اهلا بك في منتديات نودزاوي

إنضم الان حتي تستطيع التعليق والتفاعل مع باقي الاعضاء واكتساب الكثير من المميزات الحصرية للاعضاء منها تصفح بلا اعلانات مزعجة

فضفضه هيجان بلا هدف (مساعدة عاجلة) (1 مشاهد )

F

Fox hunter

سكساوي متقحرط
عضو
نقاط نودزاوي
3
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
من فترة نزلت موضوع عن حجم الطيز ومعظم الناس نصحتني بالرياضة علشان اقلل حجمها،وكمان كمخفف للشهوة .
اللي حصل إني فعلا روحت ال Gym بقالي اسبوعين تقريبا .
لكن من عشر ايام حصل حاجة ،كنت هناك متأخر والكابتن فاتح الصالة في بيته ،هو مدرس أصلا يعني وبيدرب هو ومراته ،هي بالنهار حريم وهو لما يرجع م الشغل رجالة .فبيقفل الجيم بالليل قبل الساعة ١٠ او ١١ بالكتير علشان شغله الصبح .
المهم انا كنت هناك اخر واحد ومستنيني اخلص تمرينتي ويقفل كانت الساعة ١٠ ونص كدا .

الجزء اللي بنغير فيه هدومنا عبارة عن الحمام وجنب منه زي اوضة فاضية بس مش بباب لا ستارة طويلة علشان اللي هيغير وشماعة ومرايات وكدا.
انا كنت بقلع البنطلون عادي وحتي مش هتشطف علشان مأخر الكابتن يعني فهلبس هدومي واروح .
بس علشان العرق البوكسر اتشد مع البنطلون لتحت ،تقريبا نص طيزي بانت ،وعلشان حظي كان الكابتن داخل ورايا بيطفي النور بتاع جزء تغيير الملابس دا ،كذا لمبة يعني فبيسيب واحدة بس لحد ما انا اخلص .
بس شاف طيزي وانا كنت شايل الشعر ومنعمها جامد ،هو خرج علطول وانا كنت لامحه في المرايا .
بس من يومها انا مش بروح اتمرن انا بقيت اروح متأخر متعمد وبقيت اتعولق جامد وانا مش كدا أصلا .
كمان هو بقي واخد باله وزبره بيقف في البنطلون وبيبقي مركز معايا بس مبيعملش حاجة .
لكن انا ال ١٠ ايام دول شهوتي مش طبيعية .
لدرجة اني بقيت ماشي بقلم في الشنطة بتاعتي ،ممكن ابقي في وسط اليوم وعندي شغل
ادخل اي حمام وادخله في طيزي لحد ما اهدي .

انا مش عاوز اتناك ومش عاوز ابقي سالب ،بالعكس كنت عاوز ابعد عن كدا خالص ،بس حاليا بفكر بجد امارس يمكن دا يريحني .
القلق كله اني ابقي مدمن كدا ،ومعرفش اتجوز وابقي طبيعي مع مراتي + ان احنا في فلاحين ولو حاجة زي كدا اتعرفت اصلا انا مش هعرف اعيش دقيقة في بيتنا تاني ،دا لو فضلت عايش .
في نفس الوقت الموضوع متعب للدماغ .
انا مش لاقي سبب عضوي يخليني عاوز ادخل حاجات في طيزي ،او حتي اهيج بالشكل القذر دا ،انا فعلا مكنتش كدا واتغيرت بقيت بهيج ع الازبار ،بس انا مش بنوتي خالص ولا حاسس نفسي ممكن احب راجل او اتقبل يبوسني ويحبني والكلام دا .
حد عنده تفسير او حل ؟؟
اخر حاجة :
انا في مرحلة لو الكابتن دا في اي وقت قلع بنطلونه وحاول ينيكني مش متأكد اني ممكن اقول لأ .

س

سكون الظهيرة

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
6
غير متاح
من فترة نزلت موضوع عن حجم الطيز ومعظم الناس نصحتني بالرياضة علشان اقلل حجمها،وكمان كمخفف للشهوة .
لكن من عشر ايام حصل حاجة ،كنت هناك متأخر والكابتن فاتح الصالة في بيته ،هو مدرس أصلا يعني وبيدرب هو ومراته ،هي بالنهار حريم وهو لما يرجع م الشغل رجالة .فبيقفل الجيم بالليل قبل الساعة ١٠ او ١١ بالكتير علشان شغله الصبح .
المهم انا كنت هناك اخر واحد ومستنيني اخلص تمرينتي ويقفل كانت الساعة ١٠ ونص كدا .

الجزء اللي بنغير فيه هدومنا عبارة عن الحمام وجنب منه زي اوضة فاضية بس مش بباب لا ستارة طويلة علشان اللي هيغير وشماعة ومرايات وكدا.
انا كنت بقلع البنطلون عادي وحتي مش هتشطف علشان مأخر الكابتن يعني فهلبس هدومي واروح .
بس علشان العرق البوكسر اتشد مع البنطلون لتحت ،تقريبا نص طيزي بانت ،وعلشان حظي كان الكابتن داخل ورايا بيطفي النور بتاع جزء تغيير الملابس دا ،كذا لمبة يعني فبيسيب واحدة بس لحد ما انا اخلص .
بس شاف طيزي وانا كنت شايل الشعر ومنعمها جامد ،هو خرج علطول وانا كنت لامحه في المرايا .
بس من يومها انا مش بروح اتمرن انا بقيت اروح متأخر متعمد وبقيت اتعولق جامد وانا مش كدا أصلا .
كمان هو بقي واخد باله وزبره بيقف في البنطلون وبيبقي مركز معايا بس مبيعملش حاجة .

انا مش عاوز اتناك ومش عاوز ابقي سالب ،بالعكس كنت عاوز ابعد عن كدا خالص ،بس حاليا بفكر بجد امارس يمكن دا يريحني .
القلق كله اني ابقي مدمن كدا ،ومعرفش اتجوز وابقي طبيعي مع مراتي + ان احنا في فلاحين ولو حاجة زي كدا اتعرفت اصلا انا مش هعرف اعيش دقيقة في بيتنا تاني ،دا لو فضلت عايش .
انا مش لاقي سبب عضوي يخليني عاوز ادخل حاجات في طيزي ،او حتي اهيج بالشكل القذر دا ،انا فعلا مكنتش كدا واتغيرت بقيت بهيج ع الازبار ،بس انا مش بنوتي خالص ولا حاسس نفسي ممكن احب راجل او اتقبل يبوسني ويحبني والكلام دا .
حد عنده تفسير او حل ؟؟
اخر حاجة :
انا في مرحلة لو الكابتن دا في اي وقت قلع بنطلونه وحاول ينيكني مش متأكد اني ممكن اقول لأ .
الي معاك هولخبطة بالميول و التردد شي طبيعي و لو انت ما تريد تكوم ميولك للسالب حاول انك تخلي مواعيد الجيم قبل لا يكون فاضي لان انت تعبان كثير و ممكن تتعب اكثر لو سلمت نفسك و كان شعورك مختلف عن الي تتخيله

• أعجبني
التفاعلات: Fox hunter
ا

البرنس قادم

سكساوي بادئ الطريق
عضو
نقاط نودزاوي
0
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
انسحب فورا

• أعجبني
F

Fox hunter

سكساوي متقحرط
عضو
نقاط نودزاوي
3
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
الي معاك هولخبطة بالميول و التردد شي طبيعي و لو انت ما تريد تكوم ميولك للسالب حاول انك تخلي مواعيد الجيم قبل لا يكون فاضي لان انت تعبان كثير و ممكن تتعب اكثر لو سلمت نفسك و كان شعورك مختلف عن الي تتخيله
حاسس هيبقي افضل لو بطلت اروح اصلا
بس دا بردو هروب وحل مؤقت مش نهائي

F

Fox hunter

سكساوي متقحرط
عضو
نقاط نودزاوي
3
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
انسحب فورا
فعلا بفكر في كدا
بس حاسه مجرد حل مؤقت
لأنه علي فترات متقطعة بتزيد الشهوة كدا وترجع تقل
انا عاوز اوقف الموضوع دا تماما

ا

البرنس قادم

سكساوي بادئ الطريق
عضو
نقاط نودزاوي
0
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
نام مع بنات كتير
خصوصا لو اكتر من واحدة مع بعض
ومتقعدش مع ستات كتير

• أعجبني
F

Fox hunter

سكساوي متقحرط
عضو
نقاط نودزاوي
3
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
نام مع بنات كتير
خصوصا لو اكتر من واحدة مع بعض
ومتقعدش مع ستات كتير
هو أنا بلاقيهم في الشارع 😂😂
كمان انا عايش في بيت عيلة وكله ستات أصلا 😅
بس مش مأثرين علي سلوكي وكلام الافلام دا

Do7a

Do7a

سكساوي بادئ الطريق
عضو
نقاط نودزاوي
1
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
من تجربه الموضوع مش حيتوقف ابدا بس انت بتتعب نفسك اكثر انا بقالي مده بس كل يوم نفسي اكرر اللي كنت بعمل بس اللي مانعني اني مش لاقي حد اثق فيه وهي اللي مخليني اتعب اكثر بس هو حل لما بتكون مانت لاقي حد نفسك تعمل معه ( حل تلعب فيه على نفسك )

• محزن
  • أعجبني
التفاعلات: طير الظلام و Fox hunter
ا

البرنس قادم

سكساوي بادئ الطريق
عضو
نقاط نودزاوي
0
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
هو أنا بلاقيهم في الشارع 😂😂
كمان انا عايش في بيت عيلة وكله ستات أصلا 😅
بس مش مأثرين علي سلوكي وكلام الافلام دا
بيت عيلة وكله ستات ازاى فين الرجالة وانا نقصدش انهم ياثرو علي سلوكك ولكن مخالطتهم ليهم وهما لابسين لبسهم اللي اى ست بتلبسه هيقلل شهوتك ويعكس ميولك

• أعجبني
F

Fox hunter

سكساوي متقحرط
عضو
نقاط نودزاوي
3
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
من تجربه الموضوع مش حيتوقف ابدا بس انت بتتعب نفسك اكثر انا بقالي مده بس كل يوم نفسي اكرر اللي كنت بعمل بس اللي مانعني اني مش لاقي حد اثق فيه وهي اللي مخليني اتعب اكثر بس هو حل لما بتكون مانت لاقي حد نفسك تعمل معه ( حل تلعب فيه على نفسك )
قصدك مش هقدر ابطل لعب في طيزي أبدا ؟؟
طب ليه !! مع اني عشت حوالي ٢٠ سنة مكنتش بعمل كدا اصلا ولا كان عندي اي ميول للموضوع دا .
مفهمتش اخر جزئية

F

Fox hunter

سكساوي متقحرط
عضو
نقاط نودزاوي
3
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
بيت عيلة وكله ستات ازاى فين الرجالة وانا نقصدش انهم ياثرو علي سلوكك ولكن مخالطتهم ليهم وهما لابسين لبسهم اللي اى ست بتلبسه هيقلل شهوتك ويعكس ميولك
في رجالة وستات عادي
بس قصدي ان موجود حريم كتير يعني ،وانا بهيج عليهم عادي ،مش بيقللوا شهوتي ولا حاجة
الفكرة ان دلوقتي لما بهيج عموما بحس ان لازم العب في زبري وطيزي مع بعض
حاجة نفسية ،او عقلية ،مش لاقي تفسير بصراحة

Do7a

Do7a

سكساوي بادئ الطريق
عضو
نقاط نودزاوي
1
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
قصدك مش هقدر ابطل لعب في طيزي أبدا ؟؟
طب ليه !! مع اني عشت حوالي ٢٠ سنة مكنتش بعمل كدا اصلا ولا كان عندي اي ميول للموضوع دا .
مفهمتش اخر جزئية
اللي بقصد انه شئ طبيعي لما تلعب في طيزك انت بتقول عشت 20 سنه بس دلوقتي انت حاب اللي انت تعمله صح ولا غلط اذا كنت حاب فانصيحه لاتجرب الزبر ابدا لانك مش حتقدر تفكر في حاجه ممكن تريحك زيه وبالنسبه للميول انا ما عملت الا مع شخص واحد بس بس انا بحب الستات اكثر ونفسي ابقى مع ست على اني اسلم جسمي لواحد مش يستاهل اعمل معه .
والحل اللي العب فيه على نفسي هو اني مش لاقي حد اثق فيه عشان اعمل معه وبكدا انا مانع نفسي اني اعمل كدا

• أعجبني
F

Fox hunter

سكساوي متقحرط
عضو
نقاط نودزاوي
3
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
اللي بقصد انه شئ طبيعي لما تلعب في طيزك انت بتقول عشت 20 سنه بس دلوقتي انت حاب اللي انت تعمله صح ولا غلط اذا كنت حاب فانصيحه لاتجرب الزبر ابدا لانك مش حتقدر تفكر في حاجه ممكن تريحك زيه وبالنسبه للميول انا ما عملت الا مع شخص واحد بس بس انا بحب الستات اكثر ونفسي ابقى مع ست على اني اسلم جسمي لواحد مش يستاهل اعمل معه .
والحل اللي العب فيه على نفسي هو اني مش لاقي حد اثق فيه عشان اعمل معه وبكدا انا مانع نفسي اني اعمل كدا
طيب لو حابب ابطل اصلا العب في نفسي
في طريقة ولا هفضل كدا طول عمري +انا زيك بالظبط جربت مع واحد وبردو مش عاوز اجرب تاني انا بحب الستات اكتر فعلا .

C

Corpsé

سكساوي شايف نفسة
عضو
نقاط نودزاوي
0
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
في رجالة وستات عادي
بس قصدي ان موجود حريم كتير يعني ،وانا بهيج عليهم عادي ،مش بيقللوا شهوتي ولا حاجة
الفكرة ان دلوقتي لما بهيج عموما بحس ان لازم العب في زبري وطيزي مع بعض
حاجة نفسية ،او عقلية ،مش لاقي تفسير بصراحة
نا ممكن افضفض معاك واقوبك نا كنت طبيعي جدا لحد لما بدأت اتفرج ع. شيميل اعجبني أن شيميل تنيك حد وخصوصا لو راجل بيمص زبر حد وحده وحده مع نفسي بدأت ادخل خيار ف تيزي من غير محس وبدأت اشوف ف افلام السكس لما واحده تبقا هايجه وتحط مخدهت تحت كسها وتطلع وتنزل ن عملت كده وبصراحه كنت مبسوط اوي الي أقصده ا نت طالما حبيت حاجه مش هقدر تسببها وحده وحده هتلاقي نفسك بتعمل الحاجه دي من غير متحس

• أعجبني
Do7a

Do7a

سكساوي بادئ الطريق
عضو
نقاط نودزاوي
1
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
طيب لو حابب ابطل اصلا العب في نفسي
في طريقة ولا هفضل كدا طول عمري +انا زيك بالظبط جربت مع واحد وبردو مش عاوز اجرب تاني انا بحب الستات اكتر فعلا .
مش بعرف اصلي مش برتاح لما العب بطيزي بس بتعب اكتر وعشان كدا انا ما العب بطيز ولا ادخل حاجه فيها بس هي افكر تجيني ونفسي اعيد الاحساس تاني بس زي ما قلتلك اني مش لاقي وهي اللي مانعني

F

Fox hunter

سكساوي متقحرط
عضو
نقاط نودزاوي
3
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
نا ممكن افضفض معاك واقوبك نا كنت طبيعي جدا لحد لما بدأت اتفرج ع. شيميل اعجبني أن شيميل تنيك حد وخصوصا لو راجل بيمص زبر حد وحده وحده مع نفسي بدأت ادخل خيار ف تيزي من غير محس وبدأت اشوف ف افلام السكس لما واحده تبقا هايجه وتحط مخدهت تحت كسها وتطلع وتنزل ن عملت كده وبصراحه كنت مبسوط اوي الي أقصده ا نت طالما حبيت حاجه مش هقدر تسببها وحده وحده هتلاقي نفسك بتعمل الحاجه دي من غير متحس
شكرا لردك يا حبيبي

F

Fox hunter

سكساوي متقحرط
عضو
نقاط نودزاوي
3
توجه جنسي
عدم الإفصاح
غير متاح
مش بعرف اصلي مش برتاح لما العب بطيزي بس بتعب اكتر وعشان كدا انا ما العب بطيز ولا ادخل حاجه فيها بس هي افكر تجيني ونفسي اعيد الاحساس تاني بس زي ما قلتلك اني مش لاقي وهي اللي مانعني
شكرا لذوقك اولا واتمني نلاقي حل نهائي

Amigod

Amigod

سكساوي مخضرم
عضو
نقاط نودزاوي
49
توجه جنسي
انجذب للذكور
غير متاح
مرحبا
بعيدا عن نصائح الاعضاء الي اغلبها مبنية على مراجع تظطهد المثلية الجنسية و لا تفهمها.
الميول لا تتغير، يمكنك كبت ميولك لكنها ستصير اشد الحاحا لاننا نولد بهذه الميول و تستفيق مع الظروف الحياتية!
لهذا ما تحاول فعله لا علاقة له بالحقيقة.
اذا انت بايسكشوال او ومثلي او مغاير. او عندك فضول؟ مالهاش اي دعوى بانك تجرب و تعيش حياتك او تكبت او لا, لا و لن يغير ميولك.
لهذا انصحك بان تاخذ وقتك لقبول ميولك! لا يوجد سبب عضوي للميول كل من يقول خلتف هذا هو يسرد عليك خرافات قديمة!
انت تشتهي ان تتناك او تنيك… هي فقط ميول… بعد هذا يمكنك ان تحدد رويدا طبيعة الحياة الممكنة بالنسبة لك : كيف يمةن لحياتك ان تكون (سهلة و سلسة) دون مشاكل و دون ان تضع على عاتقك كل المصايب! لانك غير مسؤول عن ميولك ابدا.
الان؛ بالنسبة لتصرفاتك فهذا نتيجة الكبت! يمكن تكون عندك ميول و اكن تتصوف بطيقك اقل هطورة و اقل مشاكل!
لو عملت علاقة اعملها مستورة… و بشويش مع حد يخاف عليك
حاول تقلل من حكايات النت و الشات و غيره.
و طيازك، حبيبي بلاش القلم يمكن يسببلك مشاكل، استعمل صباعك و انت بتضرب عشرة.
انا موجود لو تحتاج تتكلم مع حد.
نصيحتي؛ طالع و ثقف نفسك بالنسبة لميولك و من مراجع غير عربية لانها كلها تعتمد على احكام القرن الماضي!

• أعجبني
  • أحببته
التفاعلات: Fox hunter و سكون الظهيرة
شاب لكن فحل 🔥🍆🤤

شاب لكن فحل 🔥🍆🤤

سكساوي شايف نفسة
عضو
نقاط نودزاوي
19
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح
الميول دي مش هتتغير حاول تعيش

• محزن
"صقر"

"صقر"

سكساوي بريمو
عضو
نقاط نودزاوي
4
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غير متاح

حد عنده تفسير او حل ؟؟
اخر حاجة :
بص انت بتقول انك كل قلقك من الادمان ع الحاجات دي ومن ان حد يعرف انك كدة ف نفس الوقت بتقول انك بتاخد قلم معاك وف اي مكان لما تهيج تدخلوا فيك طب م انت كدة ادمنت فعلاً انت لو كملت كدة هتدخل ع مرحلة تتناك من شخص وهتدمن كدة فشخ زي م انت مدمن حوار القلم دة يسطا .. انت بتقول مستحيل اقبل راجل يعمل معايا كدة وبتاع وقت م عقلك فايق لكن لما تهيج بتنسي كل الكلام دة .. فالحل ل الموضوع دة انك تفضل تقاوم التفكير دة يعني لما تبقي عايز كدة وهتروح مثلاً تستعمل القلم تقول لنفسك كدة انا راجل وعندي زب مش خول بتناك قول لنفسك بصوت تسمعو افضل اقنع ف نفسك بكدة انت معندكش غير الطريقة دي اصل .. لإما هيبقي حوار ودكتور وتروح لدكتور ذكورة علشان يساعدك تبطل ودة مش عيب بس العيب والقلق من انك تستمر ف انك توافق ع شهوتك بالطريقة دي 👍🏻

• أعجبني

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

أعلى