قائمة
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
أبرز الأعضاء
المحل
شرح نظام النقاط
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
اهلا بك في منتديات نودزاوي
إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة
تسجيل الدخول
تسجيل
مجلة نودزاوي
المنتديات
القسم العام
مواضيع عامة غير جنسية
هل في حدا هنا مخنوق
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="فحل عنيف سادي" data-source="post: 1214569" data-attributes="member: 180643"><p>بت ايه وقرف حيلتك انت ايه يابو شخه يال بتاخد مصروف من ابوك وامك عشان تنزل تشربلك سجاره ولا تجيبلك تودو وهوهوز وميكس شوكلاته</p><p>بتشتغل لا قد المسؤوليه لا</p><p>بتعمل حاجه مفيده في يومك لا</p><p>تقدر تنتظم ف حاجه لا</p><p>بتحاول تتطور من نفسك لا</p><p>فالح ف حاجه لا</p><p>قاعد تأن وتصيح زي المعدده وخلاص جيل خايب ولا هتفلحو ف حاجه يا فاشل بتروح جيم وعامل فورمه برضه لا ده هيا ليها حق متبصلكش اصلل</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="فحل عنيف سادي, post: 1214569, member: 180643"] بت ايه وقرف حيلتك انت ايه يابو شخه يال بتاخد مصروف من ابوك وامك عشان تنزل تشربلك سجاره ولا تجيبلك تودو وهوهوز وميكس شوكلاته بتشتغل لا قد المسؤوليه لا بتعمل حاجه مفيده في يومك لا تقدر تنتظم ف حاجه لا بتحاول تتطور من نفسك لا فالح ف حاجه لا قاعد تأن وتصيح زي المعدده وخلاص جيل خايب ولا هتفلحو ف حاجه يا فاشل بتروح جيم وعامل فورمه برضه لا ده هيا ليها حق متبصلكش اصلل [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
رد
المنتديات
القسم العام
مواضيع عامة غير جنسية
هل في حدا هنا مخنوق
أعلى