قائمة
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
أبرز الأعضاء
المحل
شرح نظام النقاط
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
اهلا بك في منتديات نودزاوي
إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة
تسجيل الدخول
تسجيل
مجلة نودزاوي
المنتديات
القسم العام
مواضيع عامة غير جنسية
هل في حدا هنا مخنوق
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="فحل عنيف سادي" data-source="post: 1214556" data-attributes="member: 180643"><p>انا شايف ان مدام انا باكل وبشرب وبنام وصحتي كويسه مفيش حاجه تستاهل ان انا اضايق يعني هتضايق ليه ده انت عندك الرفاهيه انك تقول انك مضايق ومعاك تليفون ومعاك فلوس نت مع ان انت اصلا بنسبه للكون ولا حاجه حرفيا وجودك من عدمه لا يمثل شيء انت موجود عشان نفسك يا تساعد نفسك يا تهدمها ف بلاش قحبنه وخولنه وننشف كده طول ما فينا نفس خارج ونفس داخل عندنا فرصه اننا نتحسن انت حتى لو مشلول ف انت مخك شغال </p><p>الشباب اتخولن من ساعه الاغاني الهابطه وال يقلك الراجل ينفع يزعل عادي و و بلعب البخت سالتها ورفضتني و اغاني الرجاله الحزينه تحزن على ايه مش فاهم ده فراغ ابن متناكه ال عندكم ده انت عندك رفاهية انك تحزن احا امال لو ف دوله منكوبه ولا ف السودان مش هقلك فلسطين يعم ويجي اليهودي يخش بيتك ينكك وياخده ولا العسكري يفتش مراتك قدامك ويتحرش بيها وانت متقدرش تعمل حاجه يعم انت طول ما انت بتبص السلبيات هتفضل خول ونظرتك للحياه نظره خول وتقعد تصيح زي اللباوي طب ما تتطور من كسم نفسك يعم شوف السلبيات فين وخليها ايجابيات وهيا اكيد محبتكش عشان هيا متخلفه ما اكيد في كسم سبب خلاها متشوفكش اصلا بعدين ما عندها حق اذا انت زي الشرموطه عمال تصيح اكيد مشافتكش راجل لو كت شافتك راجل كت حبتك حتى لو كان شكلك مش احسن حاجه طول ما انت راجل وريحتك حلوه ونضيف خلاص </p><p>وخف قحبنه بقى عشان انا اتبضنت من الاسطوانه بنت المتناكه دي</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="فحل عنيف سادي, post: 1214556, member: 180643"] انا شايف ان مدام انا باكل وبشرب وبنام وصحتي كويسه مفيش حاجه تستاهل ان انا اضايق يعني هتضايق ليه ده انت عندك الرفاهيه انك تقول انك مضايق ومعاك تليفون ومعاك فلوس نت مع ان انت اصلا بنسبه للكون ولا حاجه حرفيا وجودك من عدمه لا يمثل شيء انت موجود عشان نفسك يا تساعد نفسك يا تهدمها ف بلاش قحبنه وخولنه وننشف كده طول ما فينا نفس خارج ونفس داخل عندنا فرصه اننا نتحسن انت حتى لو مشلول ف انت مخك شغال الشباب اتخولن من ساعه الاغاني الهابطه وال يقلك الراجل ينفع يزعل عادي و و بلعب البخت سالتها ورفضتني و اغاني الرجاله الحزينه تحزن على ايه مش فاهم ده فراغ ابن متناكه ال عندكم ده انت عندك رفاهية انك تحزن احا امال لو ف دوله منكوبه ولا ف السودان مش هقلك فلسطين يعم ويجي اليهودي يخش بيتك ينكك وياخده ولا العسكري يفتش مراتك قدامك ويتحرش بيها وانت متقدرش تعمل حاجه يعم انت طول ما انت بتبص السلبيات هتفضل خول ونظرتك للحياه نظره خول وتقعد تصيح زي اللباوي طب ما تتطور من كسم نفسك يعم شوف السلبيات فين وخليها ايجابيات وهيا اكيد محبتكش عشان هيا متخلفه ما اكيد في كسم سبب خلاها متشوفكش اصلا بعدين ما عندها حق اذا انت زي الشرموطه عمال تصيح اكيد مشافتكش راجل لو كت شافتك راجل كت حبتك حتى لو كان شكلك مش احسن حاجه طول ما انت راجل وريحتك حلوه ونضيف خلاص وخف قحبنه بقى عشان انا اتبضنت من الاسطوانه بنت المتناكه دي [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
رد
المنتديات
القسم العام
مواضيع عامة غير جنسية
هل في حدا هنا مخنوق
أعلى