اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة

هل انا ديوث (1 مشاهد )

A

adam adam

سكساوي متقحرط
عضو
نقاط نودزاوي
0
غير متاح
انا 26 سنه كنت مدمن على العاده السريه كل يوم لحد ما وصلت لمرحلة من الهيجان غربيه وعمرى ما فكرت في حد من محارمى فى يوم لحد ما فى مره لقيت اختى الي عندها 34 سنه ومش متجوزه على علاقة جنسية فى التلفون مع اكتر من واحد وصور وفيديوهات ملط ليها واتصدمت لما لقيتها فى فديوهات ليها بدخل زب صناعى فى كسها وعرفت انها مفتوحه من اكتر من 7 سنين من واحد كانت بتحبو معرفتش اعمل ايه اروح تفضح الدنيا واقول فتحها من 7 سنين خصوصا أنه مسافر من اكتر من 5 سنين او ابلغ أعلى ونفضح الدنيا لمن بعد كده جالى شعور مثير كل ما اشوف الصور والفيديوهات بتعتها اصل انا خدت التلفون منها ومقدرتش تفتح بوقها كل ما اشوف الصور انزل لبن علطول ففكرت ليه مريحش اختى وهيا تريحنى بدل الصيع إلى تعرفهم فجتلى فكره ليه ما استغلهاش بصور والفيديوهات بتعتها وتريحنى واريحا وفعلا واجهتها وقولت لها أن هقول لكل اهلنا واوريهم الصور والفيديوهات بتعتك يا اما نريح بعض فى البدايه هى رفضت لكن بعد كده وافكت ونكتها ولينا اكتر من سنه بنعمل علاقة شبه يومى خصوصا انى اعيش وانا هى وانى ست قعيده واخواتى الي متجوز والي مسافر يعنى يعتبر انا وهيا فى الشقه لوحدنا وهى فى البدايه كانت بتاخد برشام منع لحد ما ركبت لولب وانا من فتره كده مجرد تخيلات بتجليى أن اكتر من فحل زنجى بينكوها وهى فعلا الي يشوفها يقول معقول دى متجوزتش لحد دلوقتي والمشكلة بعد الفتره دى كلها انا ندمان بعد علاقة سنه كأننا متجوزين هل فعلا انا ديوث ولا انا تصرفت صح بدل ما تتمسك مع واحد ودنيا تتفصح يارت تعرفونى هل انا كده ديوث ولا لا

أحمد حمدي

أحمد حمدي

سكساوي بادئ الطريق
عضو
نقاط نودزاوي
0
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
آدم الشهوه الجنسيه ليها تأثير كبير جوانا وكون أنك ريحتها احسن من الغريب ده حقك أنته وأولي من الغريب

Black man

Black man

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
3
توجه جنسي
ثنائي الميل
غير متاح
انت كدة زانى محارم وقريب هتبقى ديوث

حماده العنتيل

حماده العنتيل