمات بزازها.
سوسو بتنهيده سخنه أوي : أححححح هاااااني آآآآآآه بالراحة شوية ياحبيبي أحححح كده بيوجعوني آآآآآآه آآآآآآه.
وهاني إستمر في التحسيس والتقفيش بالراحة وبعدها سحب إيده من على بزازها وهي رفعت كفها من على فخده وشبكته في إيده دي وسحبتها بالراحة لفخدها، وهو حط كفه على فخادها وهي حطت كفها فوقه وبتسحب كفه لفوق ولورا بضغط خفيف عشان هو يسحب فخدها عليه وهي ساعدته ورفعت فخدها كله على فخده أوي بلبونه لحد ما فخدها خبط في زبه المنتصب أوي وبشكل سكسي مولع وشفايفهم هما الإتنين بتترعش من الشهوه وبتقرب من بعض بهدوء.... حتى تلامست شفايف سوسو الدلوعة بشفايف أخوها هاني 🔥💋🔥
(وفي هذه اللحظة أدرك كل منهما أنهما وصلا لمرحلة اللاعودة وأنهما بلغا من الهيجان والرغبة والشهوه قمتها وروعتها).
وفي لحظة واحدة كانت شفايفها بتمص في شفايفه بشهوه ، وشفايفه بتمص شفايفها برغبة ملتهبة وتعانق لسانه مع لسانها يرتشف منه رحيق الرغبة والعشق ، وكانت هذه القبلات مش بالشفايف بس فكانت بالجزء الداخلي لشفايف كل منهما💋🔥😋.
وفي هذه اللحظة إشتعلت الرغبة والشهوه والإثارة الجنسية لهما وسقطت كل الحواجز والإعتبارات الأخوية بينهما وتحولت إلي علاقة عشق وإشتهاء ملتهبة.
وكانت سوسو في هذه اللحظة قاعدة على حجره وفاتحه فخادها العريانة فوق فخاد أخوها هاني وفي حضنه الدافي ووشها في وشه وشفايفها في شفايفه وزبه المنتصب راشق في كسها المشتاق الغرقان من عسل الشهوه ولا يفصله عنه غير قماش شورت سمسم وكلوتها المبلول.
ورفع هاني قميصها عنها وقلعهولها ، وتحول البوس إلي مص ولحس في رقبتها وورا ودانها وبزازها (إللي نطت خارج السنتيان) وبوس في كل حته في جسمها ممكن تطولها شفايفه وهي تحولت إلي لبوه في حضن عشيقها تمص وتلحس وتعض بلبونه كل حته في جسمه وخاصة حلمات وشعر صدره.
وهاني بيسحب كلوتها بالراحة فمسكت إيده ومنعته بتنهيده سخنه أوي 😋 وهمست في شفايفه وقالتله : آآآآآآه.. أحححححح.... حبيبي تعالى ناخد راحتنا جوه على السرير يا روحي آآآآآآه إنت تعبتني أوي🔥
وهاني شالها في حضنه وهي لازقة جسمها كله أوي في جسمه وشفايفهم يبين في بعض وبزازها مدفونه في شعر صدره وفخادها محوطة جسمه وهو رافعها بإيديه الإتنين وبزبه من تحت طيزها، وصوابعه بتبعبص طيزها الملبن بحنيه وشهوه.
ودخلوا أوضة نومه ونيمها على السرير على ضهرها ووقف قدامها وقلع الشورت بتاعه وحرر زبه المنتصب وبيبحلق في جسمها اللي زي المرمر، وهي فكت السنتيان وبتقوله: حبيبي قلعني الكلوت عشان إتبل وغرق بسببك يا شقي.
وهاني بيحسس على فخادها ونزل بوشه بين فخادها وسحب كلوتها بإسنانه وقلعهولها وصاروا هما الإتنين عريانين ملط.
ونام عليها وحضنها بشوق ولهفة وتلاقت الأجساد الملتهبة وشفايفهم بتقطع بعض من البوس والمص وبزازها الملبن تتراقص في حضن صدره المُشعر وحلماتها بتصرخ من تحسيس وتقفيش كفوف إيديه فيها ، وزبه المنتصب زي الحديد بين فخادها الملبن وبيخبط في كسها المشتاق الموحوح اللي بينقط عسل شهوتها بغزارة.
وهو مسك كسها بكفه فملأ كسها كف إيده، وكان كسها مولع ومنفوخ وبينور من كتر نضافته ولمعانه ونزل بلسانه على كسها مص ولحس وهي تزيد في صراخها : آآآآآآه آآآآآآه أوي أوي مش قادرة حبيبي أووووووف.
وتشد في راسه وشعره كي يدفن راسه بين فخادها أوي.. ولسانه شغال لحس ودخله بين شفرات كسها الورديه ويمص عسل كسها كله وكأن كسها ثمرة مانجه مستويه وهو عضها بأسنانه وبيمص أحلى وأطيب عسل.
هي قامت ومسكت زبه وباسته ودخلته في بوقها وتمص فيه بلهفه وشغف وكأنه مصاصة عسل أو أيس كريم وظلت تمص فيه بإثارة وسكس ورغبة ليس لها حدود حتى زاد وكبر طول وعرض زبه حتى أصبح أطول من دراعه .
كانت هي بتتلوى تحته وكسها يقذف شلالات من العسل وهي مسكت زبه وحطته على كسها وبتصرخ : آآآآآآه دخله يا حبيبي كسي مولع أححححح هموت يا روحي 😋 دخله بسرعه يا هاني.
وعماله تعض في كتفه ورقبته وهايجه أوي أوي.
طبعا كل ده هيجه وهي بتصرخ : أوي أوي آحححح أووووف.. هموت نكني ياحبيبي دخل زبك في كسي يا حبيبي.
ورفعت وسطها وجذبت جسمه بكل طاقتها عليها أححححححح فإنزلق زبه في كسها بفعل إثارتهم وهياجنهم هما الإثنين وسوائل كسها المتدفقة.
وكان كسها سخن مولع وناعم ومخملي كالقطيفة الناعمة وهو حس إن زبه زاد عرض راسه جوه كسها وقبضت عليه بكسها وبتتلوى تحته زي الأفعى وكسها لم يتوقف عن قذف عسل شهوتها، ولم يتوقفوا هما الإثنين عن مص الشفايف ومص ولحس بززازها الطرية الناعمة وحكهم وفركهم بشعر صدره وحوطت ضهره بفخادها حتى لا يفلت زبه من كسها ثانية واحدة وهو بيحركه للخارج وجوه كسها عشان يهيجها أكتر وبإيده شغال لعب وبعبصه في طيزها الطرية الملبن من ورا وإختلط صراخها أووووووووف مع صوت أنفاسهم هما الإثنين مع كل أححححححح وآآآآآآآآآآآه و أوووووووووووف مع الصوت الممتع الرائع لتفريغ الهواء من حركة زبه جوه كسها .
هو رفع جسمه شوية من غير ما يطلع زبه من كسها وقعد تاني وخدها على حجره وهي في حضنه وخلاها ترفع وتنزل نفسها عليه بمساعدته والوضع ده كان بيهيجها ويمتعها أوي أوي .
فضلوا كده قرب نص ساعة ولما هو حس إنها خلاص مش قادرة وموحوحه على الآخر فنيمها ونام فوقيها وزبه كل ده بيرزع في كسها ولما حس إنه قرب ينزل ضمها وحضنها جامد أوي وخد شفايفها في شفايفه وهي حضنته جامد من فوق ولفت فخادها على ضهره و قام هاني برشق زبه كله أوي في كسها ومسك طيزها أوي من تحت أووووففف و في لحظة واحدة هما جابوا في وقت واحد وإختلط لبن زبه مع عسل كسها ليروي عطش كسها وإشتياقهم لبعض، وخدها في حضنه وهما عريانين، وطبعا ماخرجش زبه من كسها إلا بعد وقت طويل .
وأول ما أخوها هاني خَرَج زبه من كسها قامت هي وطبعت بوسه سخنه ومثيرة بنت متناكه بشفايفها على شفايفه، وكان لسه جسمها كله في حضنه وزبه واقف وبيتراقص على باب كسها وبين فخادها وحلمات بزازها السخنه مدفونه في شعر صدره المثير وبإيده شغال تقفيش في فلقتي طيزها الملبن من ورا وصوابعه شغالين بعبصة في نص فتحة طيزها المولعه.... وراحت سوسو وهي في حضنه لفت بجسمها وبقا ضهرها في وشه وخدت إيديه الإتنين وحطتهم على بزازها ومسكت زبه وحطته على باب طيزها وزقت نفسها لورا أوي وراح هاني راشق زبه كله في طيزها وراح قالبها على بطنها وحط مخده صغيرة تحت بطنها وكسها عشان يرفع طيزها شوية ونام فوقيها بينيكها في طيزها الملبن وهي بتتأوه وبتأن : أوي أوي آآآآآآه... أحححححح آآآآآآه أووووووووووف.. من شدة الهيجان وإيديه بين حلمات بزازها وكسها الموحوح وفخاده محوطة فخادها المهلبيه وشفايفه بتقطع شفايفها بوس بهيحان أوي أوي ورقبتها وودانها وجسمها كله.. وبعد وقت طويل لما خلاص طيزها إتهرت وفشخ طيزها نيك رفع نفسه شوية وقلب جسمها ونيمها على ضهرها ورجع ينيكها بعنف وبشهوه مجنونه في كسها ويهري جسمها كله تحسيس وتقفيش ولحس ومص ودغدغه وهي متجاوبه معاه أوي وكأنها لبوه محترفة نيك .
ولما سوسو حسيت إن أخوها هاني خلاص قرب ينزل لبنه في كسها تاني فمسكت بزازها ولحست بصوابعها من بينهم وشاورت على بين بزازها .
ففهم هاني هي عايزة إيه وطلع زبه من كسها وقعد على بطنها بحنيه وحط زبه بين بزازها وهي ضمت بزازها بإيديها وهو شغال نيك رايح جاي في بزازها ربع ساعة ، ومن الإثارة قذف زبه كمية مهولة من اللبن على صدر أخته ورقبتها وطار على وشها وشعرها فإلتهمت سوسو زبه بين شفايفها مص بشهوه ورغبه وبجنون..
وبعد شوية كان زبه وقف تاني أكتر من الأول وهو تحول الي فحل شهواني، وسحب زبه من بوقها وحشره تاني مره واحده في كسها وهي بتصرخ ومولعه وموحوحه أوي ورزعها في كسها المرة دي بهيجان ورغبة وشهوه حاميه أوي لما كانت خلاص سوسو هتموت من كُتر النيك وكأن داس عليها لوري مش زب أخوها هاني حبيبها.
وإستمروا كده نيك ومليطه من نص الليل لبعد طلوع الشمس.
وخدها في حضنه وهي ماسكه زبه وناموا لبعد الضهر بسبب تعبهم من كتر النيك والمليطة الجنسية طول الليل وسوسو الدلوعه المثيرة تحت زب أخوها معشوقها حبيبها هاني الزبير .
ولما صحيوا غيروا فرش السرير الغرقان من لبن زبه وعسل كسها ودم عذريتها ، وخدها على الحمام وإستحموا مع بعض وساعدها على غسل كسها بميه دافية وإستخدام مرطب لكسها عشان دي أول نيكه لها من كسها وطيزها أيضاً.
وظلوا يلعبوا في أجسام بعض تحت الدوش في البانيو وبعد شوية كان هاني هاج عليها تاني في الحمام وزبه إنتصب ووقف تاني وهي معاه في البانيو وضهرها في وشه وزبه واقف و بيحك في بين فخادها من ورا تحت طيزها الملبن وبيتراقص وبيتزحلق بين فلقتي طيزها فمسكها من وسطها وشدها على جسمه ودخل زبه براحة في طيزها وهي بتضحك بلبونه وشرمطه وبتصرخ بوحوحه : آآآآآآه أحححححح فشختني يا مجرم آآآآآآه أحححححح وجعت طيزي يا روحي آآآآآآه أححححح.
وهو ناكها أحلى نيكة في الحمام في طيزها الملبن ، ولما خلصوا كل منهم لف جسمه ببشكير حمام وخرجوا من الحمام، وفطروا سوا وهما كل واحد منهما لافف نص جسمه ببشكير الحموم ، بس طبعاً مقضينها بوس وأحضان وتقفيش وهي على فخاده في حجره.
وبعد الفطار كانوا في الصالة على الكنبة وهي قاعده في حضنه على حجره.
سوسو : هاني حبيبي إنت حنين و حَبوب أوي بس طلعت شقي ومجرم أوي، بس إحنا إتهورنا أوي يا روحي وفتحتني وأنا لسه بنت وهنعمل إيه دلوقتي يا حبيبي .
هاني وهو بيمص في شفايفها بشهوه : حبيبتي متقلقيش نفسك خالص إحنا نعيش براحتنا ونتمتع مع بعض وننبسط ومفيش أي مشكلة في موضوع العذرية ده وقبل ما تتجوزي بنسوي ليكي عملية بسيطة بترجع كل شي لأصله يا روحي، المهم تكوني إنتي مبسوطه وسعيدة يا حبيبتي.
سوسو بمحن : أنا مبسوطة ومستمتعة وسعيدة معاك أوي أوي يا حبيبي ومتحرمش طول العمر منك أبداً يا حبيبي يا فاشخ كسي وطيزي يا روح قلبي.
هاني ضحك أوي وإنبسط من طريقة كلامها بإباحية وضم جسمها أوي لجسمه في حضنه وقالها: الكلام الأبيح منك طالع سخن أوي.
سوسو وهي بتمسك زبه بدلع : إنت إللي ولعتني بزبك العسل ده اللي فشخ كسي وطيزي يامجرم وعلمتني الكلام الحلو ده اللي بيولع جسمي ويشوقني ليك ولحضنك الحنين الدافي ولزبك النار ده 🔥💋😋
هاني : حبيبتي هشغلك دلوقتي فيلم حلو يبسطنا ويهيحنا أكتر.
سوسو بمرقعة : هو فيه هيجان ومتعة أكتر من كده يا روحي🔥.
وشغلها فيلم سكس لشاب رومانسي زبه كبير مع حبيبته المثيرة وبيقلعها وبيرقصوا سوا وبيسخنوا على بعض وبينيكها في كسها وطيزها وبين بزازها بشهوه وجنون بكل الأوضاع ومص ولحس بجنون وإثارة.
وكانت سوسو أخته قاعدة بالبشكير وهايجة أوي على فخاده في حجره وهو حاضنها وهو هاج وشال البشكير من على جسمه وشد البشكير التاني من على جسمها وهي بتضحك وصاروا عريانين ملط وبيهزروا بدلع وشرمطة وبوس وأحضان وتقفيش، وكان هاني زبه واقف بين إيديها اللي بتلعب فيه بإثارة وهي ممحونه وهايجه أوي، فقامت وطلبت منه ينام على الكنبة ونامت فوقيه بالعكس وكسها على وشه وأخذت زبه (اللي منتصب ومستعد) على بوقها ونزلت بلسانها تلحس راسه بدلع ومرقعه وبتضحك بلبونه وشرمطه وبدأت تضم شفايفها على زبه وتسحبه جوه بوقها وبتمصه بإستمتاع وبشهوه جنونية جداً مما أثار هاني وهيجه أوي وأشعل شهوته وهو كان هايج وسخن على الآخر وهو بيلحس بلسانه وشفايفه بين فخادها وطلع لفوق شوية يلحس ويمص كسها ويدخل لسانه بين شفرات كسها المتأججة وبيعض ويدغدغ بظرها بشفايفه وهي موحوحه وهايجه اوي 🔥 وبتصرخ : آآآآآآه آآآآآآه آآآآآآه أوووووووف آآآآآآه أحححححح أوي أوي 😋 مص أوي أوي يا حبيبي آآآآآآه حبيبي كسي مولع نار 🔥يا روحي ريحني آآآآآآه هموت مش قادره أحححححح.
وكسها كان بيقذف شلالات من عسل شهوتها، وقامت سوسو ولفت وعدلت جسمها وقعدت على فخاده ومسكت زبه ودخلته في كسها ونزلت ببزازها على وشه وهو أخد حلمات بزازها بشفايفه بيمص فيهم بالتبادل.
وبعد شوية قام هاني وهي في حضنه وزبه في كسها ورفع جسمه شوية من غير ما يطلع زبه من كسها و قعد وأخدها على حجره وهي في حضنه وخلاها ترفع وتنزل نفسها على زبه بمساعدته والوضع ده كان بهيجها وبيمتعها أوي أوي.
وفضلوا كده قرب نص ساعة ولما هو حس إنها خلاص ساحت وهتموت ومش قادرة وموحوحه على الآخر فنيمها ونام فوقيها على الكنبة وزبه كل ده بيرزع في كسها ولما حس إنه قرب ينزل ضمها وحضنها جامد أوي وخد شفايفها في شفايفه وهي حضنته جامد من فوق ولفت فخادها على ضهره و قام هو برشق زبه كله أوي في كسها ومسك طيزها أوي من تحت بيبعبصها بصوابعه في خرم طيزها، وفي لحظة واحدة كانوا هما الإتنين جابوا في وقت واحد وإختلط لبن زبه مع عسل كسها تاني في متعة ليس لها وصف.
ولما إرتاحوا شوية وهي في حضنه وهما الإتنين عريانين ملط طبعاً وهي نايمه على ضهرها وفاتحه فخادها ورافعه رجليها لفوق وهاني نايم على جسمها بين فخادها وزبه كله بيرقص في كسها ويلعب ويقفش في طيزها الملبن من تحت وبيبعبصها بصوابعه في فتحة طيزها وشفايفهم بتقطع شفايف بعض وحلمات بزازها مدفونين في شعر صدره وهو كل شوية بيسحب إيده من تحت طيزها شويه ويحسس ويقفش حلمات بزازها بجنون وهي حضناه أوي وبتغرس صوابعها في ضهره أوي من كتر الشهوه ورافعه رجليها لفوق وبتحضن جسمه من تحت بفخادها وكسها مولع نار وموحوح على الآخر، وهي مش مبطلة صريخ ووحوحه من كتر الهيجان والنشوه.
وكانوا عشان يتمتعوا ويهيجوا أكتر بيصرخوا بصوت عالي هما الإتنين وكلامهم كله كلام أبيح وفاجر عشان مطمنين إنهم لوحدهم .
وسوسو بتصرخ بصوت عالي: آآآآآآه آآآآآآه كسي مولع يا حبيبي.. نيكني أوي أوي أوي أحححححح آآآآآآه ناااار
هاني: أحححححح كسك حلو أوي يا لبوه أوووووووف إرفعي رجليكي كمان يا شرموطة هنيكك هنيكك وأنزل لبني فيكي وأفشخك بزبي يالبوه يا متناكة.
سوسو: أحححححح إفشخني يا روحي بزبك آآآآآآه دخل زبك كله في كسي أحححححح زبك حلو أوي أوي وكسي نار ياحبيبي طفي نار كسي وطيزي بزبك.
هاني: إنتي إيه؟
سوسو: أنا لبوه لزبك يا روحي .
هاني: وإيه تاني؟
سوسو: ومتناكة وشرموطة أخويا هاني حبيبي 🔥 .
هاني: وعايزه إيه.
سوسو: عايزاك تنيكني أحححح عايزاك تنيكني آآآآآآه تنيكني يا هاني يا أخويا يا حبيبي اوووووف هموت مش قادره.
هاني: وعايزه إيه تاني يا لبوه.
سوسو: إفشخني قطعني آآآآآه إفشخ كسي وطيزي أووووووف.
هاني: زبي حلو يا سوسو ؟
سوسو: أححححح أوي أوي أوي، هموت يا روحي مش قادره كفاية هريت كسي نيك يللا نزل لبنك وطفي نار كسي أححححح.
وهاني كان بيهيجها أوي وهو بيدعك شفايفه في شفايفها وبيقول لها: لأ.. تؤ.. تؤ.. تؤ.
وسوسو بتصرخ أوي بوحوحه وصوت عالي: هاني أخويا حبيبي عشان خاطري مش قادره كسي مولع نار هَمَوتك آآآآآآه أوووووووف يللاااااا نزل يا مجرم آآآآآآه آآآآآآه.
وإستمروا كده وقت طويل في أروع وأسخن نيك وعلاقة جنسية مثيرة.
ولما حس هاني إنه خلاص قرب ينزل ضمها وحضنها جامد أوي وخد شفايفها في شفايفه وهي حضنته جامد من فوق ولفت فخادها على ضهره أوي وقام هو برشق زبه كله أوي في كسها ومسك طيزها أوي من تحت بيبعبصها بصوابعه في فتحة طيزها و في لحظة واحدة... هما الإتنين جابوا في وقت واحد وإختلط لبن زبه مع عسل كسها في متعة ليس لها وصف.
وبعد ما إرتاحوا شوية تاني قام هاني وناكها تاني في طيزها الملبن وبين بزازها بشهوه ومتعة وكأنه بينيكها أول مرة.
وإستمروا كده طول اليوم يمارسوا الجنس وينيكها بكل الأوضاع في أوضتها على سريرها وفي أوضة نومه وعلى كنبة الصالة وعلى كرسي الأنتريه وعلى الأرض وفي الحمام وفي المطبخ وكل مكان في البيت.
وكانوا في ظل نشوة الجنس وغريزتهم المشتعلة بينسوا الدنيا كلها ومش فاكرين ولا حاسين إلا بغريزتهم وأجسامهم العطشانة للجنس ومش عاملين حساب لأي وقت ليل أو نهار.
وإستمرت أفعالهم المثيرة والجنونية الشهوانية الممتعة دي من نيك ودلع وشرمطة ومقضينها نيك ومتعة .
وتعاهدوا على الحب والعشق والإخلاص وان تستمر علاقتهم مدى الحياة.
وكان هاني وأخته سوسو عايشين حياتهم مع وسط الأهل والأصدقاء والمجتمع كله عبارة عن عبارة عن أخ سُوري أعزب يعيش مع أخته الطالبة الجامعية في الغُربة ، ولكن لما تتاح الفرص ويكونوا لوحدهم ويتقفل عليهم باب الشقة بيكونوا زوجين حياتهم كلها حب وحنان وعشق ودلع وشقاوة ومتعة ليس حدود، وصار هاني ليس له ملاذ إلا حضن أخته سوسو الدافي والإستمتاع بجسدها ومفاتنها المثيرة وقمة متعته في إطفاء نار كسها بزبه ويبذل كل ما في وِسعه لإسعادها وإشباع غريزته الجنسية معها، وسوسو تتفانى في إسعاد أخوها هاني وإثارته وإمتاعه بكل مفاتنها ومشاعرها وأحاسيسها الأنثوية المتأججة 🔥 وأصبحت قمة متعتها في حضنه الدافي الحنون وتلاحم أجسادهم العارية وتشابك فخادها مع فخاده وإحتضان صدره المُشعر لبزازها الملبن وحلماتها المنتشية من نار الشهوه وبعبصة أصابعه لطيزها حينما يتراقص زبه في كسها المنفوخ الموحوح مُشبعاً غريزتها الأنثوية المثيرة بقذف لبنه فيها. 😋
ومن شدة حب سوسو وعشقها لأخيها هاني وإستمتاعها معه.....
صار شعارها في الجنس :
( إن أي واحدة مجربتش الجنس مع أخوها في السرير يبقى مش عايشة وماشفتش متعة جنسية حقيقية 💓😋💓)
وإستمر إستمتاع هاني الزبير بجسم أخته المثيرة الدلوعه سوسو، وإستمتاع سوسو بزب أخوها حبيبها وراوي عطش كسها.
والممتع في علاقهما إنها ليست علاقة جنسية فقط بل هي ممارسة الجنس والشهوه برومانسية وحنان وحب وعشق وإحتواء وأمان وإستقرار.
❤️❤️🔥😋💋❤️ ❤️




IMG 20230321 235841 922
IMG
IMG
 
  • أعجبني
التفاعلات: aldorg و Krrash88

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

أعلى